رنگ بندی درب ضد سرقت,انواع رنگ های درب ضد سرقت,رنگ های درب ضد سرقت

انواع رنگ های موجود برای درب های ضد سرقت

  • پنجشنبه 1 اسفند 1398
  • 4412 نفر

رنگ های موجود و متنوع برای انواع درب های ضد سرقت ترک و ایرانی و چینی نسبت به مدل های مختلف آن ها در صفحه رنگ بندی درب ضد سرقت اتحاد

رنگ بندی درب های ضد سرقت

رنگ نیز مانند طرح و مدل برای درب ضد سرقت بسیار مهم است.معمولا در خانه ها بین یک تا سه رنگ برای مطابقت وسایل و اجزای خانه استفاده میشود.اگر نمیدانید از چه تنوع رنگی استفاده کنید,رنگ های مشکی و سفید ساده و کلاسیک عمومی و زیبا هستند ولی اگر دنبال رنگ های دیگر هستید میتوانید از ترکیب رنگ هایی که خدمتتان عرض میکنیم استفاده کنید.

با توجه به بازار خوبی که درب های ضد سرقت در ایران پیدا کرده اند و مشتریان زیادی دارند باعث شده است تا شرکت های زیادی شروع به رقابت در این محصول کنند و این رقابت باعث میشود انواع و اقسام مختلف درب های ضد سرقت در طرح و رنگ های مختلف و همچنین جدیدترین مدل های درب ضد سرقت به راحتی یافت شوند.

البته رنگ بندی انواع درب های ضد سرقت تفاوت و تنوع چندانی ندارند و همه انواع درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی تفاوت زیادی ندارند.

 

رنگ های اصلی درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت قهوه ای

ترکیب رنگی دکوراسیون داخلی منزل میتواند به انتخاب رنگ ورودی کمک کند.هنگام انتخاب طرح و رنگ درب منزل خود باید به درب همسایه های خود نیز توجه داشته باشید تا خیلی باعث زشت شدن راهروی ساختمان نشود و با این شرایط رنگ قهوه ای میتواند بهترین رنگ برای درب ورودی ساختمان باشد.

  • درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید رنگ از ورق فولادی ضخیم استفاده شده  و به علت وجود یونولیت فشرده در این درب ها عایق صدا و حرارت نیز هستند.رنگ الکترو استاتیک آلمان، یراق آلات ترک، درکوب و دستگیره عثمانی، میله ای و هلالی نیز از دیگر ویژگی های این نوع درب ضد سرقت است.یکی دیگر گزینه های اصلی و موجود نیز برای رنگ درب ضد سرقت,سفید است.

 

رنگ های فرعی درب های ضد سرقت

رنگ های متنوع فلز درب های ضد سرقت دارای ساختار فلزی می باشند و نیازمند رنگ هایی می باشند که چندین خاصیت را برای درب های ضد سرقت به ارمغان بیاورند. زیبایی رنگ، جلوگیری از خوردگی فلز و هوازدگی از ویژگی هایی می باشد که باید فلز درب های ضد سرقت داشته باشند. استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیکی یکی از بهترین روش های فیزیکی و الکتریسیته ای می باشد که برای رنگ آمیزی فلز استفاده می شود. در حقیقت هارمونی باید بین رنگ درب ضد سرقت و رنگ فلز وجود داشته باشد و در کنار این موضوع این رنگ فلز در دور لنگه دیده می شود. در حقیقت دربهایی که دور فلز می باشند رنگ فلز استاتیکی در دور لنگه درب ضد سرقت دیده میشود.
در کنار این موضوع رنگ فلز در صورت وجود روکوب چوبی ، از پشت درب دیده می شود. پس باید توجه خوبی در انتخاب رنگ فلز و چهارچوب درب ضد سرقت داشته باشیم. رنگ های پودری غالبا چکشی می باشند و به صورت نقاط خال خال نقش فلز دیده می شود.

رنگ برخی از درب‌های ضد سرقت ترکیبی از این دو رنگ است. بدین صورت که بخشی از درب به رنگ سفید و بخشی به رنگ قهوه ای است.

این رنگ درب ضد سرقت تنوع خوبی به شمار می‌آید و می‌تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای مختلف باشد.

 

enlightened نکته : با این تعدا رنگ ها ممکن است استفاده کنندگان به فکر رنگ زدن درب های ضد سرقت بیفتند که ما در مقاله  رنگ کردن و تمیز کردن درب های ضد سرقت به توضیح آن پرداخته ایم. 

 

رنگ بندی درب های ضد سرقت فلزی

رنگ بندی درب های ضد سرقت با رنگ های سفید و قهوه ای تمام نمیشود.درب های ضد سرقت فلزی در رنگ بندی متنوع با ویژگی های خاص تولید می شوند. رنگ درب ضد سرقت فلزی باید با رنگ های پودری الکترواستاتیکی رنگ شده باشد تا فلز در برابر خوردگی و هوازدگی مقاومت کافی را داشته باشد.در حقیقت هارمونی باید بین رنگ درب ضد سرقت و رنگ فلز وجود داشته باشد و در کنار این موضوع این رنگ فلز در دور لنگه دیده می شود.

باید در انتخاب رنگ فلز هم توجه زیادی داشت زیرا رنگ فلز در صورت وجود روکوب چوبی از پشت درب دیده میشود و رنگ های پودری نیز به صورت خال خال دیده میشوند پس غلاوه بر رنگ چوب درب باید به فلز درب نیز توجه کرد.

 

درب ضد سرقت سفید رنگ

رنگ بندی درب ضد سرقت در بازار کشور چندان متنوع نیست و اغلب درهای ضد سرقت در دو رنگ سفید و قهوه‌ای در دسترسی هستند.

درب ضد سرقت سفید؛ از رنگ‌های متداولی است که انتخاب مناسبی برای خانه‌های مدرن و با دکوراسیون ساده است.

البته برخی مدل‌های درب ضد سرقت سفید نیز دارای طرح‌های کلاسیک هستند که از آن جمله می‌توان به درب ضد سرقت سفید طلایی اشاره کرد. در برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های روکش این درب‌ها با رنگ طلایی پوشانده شده است. 

بعد از رنگ قهوه‌ای، درب ضد سرقت سفید بالاترین فروش را در بازار دارند؛ این رنگ به‌خصوص با مبلمان‌های مدرن همخوانی مناسبی دارد. البته مشکل مهم این درها، احتمال کثیف شدن در طولانی‌مدت است.
 

 


enlightened البته مهم است که بدانید درب های ضد سرقت امروزه در همه نوع طرح و رنگ زشت و زیبایی تولید و به فروش میرسند که این طرح و رنگ ها نسبت به روکش و رویه درب ضد سرقت تعیین میشود.


 

دبگر محصولات اتحاد درب

  1. درب ام دی اف
  2. درب ضد سرقت شیشه خور
  3. درب داخلی ساختمان
درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.