نصب درب ضد سرقت,چگونگی نصب درب ضد سرقت,آموزش نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت به همراه فیلم آموزش توسط نصاب

  • جمعه 2 اسفند 1398
  • 5878 نفر

مهارت ها و لوازمی که برای نصب انواع درب ضد سرقت نیاز دارید تا بتوانید با اسان ترین راه ها درب ضد سرقت را نصب کنید و لیست تعرفه نصب درب ضد سرقت توسط نصاب

درب ضد سرقت همانطور که از اسم آن مشخص است و از آن آگاهی دارید، این درب ها برای ایجاد امینت و آرامش استفاده می شود و امروزه خیلی از خانواده ها برای منزل خود و حتی برای محل کار خود از درب ضد سرقت استفاده میکنند. حالا نکته ای که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است این است که برای نصب درب ضد سرقت باید حتما نصاب این کار را انجام دهد یا اینکه با داشتن کمی مهارت و ابزار های مورد نیاز می توان درب ضد سرقت را روی چارچوب درب نصب کرد. نصاب درب ضد سرقت از جمله خدماتی است که می توانید از اتحاد درب درخواست نمایید. در اتحاد درب تمام خدمات با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می شود.

نصب درب ضد سرقت

امروزه درب های ضد سرقت محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است زیرا باعث حفظ امنیت خانه و خانواده میشود و عایق سرما و گرما و رطوبت و صدا نیز هست. آموزش نصب درب ضد سرقت بیشترین درخواست را در این حوزه داشته است. اگر قصد دارید چهارچوب آن را خودتان بسازید از پروفیل 4*10 یا 4*8 استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای درب و اتصالات داشته باشد و همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد.

در بازار و بورس درب ضد سرقت  فقط سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد : درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و چینی که نصب هر یک از این درب ها با یکدیگر متفاوت است. البته باید بدانید که هر دربی نسبت به چارچوب اصلی باید متناسب و دقیق باشد که مانع اهرم شدن درب شود.

نصب این دربهای ضد سرقت کار سختی نیست و در کمترین زمان میتوان این دربهای ضد سرقت را نصب کرد.نصب درب ضد سرقت معمولا 2 تا 3 ساعت زمان میبرد اما بعد از پایان عملیات ساخت و ساز و نصب درب ضد سرقت میتوانید با خیال راحت به ادامه زندگی و کار خود ادامه دهید.

گرچه نصب درب ضد سرقت یک کار فنی و حرفه است و لازم به داشتن مهارت و دانش کافی و همچنین ابزار های مورد نیاز است اما در بعضی مواقع مجبور میشویم که خودمان درب ضد سرقت را نصب کنیم. تا انتها با ما همراه باشید تا خودتان را به یک نصاب خوب تبدیل کنید.

نکات مهم و الزامات اولیه برای نصب درب ضد سرقت

ابتدا سایز مورد نظر درب ضد سرقت  را انتخاب کرده بعد شروع به ساخت فریم کنید.فریم باید یک سانت هم از طول و هم عرض بیشتر از سایز درب باشد تا درب داخل فریم جای بگیرد.فریم باید به سمت راه پله نصب شود تا استاندارد نصب درب ضد سرقت رعایت شود.

برای شروع نصب درب ضد سرقت ابتدا باید یک یک چارچوب استاندارد با ضخامت اندازه را اندازه گیری کنید و بسازید.چارچوب مورد نظر باید از جنس فلز محکم مثل آهن یا فولاد باشد و همچنین متناسب با اندازه ابعاد درب ضد سرقت باشد تا به درستی روی چارچوب قرار بگیرد.

قبل از نصب در ضد سرقت اگر قصد ساختن چهارچوب آن را دارید از پروفیل ۴ در ۱۰ یا ۴ در ۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد.

نکته دیگری که باید حتما به آن توجه داشته باشید جنس لولای درب ضد سرقت است که هرچه جنس لولا بهتر و مرغوب تر باشد ، کیفیت و امنیت درب را به شدت افزایش میدهد و چون لولای درب نقش نگهدارنده و جابجا کننده را دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

لولای درب به صورت مخفی روی چارچوب نصب میشود و باید آنقدر قدرت بالایی داشته باشد تا وزن سنگین درب های ضد سرقت را تحمل کند و همچنین اگر جنس لولا مرغوب باشد هیچ سارقی نمیتواند آن را اهرم کند و درب را باز کند یا بشکند.

