جدیدترین مدل های درب ضد سرقت,جدیدترین درب های ضد سرقت

انواع مدل های درب ضد سرقت به روز

  • دوشنبه 28 بهمن 1398
  • 8987 نفر

کمیابترین ، زیباترین و جدیدترین درب های ضد سرقت که در سال 99 در ایران تولید یا از یا کشور های تولید کننده وارد ایران شده اند.نمونه های جدید از مدلی قبلی و یا نمونه های جدید از مدل های جدید دنیا

جدیدترین مدل درب ضد سرقت بازار را می توانید از فروشگاه اتحاد درب تهیه نمایید. این درب ها دارای کیفیت بالا و ظاهری شیک و جدید هستند. دربهای ضد سرقت جدید از تماما از تولیدات اتحاد درب می باشند.

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در انواع طرح و رنگ و مدل های ترک و ایرانی و چینی در فروشگاه های درب ضد سرقت موجود هستند.در این قسمت شما میتوانید انواع درب های ضد سرقت جدید را مشاهده فرمایید و درب های ضد سرقت را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

هر خانه ای نیاز به طرح و دکوراسیون شیک و زیبا مخصوص دارد و یکی از عوامل بهبود زیبایی هر خانه ای میتواند یک درب ضد سرقت زیبا باشد حتی شما میتوانید بهترین نوع درب ضد سرقت را برای خود خریداری کنید.

درب هر خانه ای اولین و آخرین چیزی است که مهمانان آن را میبینند پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث تاثیر زیادی روی درک زیبایی یک ساختمان میشود. ما قصد داریم در این قسمت جدیدترین و زیباترین درب ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید درب ضد سرقت خود بگیرید. از محبوب ترین مدل درب ورودی، می توان به درب ضد سرقت فلزی اشاره نمود.

زیباترین درب های ضد سرقت

شرکت اتحاد درب یکی از قدیمی ترین و شناخته ترین شرکت های تولید و فروش انواع درب ضد سرقت و درب های داخلی ساختمان است که توانسته تمامی مدل ها و طرح و رنگ های جدید و زیبا درب را در تمامی نقاط ایران تولید و عرضه کند. در ادامه با زیباترین مدل های درب ضد سرقت آشنا میشوید...

درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی

رویه این درب ضد سرقت از ترمووود و رنگ چهارچوب ها از الکترواستاتیک است.دارای ضخامت و ابعاد استاندارد و همچنین می توان این درب را درب ایعاد دلخواه و سفارشی ساخت. این درب بسیار زیبا و با کیفیت می باشد و جر پرفروش ترین درب های بازار است. درب ضد سرقت مدل ترموود تولید شده توسط اتحاد درب می باشد و شما می توانید بدون واسطه این درب را از ما تهیه نمایید.

درب ضد سرقت مدل تاویژ

درب ضد سرقت مدل تاویژ

این درب دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشد. قابل سفارش در ابعاد دلخواه. وزن این درب بین 70 تا 80 کیلوگرم است. جنس روکش درب از راش می باشد و به دلیل استفاده از شبکه های آهنی در داخل درب از کیفیت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در تمام مدل های جدید درب ضد سرقت تولید شده در اتحاد درب از بهترین و با کیفیت ترین مدل قفل درب ضد سرقت که همان قفل ها و یراق آلات ترک می باشد استفاده شده است. درب ضد سرقت ترک از محصولات محبوب بازار است.

درب ضد سرقت مدل باتیس دو لنگه

درب ضد سرقت مدل باتیس دو لنگه

این درب نیز دارای روکش راش است و از رنگ پلی اورتان ترک در ساخت آن استفاده شده است. ورق سرتاسری و شبکه های آهنی امنیت بسیار بالایی به این مدل جدید درب ضد سرقا بخشیده. انتخاب رنگ و سایز به سفارش مشتری می باشد. به دلیل ظاهر شیک و زیبا و برجستگی های کار شده در این درب جز درب های لوکس بازار می باشد.

درب ضد سرقت پلازا

درب ضد سرقت مدل پلازا

مانند سایر مدل های درب ضد سرقت موجود در اتحاد درب، این درب را نیز می توان در ابعاد دلخواه سفارش دهید. این مدل درب شیک و زیبا را فقط می توانید از تولیدات اتحاد درب خریداری نمایید. درب ضد سرقت مدل پلازا از شیک ترین و پرفروش ترین مدل های درب در بازار می باشد.

 

enlightened دیگر انواع درب های ضد سرقت با طرح و رنگ های مختلف جدید و قدیمی را میتوانید در صفحه اصلی اتحاد درب مشاهده نمایید.

 

حالا که با برخی از جدید ترین مدل های درب ضد سرقت آشنا شدید و اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت دارید ما به شما توصیه میکنیم نکات خرید درب ضد سرقت را بدانید و رعایت کنید تا دربی مطمئن خریداری کنید.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.