درب ضد سرقت ارزان,درب ضد سرقت در تهران,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدل باتیس سفید

درب ضد سرقت مدل باتیس سفید

  • بازدید: 4699 نفر

درب ضد سرقت مدل باتیس باتیس سفید رنگ

درب ضد سرقت  باتیس سفید

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل باتیس سفید 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده . رنگ رویه درب از جنس  پلی اورتان میباشد. ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. قفل درب ضد سرقت مولتی سیستم با 10 زبانه در جلو  بالا و پایین درب دارد و 4 پین امنیتی نیز از پشت درب هنگام بسته شدن در کلاف چهارپوب قرار میگیرد

معمولا اولین چیزی که در خرید درب ضد سرقت برای مردم اهمیت دارد، ظاهر زیبای درب و رنگ آن است. رنگ و طراحی روکش درب های ضد سرقت تأثیر بسیار زیادی در زیبایی این درب ها دارد. در میان دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ ها، رنگ سفید جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف دارد. بر اساس آنچه که در روانشناسی رنگ ها آمده است، به طور کلی رنگ سفید رنگی است که استرس را کاهش می دهد و با حس آرامش و شادی همراه است.

دومین رنگ پرفروش در میان درب های ضد سرقت درب سفید رنگ است. درب ضد سرقت سفید رنگ نیز به راحتی با نمای رنگ های بیرونی و داخلی منزل ست شده زیبایی خاصی به خانه میدهد. در ساخت درب های ضد سرقت ایمن صرف نظر از رنگشان از ورق فولادی ضخیم استفاده می شود و یک درب ضد سرقت باکیفیت و مدرن باید عایق صوتی و حرارتی باشد.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبسفید الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg
سایر مشخصات

رویه : رنگ

رنگ چهارچوب الکترو استاتیک

ورق ایمنی فولادی 100 %

ضخامت ورق چهارچوب 1.5

ابعاد : 110*210 سانتی متر

نوع قفل : قفل با 5 سال ضمانت

محصولات: درب ضد سرقت سفید، درب ضد سرقت روکش راش، درب ورودی آپارتمان، درب ضد سرقت لوکس