درب اتاقی ام دی اف کد 062

درب اتاقی ام دی اف کد 062

  • بازدید: 464 نفر

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب اتاقی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این درب را می توانید به صورت عمده و تکی در فروشگاه اتحاد درب سفارش دهید.


مشخصات درب اتاقی ام دی اف کد 062

عرضه شده دراتحاد درب
نوع دربmdf - pvc
کد محصول062
رنگ سفارشی - طبق کاتالوگ
سایز دربسفارشی

درب ام دی اف اتاق کد 062 همان طور که از نام این محصول پیداست، به گونه ای طراحی و تولید می شوند، که امکان استفاده در محیط های داخلی ساختمان ها را داشته باشند. انتخاب این درب ها به شما کمک می کند، تا بتوانید سطح دسترسی به دیگر فضاها را محدودتر کنید.

با توجه به این که نیاز نیست، درب ­های اتاقی سطح امنیت را افزایش دهند، و یا این که در برابر باران و یا نور آفتاب استحکام و مقاومت مورد نیاز را همانند دیگر درب ها داشته باشند، به نسبت دیگر درب هایی که قرار است، در بخش های بیروی ساختمان نصب شوند، مواد اولیه ی کمتری برای تولید آن ها استفاده می شود. همین مسئله باعث می شود، تا وزن سبک تری داشته باشند. درب ­های توخالی که از تخته پرس و یا چوب روکش دار ساخته می شوند، بیشترین کاربرد را به عنوان درب داخلی ساختمان دارند.
پس به طور کلی می توان گفت، که این نوع از درب ها گزینه ی مناسبی برای مصارف مسکونی و تجاری می باشد، و بسته به نوع، شکل ساختمان و اتاق مورد نظر برای خرید انتخاب می شوند.

محصولات: درب پی وی سی، درب اتاقی