درب لابی ضد سرقت,قیمت درب لابی شیشه ای

درب ضد سرقت لابی مدل L5

  • بازدید: 1033 نفر

این درب لابی ساخته شده از چوب طبیعی و شیشه های سکوریت و دکورال می باشد. دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب در اتحاد درب. برای خرید با شماره های درج شده درب سایت تماس بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت لابی مدل L5:

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب 
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن180 kg
سایر مشخصات

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت ۱.۵ میلی متر،با کفی  ۱۸ میباشد. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. .لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌.

قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میذهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. . تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. .دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده. 

نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلیمتر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای . این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و طوبت دارد.

مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان . جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده میشود لاکهای ماهگونی ، تیک ، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش میباشد.

محصولات: درب لابی، درب چوبی، درب ضد سرقت ترمووود