درب لابی استیل

درب استیل لابی شیشه کد 012

  • بازدید: 782 نفر

برای خرید انواع درب لابی استیل با کیفیت و مقاومت بالا با اتحاد درب تماس بگیرید.

مشخصات درب استیل لابی شیشه:

درب استیل لابی  شیشه از تلفیق فریم های استیل و شیشه های سکوریت کریسیتالی تولید می شود قابل ذکر است که پروفیل های کار گذاشته شده معمولا 30 در 60 میلیمتر می باشد. اتصلات و لولاها همگی از جنس استیل با کیفیت و ضد زنگ می باشد. این درب مناسب برای ورودی های مختلفی از جمله برج های مسکونی، هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. این درب علاوه بر ایجاد زیبایی و هماهنگی، امنیت و آرامش، مانع خوبی برای ورود آلودگی و یا انتقال صدا و مزاحمت های حاصل از آن می باشد.

نصب انواع قفل در این درب ها وجود دارد از حمله ساده ، برقی و ضد سرقت. همچنین شیشه ها نیز سکوریت و لمینت شده هستند و امکان نصب شیشه ضد گلوله هم محیا است. تولید و اجرای درب استیل و شیشه در ابعاد و تعداد متفاوت توسط اتحاد درب امکان پذیر است.درب استیل لابی شیشه برای ساختمان ها منازل و ویلاها بسیار مناسب می باشد. طرح های قابل اجرا بسیار متنوع بوده و حتی تا اجرای طرح های فانتزی نیز پیش می رود. این درب استیل بسیار لوکس و شکیل است و با تلفیق ورق های با کیفیت استیل و شیشه های سکوریت شده تولید می شود. لازم به بیان است که رنگ بندی متنوع هم در ورق های استیل و هم در شیشه های سکوریت نصب شده به روی درب وجود دارد و این طرح داری تا جایی پیش می رود که می تواند شیشه ها با طرح های سند پلاست تولید کرد.

اتصالات دستگیره ها و لولاها می تواند به صورت فانتزی و متفاوت از آنچه تا به حال دیده ایم ساخته شود. جنس اتصالات نیز از استیل با کیفیت و مقاوم در برابر تغییر ساخته می شود. طرح های متنوعی که در اتصالات امکان اجرا دارد به صورت خاص و انحصاری برای هر پروژه صورت می گیرد و برش های موجود در آن ها با دستگاه ها ی برش مخصوص لیزر حاصل می شود. رنگ بندی های متنوع به صورت های مات و براق که می تواند در هر چه زیباتر و شکیل شدن نمای ساختمان نیز بیافزاید. ترکیب شیشه های سکوریت نشکن با درب استیل خلق زیبایی و نوآوری در طراحی این سازه ساختمانی می انجامد.

اتصالات و دستگیره ها نیز در رنگ ها و طرح های متنوع و از جنس استیل با کیفیت 304 می باشد. امکان نصب انواع قفل از ساده گرفته تا برقی و همینطور قفل ضد سرقت نیز بسته به نیاز و درخواست مشتری قابل اجرا است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت و درب استیل با کارشناسان اتحاد درب تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت دو لنگه