درب ضد سرقت مدل بتن گلس,درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدل بتن گلس

  • بازدید: 5153 نفر

درب ضد سرقت مدل بتن گلس از دو رویه بتن و شیشه سکوریت تولید شده که به دلیل ضد آب بودن مناسب فضای بیرونی میباشد

مشخصات درب ضد سرقت مدل بتن گلس:

درب ضد سرقت مدل بتن گلس از دو رویه بتن و شیشه سکوریت تولید شده که به دلیل ضد آب بودن مناسب فضای بیرونی میباشد.ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.25میلی متر،با کفی  14. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است.  چند عدد عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب کاله ترک اصل میباشد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. جنس رویه درب از شیشه سکوریت و بتن تشکیل شده  که در زیر هرکدام را به اختصار توضیح میدهیم.

چندین سال است که متخصصین و تکنسین های مرتبط با صنعت شیشه، اقدام به طراحی و ساخت نوعی خاص از فرایند عملیات حرارتی روی شیشه کرده اند که علاوه بر داشتن تمام فواید و مزایای شیشه های معمولی، عاری از نقص ها و معایب این گونه از شیشه ها باشند و آن ها را با عنوان «شیشه سکوریت» معرفی کرده اند. مهمترین اختلاف و وجه تمایز شیشه سکوریت و شیشه های معمولی، استحکام بالاتر و امنیت قابل ملاحظه شیشه سکوریت می باشد.شیشه سکوریت مورد استفاده درب درب ضد سرقت بتن گلس دودی و ابزار خورده میباشد. اما شیشه سکوریت با ضخامت های یکسان مقاومتی بیشتر از ۴ برابر ( و بسته به نوع آن تا حتی ۱۰ برابر ) شیشه های معمولی دارد و در برابر ضربه و فشار، مقاومتی بسیار بیشتر  از خود نشان می دهد.

نکته مهم و قابل ملاحظه دیگری که می توان به آن اشاره کرد، امنیت شیشه های سکوریت می باشد.
وجه تمایز دیگر شیشه های سکوریت نسبت به شیشه های معمولی، مقاومت این نوع از شیشه ها در برابر حرارت و گرما می باشد. حتما دیده یا شنیده اید که شیشه های معمولی چطور در برابر تغییرات ناگهانی دما آسیب پذیرند و در برابر شوک های حرارتی، شکسته می شوند یا ترک بر می دارند. اما جالب است بدانید که شیشه های سکوریت علاوه بر امتیاز های قبلی، ویژگی منحصر به فرد دیگر آنها این است که می توانند تا حدود سه برابر بیشتر از شیشه معمولی تغییرات گرمایی و شوک حرارتی را تاب بیاورند. به همین دلیل در درب تولیدی شرکت درب امن از نوع بسیار قوی شیشه سکوریت استفاده شده است.

شیشه سکوریت | گروه مهندس پلاس

بتن یک ماده مصنوعی و کامپوزیت است که از مخلوط چند متریال مختلف ساخته می‌شود. ترکیبات بتن را می‌توان از طریق فرمول محاسبه کرد :

سیمان پرتلند (10 تا 15 درصد) + سنگندانه‌های شن و سیلیس (75 تا 65 درصد) + آب (15 تا 20 درصد) و نوعی پلیمر مخصوص که ما در تولید درب ضد سرقت مدل بتن گلس از نوع  بتن پلیمری استفاده کردیم.

برای ساختن بتن مخلوطی از سیمان پرتلند و آب باعث ایجاد خمیر سیمانی می‌شود. سپس این خمیر با سنگدانه‌ها مانند سیلیس و پلیمر مخلوط می‌شود. مخلوط خمیر سیمانی و سنگدانه‌ها در نهایت به یک توده سخت مانند سنگ تبدیل می‌شود و در  قالب گیری به صورت ورق انعطاف پذیر در می آید که مناسب برای درب ضد سرقت باشد

 

 

1 . جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت :

توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب درب ضد سرقت با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت بتن گلس باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.

2 . ابزار و یراق درب ضد سرقت :

ابزار و یراق درب ضد سرقت بسیار مهم است که باید به آنها دقت نمود : قفل استفاده شده باید از شرکت کاله ترکیه باشد که از بهترین قفل های جهان است و دستگیره ها از جنس استیل باشد و جنس قفل شب بند و همچنین چشمی درب ضد سرقت نیز توجه شود که از جنس با کیفیت باشد نه معمولی.

3 . لولاهای درب ضد سرقت :

لنگه درب ضد سرقت ترک به دلیل وزن بالایی که دارد باید بر روی بیش از دو لولا قرار گیرد.

4 . جنس رویه درب ضد سرقت بتن گلس

جنس رویه درب ضد سرقت بتن گلس همانطور که در بالا گفتیم از جنس شیشه سکوریت و بتن پلیمری میباشد. برای مثال اگر مکان مورد نظر شما آفتاب رو یا آب خور می باشد استفاده از رویه ام دی اف گزینه مناسبی برای شما نمی باشد زیرا مقاوت کمی در برابر آفتاب و آب دارد. برای همچین مکان هایی می توانید از جنس مقاو بتن و شیشه سکوریت استفاده کرد.

5 . ورق سر تا سری :

میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت بتن گلس به حساب می آید.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهشیشه سکوریت و بتن پلیمری
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله ترک 5 کلید
وزن95 kg
سایر مشخصات

دیگر تولیدات شرکت اتحاد درب

  1. درب ضد سرقت شیشه خور
  2. درب ورودی ویلایی
  3. درب ورودی ساختمان
  4. درب ضد سرقت فلزی
  5. درب ورودی ساختمان
  6.  درب ورودی آپارتمان
  7. درب ضد سرقت لوکس