درب لابی مدل L13

مشخصات درب لابی L13

  • بازدید: 1006 نفر

این درب ورودی از رویه چوب طبیعی راش ساخته شده است. شما می توانید این محصول را با دورکوب یا بدون دورکوب سفارش دهید. برای ثبت سفارش خرید با اتحاد درب تماس بگیرید.

مشخصات درب ورودی لابی مدل L13:

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب 
زخامت فلز چهار چوب1.5 ml
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدارد
چشمیندارد
نوع عایقفوم 
رنگ چهارچوبقهویی استاتیک
نوع قفلکاله ترک
وزن160 kg
سایر مشخصات

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت ۱.۵ میلی متر،با کفی  ۱۸ میباشد. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. . و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میدهد.جنس رویه درب از نوع روکش چوب راش میباشد. عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. . تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. .دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شده. نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. مناساب برای درب لابی و ورودی ساختمان . مقاوم در مقابل رطوبت ولی در مقابل بارش مستقیم باران دوام لازم را ندارد.

قیمت تماس بگیرید

سایر مشخصات محصول:

  • این درب را می توان به عنوان درب ضد سرقت لابی ورودی نصب و مورد استفاده قرار دهید.
  • دارای رنگ پلی اورتان
  • ضخامت ورق های چهارچوب 1.5 می باشد.
  • دارای طراحی بسیار شیک و زیبا 
  • درداخلی استراکچر درب از ورق های فولادی دولایه استفاده شده است.
  • بهترین برند قفل با 5 سال ضمانت 
  • امکان ساخت درب در ابعاد و رنگ دلخواه مشتری

 

خرید درب مدل L13 ، درب لابی

 

این درب لابی یکی از پرفروش ترین محصولات درب ورودی ساختمان می باشد. در ساخت این درب لابی چوبی شیشه خور از شیشه های دکورال و سکوریت برای تزئین آن استفاده شده و ظاهری زیبا به درب بخشیده است. اگر به دنبال دربی با کیفیت و شیک هستید، درب لابی مدل L13  را به شما پیشنهاد می دهیم.

محصولات: درب ضد سرقت، درب ضد سرقت دو لنگه