برای خرید جدید ترین مدل های درب پلی وود، درب چوب پلاست به همراه چهارچوب می توانید با اتحاد درب تماس بگیرید. درب های پلی وود (polywood) ) از مقاوم ترین محصولات در زمینه درب ضد آب به شمار می روند. به دلیل کیفیت بالاتر و ظاهر شیک تر، این محصولات نسبت به سایر درب های داخلی دارای قیمت بیشتری هستند.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید درب چوب پلاست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت درب پلی وود 

همان طور که اشاره شد این درب ها به دلیل کیفیت مناسب تر دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر دربهای ضد آب هستند و در واقع در گروه درب های لوکس ساختمانی قرار دارند. درب پلی وود در طرح و مدل های مختلف در اتحاد درب عرضه می شود. شما علاوه بر این محصولات می توانید چهار چوب پلی وود را نیز از اتحاد درب تهیه نمایید. از مدلهای درب پلی وود می توان به عنوان درب اتاق خواب نیز استفاده نمود.

برای تولید و ساخت درب چوب پلاست از براده های چوب و پلیمر استفاده می شود و استفاده از ماده پلیمر در ساختار داخلی این درب ها موجب ایجاد خصوصیت ضد آب در این محصولات شده است. همان طور که اشاره شد در تولید این درب ها از براده های چوب و پلیمر استفاده می شود و این امر موجب شده تا از قطع شدن درختان بیشتر برای تولید درب جلوگیری شود. اگر شما بخواهید چهار چوب درب پلی وود را نیز تهیه نمایید به طبع قیمت کلی محصول افزایش پیدا می کند. درب ضد آب پلی وود از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب سرویس می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت درب پلی وود در تهران با همکاران ما در اتحاد درب تماس بگیرید. این محصولات در اتحاد درب به صورت عمده و تکی به فروش می رسد.

قیمت درب پلی وود

قیمت درب چوب پلاست

درب چوب پلاست مقاوم در برابر باکتری ها

در تمام مراحل تولید این دربها، رطوبت موجود در چوب کاملا گرفته می شود و به همین دلیل امکان ایجاد باکتری و رشد آن بر روی سطح درب امکان پذیر نمی باشد. همچنین شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به شستشوی سطح این درب ها نمایید زیرا کاملا ضد آب هستند و هیچ گونه رطوبتی وارد درب نمی شود که آن را دچار پوسیدگی نماید. این درب ها بهترین گزینه برای نصب در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها هستند. به دلیل استفاده از مواد رزینی و پی وی سی در ساختار زیرین درب پلی وود، در مقابل ضربه نیز بسیار مقاوم هستند. 

مشخصات درب های پلی وود

این درب ها از مدرن ترین مدل های درب داخلی ساختمان به شمار می روند که در ساختار آن ها به جای چوب و MDF از مواد پلی پروپیلن و پی وی سی استفاده می شود. از مهم ترین مشخصات این درب ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • کاملا ضد آب و ضد ضربه
  • به دلیل استفاده از رزین و پی وی سی در ساختار درب بسیار مقاوم هستند.
  • در برابر آتش شعله ور نمی شود.
  • عایق صدا است.
  • امکان تولید درب در ابعاد دلخواه
  • طول عمر بالا
  • آنتی باکتریال
  • نیاز به سرویس و تعمیر ندارد.

درب پلی وود سرویس بهداشتی

درب پلی وود سرویس بهداشتی یکی از باکیفیت ترین مدلهای درب داخلی است که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد. درب چوب پلاست در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای نصب به عنوان درب سرویس بهداشتی و حمام می باشد. خصوصیت ضد آب بودن صد در صدی درب های پلی وود منجر شده این محصولات بهترین گزینه برای نصب در مکانهایی مانند دستشویی، حمام، استخر، سونا و جکوزی باشند. 

چهارچوب پلی وود

چهار چوب، چوب پلاست یا پلی وود بهترین گزینه برای درب های سرویس بهداشتی به شمار می روند. جنس این چارچوب ها از پلاستیک پلیمری است و دارای پشت کوب و روکوب هستند. این چهار چوب ها را می توانید در ابعاد دلخواه سفارش دهید. چهارچوب درب محصولی بسیار مناسب برای درب سرویس می باشد.

تولید کننده درب پلی وود

علاوه بر اینکه می توانید از درب چوب پلاست به عنوان درب‌ داخلی و سرویس استفاده نمایید، این درب ها به عنوان درب ورودی هم مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب درب‌های پلی وود با خاصیت ضد خش و رنگ آنتی UV برای فضای بیرون و ورودی ساختمان گزینه‌ بسیار مناسب و کاربردی است. اگر برای رویه این درب ها از رنگ مناسب استفاده شود در مقابل تابش نورخورشید بسیار مقاوم بوده و به ندرت تغییر شکل می دهند. 

اگر به دنبال خرید درب پلی وود با قیمت مناسب هستید حتما با اتحاد درب تولید کننده انواع درب پلی وود، درب داخلی و درب ضد سرقت در ایران تماس بگیرید.  اتحاد درب نمایندگی درب پلی وود در تهران می باشد. محصولات در پلی وود با بهترین قیمت در این مجموعه عرضه می شود.

بررسی مزایا و معایب درب چوب پلاست

این دربها از جدیدترین مدلهای درب داخلی به شمار می‌روند که بسیار پرطرفدار بود و اکثر خریداران که بودجه کافی برای خرید دارند، تمایل دارند از دربهای پلی وود به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام استفاده نمایند. از جمله مهمترین مزایای این دربها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت، پوسیدگی و نفوذ حشرات
  • ظاهر شیک و مدرن
  • امکان نصب در مناطق با آب و هوای مرطوب و شرجی

از معایب این دربها هم می‌توان به قیمت بالای این محصولات نسبت به سایر مدلهای درب ضد آب اشاره نمود.

پلی وود چیست؟

پلی وود در واقع ترکیپ پودر با براده های چوب یا پلیمر است. الیاف چوبی، پلیمر و پلاستیک اصلی‌ ترین مواد اولیه‌ برای ساخت ورق‌های پلی وود است. این مواد تحت حرارت مشخص، نرم و خمیری شده و با عبور از دستگاهی به نام اکسترودر برای قابل زنی به شکل های مختلف آماده می شوند. بعد از قالب زنی و در آخرین مرحله  این ورق‌ها به شکل نهایی خود در می‌آیند. بعد از خشک شدن و برش در ابعاد استاندارد برای تولید محصولات مختلف مانند درب و چهار پوب درب به بازار عرضه می شوند.

سوالات متداول

  • قیمت درب پلی وود چقدر است؟

     دربهای پلی وود از محصولات لوکس و شیک در زمینه درب داخلی هستند. قیمت این محصولات نسبت به سایر دربها گرانتر است. برای استعلام قیمت با اتحاد درب تماس بگیرید.

  • کاربرد درب چوب پلاست چیست؟

    از این محصولات می توان به عنوان درب اتاقی و درب سرویس استفاده نمود.

  • برای خرید درب های پلی وود به کجا مراجعه نماییم؟

    برای خرید این مدل از درب داخلی با قیمت مناسب و کیفیت بالا با فروشگاه اتحاد درب تماس بگیرید. امکان خرید حضوری و اینترنتی در این مجموعه میسر است.