درب ضد سرقت,در ضد سرقت,درب ضد سرقت ترک,درب ضد سرقت بویوت,بویوت

درب ضد سرقت مدل بویوت گردو

  • بازدید: 2241 نفر

درب ضد سرقت مدل بویوت گردو از سری کارهای لوکس شرکت اتحاد درب میباشد. جهت دریافت قیمت تماس بگیرید

مشخصات درب ضد سرقت بویوت گردو

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت بویوت گردو با ضخامت 1.5میلی متر،با کفی  18. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. .لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب ایرانی شب بند دارمیباشد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. . تعداد 3عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. . نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب ازرویه چوب گردو.چهارچوب این درب ها از ورق استینلس استیل به ضخامت یک و نیم میلی متر و عرض هفت سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ ساخته می شود. معمولا برای مقاوم سازی و جلوگیری از نفوذ به داخل ساختمان، داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود.
در ساخت  درب ضد سرقت بویوت گردو برخلاف سایر درب های چوبی، گاهی از عایق های صوتی و حرارتی نیز استفاده می شود که این درب ها را در برابر برش و فشار مقاوم می کند و همچنین عایق رطوبت نیز هستند. در ساخت انواعی از این درب ها از پشم سنگ نسوز استفاده می شود، که این درب ها را علاوه برضد سرقت بودن ضد حریق هم می نمایند.درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .
چهارچوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و عرض ۷ سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد .

درب ضد سرقت به انواع قفل های ضد سرقت و میزان امنیت متفاوت مجهز است.مهم ترین و اصلی ترین قسمت درب های ضد سرقت قفل ها هستند پس باید توجه زیادی به قفل ها شود زیرا اگر اصلی ترین و بهترین درب های ضد سرقت که از فولاد نفوذ ناپذیر و طبق استاندارد های جهانی هم ساخته شده باشند,دارای قفل مرغوب نباشند فرقی با درب های چوبی معمولی ندارند.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5میل
عرض چهار چوب110cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18cm
نوع رویهرویه چوب گردو
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی
نوع قفلقفل کاله 5 کلید اصل
وزن85kg

 

محصولات: درب ضد سرقت قهوه ای، درب ورودی آپارتمان، درب ضد سرقت لوکس