درب مدل الهام

درب مدل الهام

11,500,000 تومان

مشخصات

 

درب ضد سرقت سفید از نمونه های پرفروش درب های وروردی در این سال ها می باشد. در ضد سرقت سفید دارای ظاهری بسیار شیک و زیباست و ظاهری دلنشین و روشن به محیط پیرامون شما می بخشد.

درب های ورودی ضد سرقت سفید رنگ ساختاری مشابه سایر درب های ورودی دارند و تنها تفاوت آن در ظاهر و رنگ درب است. درب ضد سرقت سفید طلایی در مقایسه با سایر درب ها به نگهداری بیشتری نیاز دارند. درب ضد سرقت یکی از بهترین و امن ترین محصولات برای نصب به عنوان درب ورودی واحد آپارتمان است.

درب ضد سرقت سفید

مدل درب ضد سرقت سفید دارای تنوع بسیار بالایی است. در هنگام خرید این درب ها باید به این نکته توجه نمایید که ظاهر درب با دکوراسیون شما سازگار باشد. از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که در هنگام خرید درب ورودی ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، امنیت و مقاومت درب است. زیبایی و ظاهر در در اولویت بعدی قرار دارد. درب ضد سرقت مدرن سفید را می توانید از اتحاد درب خریداری نمایید.

در اتحاد درب مدل های متنوعی از درب های ورودی موجود می باشد. درب سفید، قهوه ای و مشکی از سری محصولات محبوب در بازار به شمار می روند.

مدل درب ضد سرقت سفید

درب های ضد سرقت دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که تقریبا تمام مدل ها را می توان در رنگ سفید تولید نمود. ظاهر زیبای درب های ضد سرقت سفید رنگ موجب افزایش فروش این محصولات شده. عکس درب ضد سرقت سفید را می توانید در سایت اتحاد درب مشاهده نمایید.

درب ورودی سفید در بین دیگر محصولات بسیار محبوب هستند. درب ضد سرقت فلزی سفید رنگ از مجبوب ترین محصولات در این زمینه می باشد.

قیمت در سفید ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت به عوامل متعددی بستگی دارد. در برخی از نمونه ها رنگ های مختلف دارای قیمت متفاوتی می باشند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت درب های ورودی می توان به ابعاد، نوع روکش درب و یراق آلات نصب شده اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خرید انواع درب ضد سرقت سفید و یا سایر رنگ ها با اتحاد درب تماس بگیرید.

مدلهای درب ضد سرقت سفید طلایی

درب سفید طلایی از مدلهای محبوب در این زمینه می باشد. این دربها دارای ظاهری جذابتر نسبت به مدلهای سفید رنگ می باشد و بیشتر به عنوان درب ضد سرقت لوکس شناخته می شود. به طور کلی دربهای سفید دارای ظاهری جذاب تر هستند اما تمیز کردن و نگهداری این محصولات مشکل تر از محصولاتی مانند درب ضد سرقت قهوه ای است.

مطالب و خدمات مرتبط:

رنگ بندی درب ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت

سوالات متداول

  • آیا قیمت دربهای ضد سرقت سفید با یکدیگر متفاوت است؟

    بله، بسته به مشخصات درب ها، قیمت این محصولات متفاوت است.

  • مدلهای درب ضد سرقت سفید را از کجا مشاهده نماییم؟

    با مراجعه به سایت اتحاد درب می توانید مدلهای متنوعی از این محصولات را مشاهده نمایید.

  • درب سفید طلایی دارای قیمت بالاتری است؟

    بله، معمولا دربهای سفید طلایی دارای قیمت بالاتری هستند.