درب حمام کد 047

درب حمام کد 047

  • بازدید: 1299 نفر

به منظور خرید این محصول و اطلاع از قیمت و مشخصات درب سرویس کد 047 با اتحاد درب تماس بگیرید. درب کد 047 دارای ظاهر و طراحی خاص بوده و می توانید در رنگ و ابعاد دلخواه این محصول را سفارش دهید.

 

مشخصات درب ضد آب کد 047

عرضه شده دراتحاد درب
نوع دربضد آب
کد محصول047
رنگ سفارشی
نوع رویه دربabs

 

این محصول کاملا ضد آب می باشد و در برابر ضربه و خش نیز مقاوم است.

دربهای ضد آب مورد استفاده در ساختمان با توجه به متریا ، به دسته های  ABS ، PVC و Stainless Steel ( استیل ضد زنگ ) تقسیم می شوند. درب های ای بی اس و پی وی سی برای درب حمام و سرویس مناسب و مورد استفاده قرار می گیرند. ای بی اس نوعی روکش از جنس پلیمر است که در درب های ضد آب، با طرح های چوب و چرم، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این رویه ها قابل رنگ آمیزی می باشند.

از ورقه های پی وی سی با ضخامت 16 میلی متر، برای تولید کابینت های مکان های مرطوب از جمله آشپزخانه و سرویس بهداشتی، استفاده می شود. یکی از نگرش های اشتباه در مورد درب PVC، ضد آب خواندن این درب ها است. زیرا این درب ها بر خلاف کابینت های ساخته شده از ورق PVC ، از ورق های MDF با روکش پی وی سی  دارای ضخامت 0.2 یا 0.4 میلیمتر ساخته شده اند. از مهم ترین مشکلات مدل های مختلف درب پی وی سی وجود شیار های باریک در رویه های درب می باشد که موجب نفوذ آب و پوسیدگی درب می شود.  تنها مزیت مهم این درب قیمت مناسب آن می باشد. در هنگام خرید درب پی وی سی به عنوان درب ضد آب حتما بررسی نمایید درب با استفاده از روکش ها و متریال مناسب عایق شده باشد.

محصولات:  درب ضد آب سرویس، درب داخلی، درب ای بی اس