درب لابی استیل یک و نیم لنگه

درب یک و نیم لنگه استیل کد 014

  • بازدید: 731 نفر

برای خرید این درب لابی مقاوم و باکیفیت با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب استیل ورودی ساختمان به دلیل داشتن میزان معینی از کروم و نیکل در اجزای خود که در واقع از استیل ضد زنگ 304 می باشد هرگز با مشکلات درب های قدیمی مواجه نخواهد شد و در برابر رطوبت و هوا مقاوم بوده و رنگ آن تغییر نمی کند و در واقع درب استیل ورودی ساختمان ضد زنگ است. ساخت این محصول بر اساس سلیقه و نظر خریدار طراحی و اجرا می شود و در تمام مراحل نصب درب استیل رعایت نکات ایمنی و استحکام کار مهم خواهد بود. تمام یراق آلات و اتصالات درب استیل ورودی ساختمان از نوع بسیار باکیفیت است زیرا این محصول برای استفاده مداوم و طولانی مدت ساخته شده است.درب استیل در هز نوعی دارای یک فریم استیل مخصوصی است که درب روی فریم نصب خواهد شد ، فریم استیل موجب سهولت آب بندی کردن درب و همچنین زیبایی آن خواهد شد در ضمن مقاومت درب را افزایش می دهد ، امروزه در ساختمان های لوکس که از بهترین متریال جهت ساخت ساختمان استفاده شده است با نصب درب استیل طلایی رنگ و با شیشه استین گلاس می توان یک نمای خارجی جذاب و منحصر بفرد را ایجاد کرد .این درب ها توسط لولا به چهارچوب یا پروفیل استیل متصل شده و براحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.کاربرد قفل و دستگیره مناسب برای درب استیل ورودی ساختمان می تواند انتخاب درب ایده آل شما را کامل کرده و استفاده آن را برای کاربر راحت تر کند.
درب ورودی استیل در دو نوع تمام استیل و روکش استیل در اختیار شما قرار می گیرد. در ساخت درب تمام استیل تنها از ورق های استیل 304 استفاده شده است. اما در نوع دوم ان یعنی درب روکش استیل از ورق های آهنی در ساخت درب ها استفده می شود و سپس یک روکش استیل بر روی ان کشیده می شود.

این درب های استیل که برای ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری کاربرد دارد می تواند با متریال ها دیگری مانند چوب و شیشه ترکیب شده و ظاهر متفاوت تر و حتی سفارشی شده ای داشته باشد که مناسب ساختمان های مدرن و لوکس است.

جهت اطلاع از قیمت مشخصات درب ضد سرقت و درب ورودی استیل با کارشناسان ما تماس بگیرید.