برای نصب درب ضد سرقت ابتدا باید چه کرد؟

اگر قصد دارید تا خودتان درب ضد سرقت مورد نظرتان را نصب کنید ابتدا باید سایز دقیق درب ضد سرقت را در بیاورید.وقتی این کار را کردید حالا نوبت به ساخت فریم میرسد که فریم درب ضد سرقت را باید از هر طرف 1 سالنتی متر بزرگتر بسازید تا درب ضد سرقت به راحتی درون فریم خود قرار گیرد.

همچنین نصب فریم انتظار برای درب ض سرقت هم باید به طرف راه پله ها باشد تا به پا گرد یا چیز دیگری گیر نکند.

برای نصب درب ضد سرقت دو روش رایج وجود دارد که با آنها آشنا میشوید.

نکاتی درمورد فریم انتظار

  • اولین نکته مهم مربوط به زمانی است که فریم انتظار نصب می شود. این کار باید قبل از سفید کاری ساختمان و در پایان مرحله دیوار چینی انجام شود.
  • فریم های انتظار به صورت آماده خریداری می شوند و هنگام خرید باید به این نکته توجه کنیم که لازم است ابعاد داخلی فریم یک سانتی متر از ابعاد لنگه درب ضد سرقت بزرگتر باشند. به عنوان مثال اگر ابعاد لنگه درب ۲۱۰*۱۰۵ باشند، ابعاد فریم باید یک سانتی متر بزرگتر از آن (۲۱۱*۱۰۶) باشند.
  • ابعاد قوطی که در ساخت فریم انتظار مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است در ابعاد ۴*۸ سانتی متر باشد. لازم به ذکر است که میتوان از ابعاد کمتر نیز استفاده کرد. به طور کلی همه اینها به چهارچوب مورد نظر بستگی دارد. بنابراین قبل از نصب درب ضد سرقت لازم است در این خصوص با آگاهی بالا اقدام کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب و نصب را داشته باشیم.
  • قبل از نصب فریم انتظار حتماً باید فریم را رنگ آمیزی کرد که از زنگ زدن و خوردگی آن جلوگیری کنیم.
  • هنگام نصب فریم باید دقت کنیم که حتماً به طور کامل تراز باشد تا هنگام نصب درب ضد سرقت، درب به شکل صحیح در چهارچوب قرار بگیرد. با اندازه گیری ابعاد دو طرف با استفاده از ریسمان کار (۴ ریسمانه) میتوان این مشکل را حل کرد.
  • سطح فریم انتظار با سطح محل نصب هماهنگی داشته باشد. به این صورت که قسمت پاخور فریم به هیچ عنوان نباید بالاتر یا پایین تر از سطح زمین باشد، بلکه می بایست کاملاً هم سطح زمین باشد.

 

رایج ترین روش های نصب درب ضد سرقت

روش های نصب درب ضد سرقت

  1. برای اینکار میتوان چارچوب درب را بصورت جداگانه نصب کرد و برای این کار نیز چارچوب را با مصالح بنایی مثل دوغاب یا سیمان به دیوار اطراف متصل کرد و باید دقت کافی وجود داشته باشد تا باعث جمع شدن چارچوب نشود و آسیب نبیند.
  2.  در این روش باید یک فرم انتظار نصب شود و اندازه داخل به داخل این فریم باید 1 سانتی متر از چارچوب درب ضد سرقت بیشتر باشد. در این روش چون خود درب ضد سرقت و چارچوب درب همزمان نصب میشوند رگلاژ درب سیار ساده تر است. در این عملیات چارچوب درب ضد سرقت با پیچ یا جوشکاری به فریم انتظار متصل میشود و بهتر است داخل چارچوب درب ضد سرقت را با فریم پلی ارتان پر کنید و حتی برای کاهش هزینه میتوان دوغاب سیمان را نیز جایگزین پلی ارتان کرد.

