انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل لامينوكس

درب ضد سرقت مدل لامينوكس

  • بازدید: 2542 نفر

رویه درب : لامینوکس 8mm ورق چارچوب: 1.25mm ورق فريم درب: 1.25mm ورق ايمنى داخلى ١٠٠٪‏ رنگ : كوره اى الكترواستاتيك

درب ضد سرقت مدل لامينوكس

درب ضد سرقت مدل لامینوکس در دسته درب ضد سرقت روکش ضد خش قرار دارد و از مقاومت خوبی در برابر اشعه مستقیم خورشید، رطوبت و گرما را در مقایسه با دیگر رویه های درب برخوردار است. با توجه به قیمت پایین این درب و سهولت تولید رویه آن، این درب مورد توجه انبوه سازان، ساختمان سازان و نمایشگاه داران سراسر کشور قرار گرفته است. این نوع رویه درب ضد سرقت از ورق ام دی اف به ضخامت 8 میلی متر بوده که یک لایه لمینت ضد خش روی آن در شرایط خاصی پرس می شود و سپس در دستگاه های CNC طرح های مختلفی روی آن حکاکی می شود و این شیار های ایجاد شده با محلول خاصی رنگ می شوند. این رویه به دلیل صنعتی بودن روکش آن، نسبت به رویه های درب ضد سرقت رنگ پلی اورتان هزینه کمتری دارد و نسبت به سایر درب های ضد سرقت از قیمت کمتری برخوردار است. در تولید این درب ضد سرقت، یراق آلات نقره ای استفاده می شود. قطر چهار چوب (کفی ) این درب 14 سانتی متر و ابعاد پشت به پشت چهارچوب نیز 105x210 و ابعاد داخلی لنگه ۹۱x۱۹۶ می باشد. ویژگی های داخلی و اصلی درب شامل ورق داخلی سرتاسری تقویت شده با 5 پروفیل عرضی و 4 لچکی بکار رفته در لنگه درب ، لولا ها و پین امنیتی می باشد. دربهای ضد سرقت لامینوکس برای استفاده در فضای داخلی آپارتمانها و محیط داخلی ساختمان طراحی شده اند و در واقع کپی از نوع گرانتر دربها میباشد که به صورت اکونومی به فروش برسد تا علاوه بر کیفیت از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه هستند.

برای تعیین کیفیت این درها می‌توانیم ضخامت و متریال استفاده شده را به عنوان فاکتور در نظر بگیریم. البته تنها این دو عامل اصلی نیستند و به موارد دیگری نیز بستگی دارد. هر چه درب ضخامت بیشتری داشته باشد طبیعی است که آسیب رساندن به آن سخت‌ تر می باشد و به راحتی قابل تخریب نیستند، با این وجود ممکن است یک در ضد سرقت ضحیم کاستی هایی داشته باشد.

لولاها و قفل‌های استفاده شده در ساخت دربهای ضد سرقت نیز بر کیفیت آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. لولای درهای ضد سرقت می‌توانند قابل مشاهده یا پنهان باشند. لولا پایه‌ و ستون نگه دارنده درب است از این رو باید کیفیت لازم را داشته باشند. قفل در ضد سرقت یکی دیگر از عوامل تعیین کیفیت این نوع درب‌هاست، مقاوم بودن قفل موجب ناتوانی سارقین در برابر باز کردن درب خواهد شد، قفل درب‌های ضد سرقت علاوه بر اینکه باید از متریال خوبی ساخته شوند، باید ساختار با کیفیتی نیز داشته باشند تا از نظر مهندسی ایمنی لازم را داشته باشد. ارزان بودن درب ضد سرقت در مواقعی دلیل بر بی کیفیت بودن درب نیست.برای خرید در ضد سرقت با کیفیت میتوانید با کارشناسان اتحاد درب تماس حاصل فرمایید و از تجربه ها و راهنمایی های آنها برخوردار شوید.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.25 میل
عرض چهار چوب105 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14cm
نوع رویهرویه لامینوکس
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی
نوع قفلقفل ایرانی اولترا
وزن65 kg

جنس MDF

رویه درب : لامینوکس 8mm

ورق چارچوب: 1.25mm

ورق فريم درب: 1.25mm

ورق ايمنى داخلى ١٠٠٪‏

رنگ : كوره اى الكترواستاتيك

سایز کفی :14

قفل با 5 سال ضمانت 

فروش این مدل به صورت عمده قابل مذاکره است. 

محصولات: درب ضد سرقت سفید، درب ورودی آپارتمان