درب ضد سرقت,درب ضد سرقت نگین,درب ضد سرقت پی وی سی

درب ضد سرقت مدل نگین

  • بازدید: 5620 نفر

درب ضد سرقت مدل نگین روکش پی وی سی وکیوم دو قفل ایرانی قیمت مناسب

مشخصات درب ضد سرقت مدل نگین:

درب ضد سرقت مدل نگین از سری تولیدات شرکت اتحاد درب میباشد که با قیمت رقابتی عرضه میشود.مقاومت بالای درب و استفاده از روکش پی وی سی ند..رویه  درب ضد سرقت نگین پی وی سی کره ای میباشد که در کارخانه اتحاد درب وکیوم میشود.معمولاً در ۲ حالت از روکش PVC بر روی صفحات ام دی اف استفاده می شود. حالت اول روکش های بزرگی است که ظاهر ام دی اف را به کلی تغییر می دهد. حالت دوم نیز نوارهای باریک و کوچکی است که برای کناره های ام دی اف و سازه های چوبی استفاده می شود.درب ضد سرقت مدل نگین به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت  بالاتری است.  در عین حال قیمت به نسبت اقتصادی دارد.درب ضد سرقت نگین از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل نگین 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده.

بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت هم نمیتوانند تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند.اما بهترین درب ضدسرقت دربی است که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شود و همچنین مرغوبترین قفل هم روی درب نصب شود که در این صورت میتوان آن را درب ایمنی تری نسبت به درب معمولی دانست.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در در های ضد سرقت یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و بسیار دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحا به آن در ضد سرقت می گویند. اینکه به چه اندازه میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوعافرادی هم هستند که بیشتر از هر چیزی قیمت و هزینه خرید درب برایشان مهم است و به همین دلیل به دنبال درب ضد سرقت ارزان هستند. شرکت اتحاد درب دارای انواع مدل های درب ساختمانی ضد سرقت می باشد که در آنها درب هایی هستند که دارای قابلیت های زیادی هستند و به همان نسبت هم قیمت زیادی دارند ، اما در طرف دیگر در این شرکت درب هایی هم وجود دارد که فقط ظاهر ضد سرقت دارند اما هیچ کارایی خاصی ندارند و در عوض قیمت آنها بسیار پایین است که به درب ضد سرقت ارزان معروف هستند و میتوانید برای آگاهی از قیمت آنها با ما تماس بگیرید. درب ها میتوان اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتور های متعددی مانند نوع در ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چارچوب، قفل درب و ... بستگی دارد.

برای تعیین کیفیت درب ضد سرقت مدل نگین می‌توانیم ضخامت و متریال استفاده شده را به عنوان فاکتور در نظر بگیریم. البته تنها این دو عامل اصلی نیستند و به موارد دیگری نیز بستگی دارد. هر چه درب ضخامت بیشتری داشته باشد طبیعی است که آسیب رساندن به آن سخت‌ تر می باشد و به راحتی قابل تخریب نیستند، با این وجود ممکن است یک در ضد سرقت ضحیم کاستی هایی داشته باشد.

لولاها و قفل‌های استفاده شده در ساخت درب ضد سرقت نگین نیز بر کیفیت آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. لولای درهای ضد سرقت می‌توانند قابل مشاهده یا پنهان باشند. لولا پایه‌ و ستون نگه دارنده درب است از این رو باید کیفیت لازم را داشته باشند. قفل در ضد سرقت یکی دیگر از عوامل تعیین کیفیت این نوع درب‌هاست، مقاوم بودن قفل موجب ناتوانی سارقین در برابر باز کردن درب خواهد شد، قفل درب‌ ضد سرقت نگین علاوه بر اینکه باید از متریال خوبی ساخته شوند، باید ساختار با کیفیتی نیز داشته باشند تا از نظر مهندسی ایمنی لازم را داشته باشد. ارزان بودن درب ضد سرقت نگین در مواقعی دلیل بر بی کیفیت بودن درب نیست.برای خرید در ضد سرقت با کیفیت میتوانید با کارشناسان اتحاد درب تماس حاصل فرمایید و از تجربه ها و راهنمایی های آنها برخوردار شوید.

 

 

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.25 میل
عرض چهار چوب105 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14 cm
نوع رویهپی وی سی وکیوم
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن65 kg
سایر مشخصات

محصولات: درب ورودی آپارتمان