درب ورودی استیل

درب استیل ورودی ساختمان

  • بازدید: 784 نفر

درب های استیل از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات تولید شده برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان می باشند. برای خرید این مدل از درب ها با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب استیل کد 18 با استفاده از ورق استیل نگیر زنگ نزن مقاوم در برابر خردگی و پروفیل های استیل ضد زنگ تولید می شود. ماندگاری و دوام بالای استنلس استیل باعث شده است تا این متریال به عنوان یک انتخاب مناسب برای ساخت درب های ساختمانی و امنیتی جایگزینی برای درب های قدیمی مانند درب های چوبی و آهنی باشد. درب استیل امکان تلفیق با شیشه و چوب یا سنگ را دارد و می تواند طرح های خلاقانه ای را به صورت واقعی ایجاد کند. کیفیت قطعات و اتصالات درب استیل همچون لولاها و دستگیره ها بسیار بالا می باشد و جنس این قطعات اکثرا از جنس استیل عالی مانند استیل 316 و 304 است. قفل های استفاده شده در درب های استیل با توجه به نیاز و در خواست مشتری می تواند تغییر کرده و از انواع ساده و برقی یا قفل ضد سرقت باشد. قیمت درب استیل از دیگر درب ها گرانتر می باشد و علت این امر قیمت استیل استفاده شده در ساخت این نوع درب ها است.در گذشته از چوب و آهن برای ساخت درب های ورودی ساختمان استفاده می شد اما این متریال ها مشکلاتی داشتند که هزینه نگهداری و بازسازی آنها بسیار گران تمام می شد. برای مثال یکی از مشکلات عمده در درب های چوبی پوسیدگی آنها به دلیل وجود حشارت مانند موریانه بود و مشکل درب های آهنی از بین رفتن رنگ محافظ روی درب و زنگ زدگی آهن در بر خورد با رطوبت و هوای برون بود.

درب استیل کد 18 به دلیل داشتن میزان معینی از کروم و نیکل در اجزای خود که در واقع از استیل ضد زنگ 304 می باشد هرگز با مشکلات درب های قدیمی مواجه نخواهد شد و در برابر رطوبت و هوا مقاوم بوده و رنگ آن تغییر نمی کند و در واقع درب استیل ورودی ساختمان ضد زنگ است. ساخت این محصول بر اساس سلیقه و نظر خریدار طراحی و اجرا می شود و در تمام مراحل نصب درب استیل رعایت نکات ایمنی و استحکام کار مهم خواهد بود. تمام یراق آلات و اتصالات درب استیل ورودی ساختمان از نوع بسیار باکیفیت است زیرا این محصول برای استفاده مداوم و طولانی مدت ساخته شده است. شرکت آکات بزرگترین و برترین تولید کننده تخصصی انواع درب استیل ورودی ساختمان است که با طراحی های اختصاصی و استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت از نوع استیل ضد زنگ استاندارد استیل 304 توانسته است نظر مثبت طیف وسیعی از خریدارن و ساختمان سازان را جلب نماید.