درب ضد سرقت پلازا

درب ضد سرقت پلازا

  • بازدید: 6922 نفر

رویه درب : لامینوکس 8mm ورق چارچوب : 1.25mm ورق فریم درب : 1.25mm 5 ردیف پروفیل قفل با 5 سال ضمانت سفارش تمامی درب هاى ضد سرقت با هرنوع قفل و يراق دلخواه ( قفل هاى ترك، چينى يا ايرانى )

 

درب ضد سرقت مدل پلازا

درب ضد سرقت مدل پلازا به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل سه قاب کلاسیک 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده . ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به صفر رسانده. قفل درب ضد سرقت کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده. جنس رویه درب از نوع لامیکس میباشد. 

قابل ذکر است که اطمینان به درهای ضد سرقت صد در صد نیست ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. در ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر انتخاب شود. درب ضد سرقت مدل پلازا صرفا برای درب آپارتمان طراحی شده. استفاده در فضای باز و یا مناطق شرجی یا صنعتی توصیه نمیشود.

بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت هم نمیتوانند تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند.اما بهترین درب ضدسرقت دربی است که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شود و همچنین مرغوبترین قفل هم روی درب نصب شود که در این صورت میتوان آن را درب ایمنی تری نسبت به درب معمولی دانست.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در در های ضد سرقت یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و بسیار دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحا به آن در ضد سرقت می گویند. اینکه به چه اندازه میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها میتوان اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتور های متعددی مانند نوع در ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چارچوب، قفل درب و ... بستگی دارد.

برعکس درب های معمولی این درب های ضد سرقت در مقابل، فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی حفاظتی یا آکاردئونی دارند.

 

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب105cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14cm
نوع رویهلامیکس
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن65kg

  • رویه درب : لامینوکس 8mm
  • ورق چارچوب : 1.25mm
  • ابعاد درب : 105*210
  • 5 ردیف پروفیل
  • قفل با 5 سال ضمانت 

 

فروش این مدل درب ضد سرقت به صورت عمده قابل مذاکره است. 

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای، درب ورودی آپارتمان