درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی,درب ضد سرقت پی وی سی

درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی

  • بازدید: 6833 نفر

درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی

مشخصات درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی:

درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی از سری تولیدات شرکت اتحاد درب میباشد که با قیمت رقابتی عرضه میشود.مقاومت بالای درب و استفاده از روکش پی وی سی ند..رویه  درب ضد سرقت آبشار پی وی سی کره ای میباشد که در کارخانه اتحاد درب وکیوم میشود.معمولاً در ۲ حالت از روکش PVC بر روی صفحات ام دی اف استفاده می شود. حالت اول روکش های بزرگی است که ظاهر ام دی اف را به کلی تغییر می دهد. حالت دوم نیز نوارهای باریک و کوچکی است که برای کناره های ام دی اف و سازه های چوبی استفاده می شود.درب ضد سرقت آبشار پی وی سی به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت  بالاتری است.  در عین حال قیمت به نسبت اقتصادی دارد.درب ضد سرقت آبشار پی وی سی از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درب ایرانی دوقفل شب بند دار میباشد..ابعاد درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی 210.105 کفی 14 میباشد. یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.
قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل می شوداصلی ترین جزو درب ضد سرقت از لحاظ بصری و زیبایی رویه درب است که می تواند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهد. با توجه به سلایق متنوع در بازار فروش درب ضد سرقت رویه های دربهای ضد سرقت نیز از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ ساخته می شوند. رویه درب ضد سرقت مدل آبشار پی وی سی از ام دی اف 8 میل با روکش پی وی سی وکیوم میباشد.

درب ضد سرقت آبشار پی وی سی از نوع دربهای اقتصادی در اتحاد درب میباشد. جهت سفارش با تیراژ بالا امکان مذاکره جهت قیمت پایین تر امکان پذیر است و همچنین با امکان حذف برخی آپشن ها امکان کم شدن و اقتصادی تر شدن این مدل جهت تیراژ بالا موجود میباشد.

 

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.25 میل
عرض چهار چوب105 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14 cm
نوع رویهپی وی سی وکیوم
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن65 kg
سایر مشخصات

محصولات: درب ورودی آپارتمان