درب ضد سرقت مدل ترمووود

درب ضد سرقت مدل ترمووود فنلاندی یک و نیم لنگه

  • بازدید: 2972 نفر

درب ضد سرقت مدل ترمووود فنلاندی یک و نیم لنگه

مشخصات درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی یک و نیم لنگه

  •  ورق ۱.۵ چهارچوب و لنگه
  • ورق ایمنی فولادی صد در صدی
  • حفاظ فولادی دکورال
  • شیشه سکوریت
  • فوم تزریقی جهت عایق بودن درب با چگالی بالا
  • رویه ترموود فنلاندی
  • با قفل کاله دوقفل و کاله سنترال

مشخصات فنی محصول

مشخصات فنی
تولید کنندهدرب امن
زخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب200 cm
طول چهار چوب220 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهترمووود فنلاندی
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبمشکی سمباده ای
نوع قفلقفل سنترال مولتی
وزن120kg

سایر مشخصات محصول

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت ترمووود یک و نیم لنگه با ضخامت ۱.۵ میلی متر،با کفی  ۱۸ میباشد. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. .لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب مولتی سیستم با 9 زبانه همچنین از بالا و پایین درب که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میذهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. . تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. .دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده و جهت امنیت حفاظ دکورال تولید شرکت اونوور ترکیه نصب شدخ. دستگیره بلند از جنس استیل. کامپوزیت مشکی زیر دستگیره. جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلیمتر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای 

ترمووود یا چوب ترمو ( حرارت دیده )، همان چوب طبیعی می باشد که ساختار سلولی آن بر اثر فرآیند حرارتی تغییر یافته .چوب حرارت دیده یا اصلاح شده با حرارت با نام ترموود شناخته شده است.

در این مقاله فواید ترموود و استفاده از آن در مصارف مختلف از قبیل چوب نما، پارکت چوبی، دکینگ بررسی شد و مزیت آن در مقایسه با متریال های دیگر ذکر شده است.

چوب ترمو جایگزین بسیار مناسبی برای چوب های اشباع می باشد زیرا هیچ گونه ضرر و زیانی برای محیط زیست ندارد. اصلاح چوب با حرارت دارای مزایا و منافع بیشماری می باشد که شامل موارد زیر می شود:

مقاوم شدن چوب در مقابل پوسیدگی و قارچ، افزایش استحکام، ایجاد ترک کمتر و تبدیل آن به عایق مناسب

. این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و رطوبت دارد .روکوب از جنس ترمو چهار چوب فلزی رو پوشانده مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان . جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده میشود لاکهای ماهگونی ، تیک ، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش میباشد.

درب لابی ترمووود یک و نیم لنگه

چگونه فرآوری ترمووود انجام می شود؟

  1.  چوب تا دمای 220 درجه سانتی گراد حرارت می بیند به طوری که قبل از رسیدن به مرحله ی سوختن، افزایش دما پایان می یابد.
  2.  افزایش دما، ساختار شیمیایی چوب را تغییر می دهد و در نتیجه خواص آن نیز تغییر می یابد. تغییرات خواص چوب منجر به افزایش مقاومت و استحکام چوب و همچنین افزایش خاصیت عایقی چوب می شود.
  3.  فرآوری ترموود منجر به تغییر رنگ چوب می شود و آن را به رنگ قهوه ای تیره مبدل می سازد. در صورتی که اگر چوب ترمو بدون هیچ نوع پوشش سطحی در معرض نور آفتاب قرار بگیرد به طور تدریجی به خاکستری نقره ای بسیار جذابی تغییر رنگ می یابد.

فرآیند ترمو کردن چوب، روش های مختلفی دارد که در آنها از بخار آب، روغن و ... استفاده می شود ولی در تمامی این پروسه ها، سه مرحله ی "خشک کردن، حرارت دادن، و خنک کردن" مشترک می باشد.

محصولات: درب ترمووود، درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت شیشه دار، درب ضد سرقت قهوه ای، درب لابی