درب ضد سرقت مدل باتیس دولنگه

درب ضد سرقت مدل باتیس دولنگه

  • بازدید: 5792 نفر

رویه : راش ترک رنگ پلی اورتان ترک ورق سرتاسری۱۰۰٪ 6.5 متر پروفیل کفی۱۸، عرض200

درب ضد سرقت مدل باتیس دولنگه

درب لابی تاثیر بسیاری بر زیبایی ساختمان می گذارد و نور و هوای مناسب را برای فضای لابی فراهم می آورد. می توان گفت این درب نقش مهمی در افزایش زیبایی های بصری، امنیت و بازده انرژی منزل تان بازی می کند. علاوه بر این می توانید درب خود را با سخت افزارها و شیشه های تزیینی مطابق میل خود در بیاورید.

این درب لابی ضد سرقت دارای دارای تاج و روکوب می باشد ودر ساخت آن از ورق فولادی به منظور استحکام بیشتر درب استفاده شده است. درب لابی به دلیل این که در بیرون از ساختمان نصب می شود باید در مقابل رطوبت و تابش  مقاوم باشد و این درب دارای این مشخصه می باشد. اگر امنیت و زیبایی درب ورودی ساختمان برایتان مورد اهمیت است درب لابی مدل باتیس دو لنگه یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد. 

این مدل درب ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه می باشند. مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته و طرح های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است. به این مدل از درب لابی ضد سرقت دو لنگه می گویند. با توجه به اینکه طرح های تولید شده در این نوع درب ها معمولا بسیار متنوع و سازگار با همه ی سلیقه ها است و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با دربهای دیگر ندارند ولی از لحاظ قیمتی بالاتر از بقیه مدل درب ضد سرقت هستند طرفداران خاص و ویژه ای دارند و معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند .

جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب لابی مد نظر خود را خریداری نماید .درب لابی ضد سرقت دارای امنیت بالایی می باشد این درب از ساختار امنیتی بالاتری نسبت به سایر انواع درب لابی برخوردار می باشد. استفاده از قفل های مرکزی، چهارچوب و…. که وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارند. تنها بخشی از ساختار درب لابی ضد سرقت می باشد

درب لابی یکی دیگر از درب های می باشد که در کنار درب ضد سرقت  و درب ضد حریق دارای موارد استفاده بسیار زیادی می باشد. درب ورودی آپارتمان توسط شرکت اتحاد درب قابل ارائه می باشد شما می توانید با  مراجعه به وب سایت درب ضد سرقت نسبت به خرید انواع  درب لابی اقدام نمایید. این فروشگاه اتحاد درب آماده فروش انواع دری لابی پر تقاضا در بازار می باشد.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبسفید الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله ترک 5 کلید
وزن160kg

از دیگر مشخصات درب ضد سرقت مدل باتیس دولنگه می توان به این موارد اشاره نمود:

  • رویه : راش ترک
  • رنگ پلی اورتان ترک
  • ورق سرتاسری۱۰۰٪
  • کفی۱۸، عرض200
  • قفل با 5 سال ضمانت 
  • انتخاب رنگ به سفارش مشتری
  • کیفیت عالی
  • بسیار زیبا و با دوام

محصولات: درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت دو لنگه، درب ضد سرقت روکش راش، درب ورودی ساختمان