روش نصب درب ضد سرقت توسط نصاب

اول از همه شما با ویژگی های بهترین نوع درب ضد سرقت آشنا میشوید و از قسمت جدیدترین مدل های درب های ضد سرقت میتوانید مدل مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه انتخاب میکنید.
بعد از تولید درب ضد سرقت توسط شرکت اتحاد دُر نصاب و درب به مقصد ارسال میشوند.
ابتدا نصاب فریم انتظار مورد نظر را نصب میکند و سپس لنگه را از چارچوب فلزی درب ضد سرقت مورد نظر جدا میکند و روی فریم انتظاری که نصب کرده است جوش میدهد.
بعد از آن مشتری میتواند داخل چارچوب را با پلی ارتان پر کند و سپس نصاب درب ضد سرقت را روی چارچوب نصب شده سوار میکند و عملیات رگلاژ را انجام میدهد.
ما تضمین میکنیم که نصاب های شرکت ما با کمترین زمان و بیشترین کیفیت عملیات راه اندازی درب ضد سرقت را همراه با ضمانت برای شما انجام میدهند.

آموزش مراحل مختلف نصب درب های ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت به دو روش انجام می شود:

1 . نصب با جوش دادن

نصب درب ضد سرقت با جوش دادن

پس از باز کردن بسته بندی درب ضد سرقت خریداری شده قبل از هر کاری بهتر است قفل ها و شب بند آن را تست کنید و از آن مطمئن شوید.
بعد از آن درب ضد سرقت را از سمت بیرون وارد فریم انتظار کرده و تراز کنید.سپس چند بار درب را باز و بسته کنید و اگر مشکلی نبود سوراخ هایی که در داخل چارچوب هستند را با خال جوش به فریم انتظار جوش دهید و پس از رگلاژ و اطمینان از عملکرد صحیح درب و سیستم قفل آن درب را به طور کامل جوش دهید.

2 . نصب با رولت بولت

درب های ضد سرقت چینی را میتوان بدون نیاز به فریم انتظار و با استفاده از رولت بولت نصب کرد اما دیوار های واحد باید از مقاوقت کافی برخوردار باشند.
برای نصب ابتدا باید از تراز بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شد درب را در محل مورد نظر قرار داده و بعد از تراز کردن اضلاع مختلف درب سوراخ های موجود در چارچوب درب را توسط دریل بر روی دیوار ایجاد کنید.بعد از مطمئن شدن دوباره از تراز بودن رولت بولت ها را وارد حفره ها کنید و توسط آچار های مخصوص آن ها را محکم کنید.
توجه داشته باشید که رول بولت ها به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.
3 . نصب با پیچ سر مته

نصب درب ضد سرقت با پیچ سر مته

این روش هم نیاز به فریم انتظار داردو خدودا ترکیبی از دو روش قبل است.
بغد از انجام عملیات تست درب ضد سرقت باید درب را از سمت بیرون وارد فریم انتظار نموده آن را تراز کرده و درب را باز کرده و با دریل محل سوراخ های ایجاد شده روی چارچوب درب ضد سرقت را بر روی فریم انتظار سوراخ کرده و سپس پیچ های سر مته را از سوراخ های روی چارچوب وارد نموده و با دریل آن را به فریم انتظار وصل میکنیم.

 

نصب انواع درب ضد سرقت با روش های ذکر شده امکان پذیر است اما برای نصب درب ضد حریق حتما باید از یک نصاب حرفه ای کمک بخواهید.

 

نصاب درب ضد سرقت

نصب درب های ضد سرقت  نیاز به مهارت کاری و توان اجرائی بالایی نسبت به  درب های دیگر دارد . کوچکترین اشتباه در نصب این درب ها خسارت جبران ناپذیری را  در زیبایی  و همچنین در دوام آنها دارد  درب های ضد سرقت خود را باید به تیم متخصص اتحاد درب بسپارید تا از آسیب و خراشدیدگی   بر حزر بماند ما با تیم عالی خود  و با تکیه بر دانش و ابزار آلات استاندارد  کیفیت خدمات را برایتان به ارمغان می آوریم.

هزینه نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت معمولا کار آسانی است .اما در هنگام نصب ممکن است به مشکلاتی بربخوریم. بنابراین هزینه نصب درب ضد سرقت متفاوت است و براساس سختی و زمانی که صرف میشود قیمت گذاری انجام میشود.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.