درب ضد آب یکی از انواع درب داخلی ساختمان است که به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دربها باید در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشوند. اتحاد درب تولید کننده انواع درب ضد آب ارزان قیمت با کیفیت بالا در بازار می باشد. میتوانید برای خرید بی واسطه با اتحاد درب، مرکز فروش و عرضه انواع درب سرویس بهداشتی در ایران تماس بگیرید. قیمت درب ضد آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی را از اتحاد درب استعلام بگیرید.

از انواع درب های ضد آب می توان به این موارد اشاره نمود:

 

درب ضد آب ارزان قیمت

درب ضد آب در مدل های مختلف تولید و دارای کیفیت های مختلفی هستند. درب های ضد آب ارزان قیمت عموما دارای رویه های ای بی اس هستند. این درب ها از لحاظ کیفیت مورد تایید بوده و تنها تفاوت آن ها با درب های ضد آب گران قیمت در طراحی ساده تر آن هاست. از درب های گران قیمت ضد آب می توان به محصولات پلی وود اشاره نمود. دربهای پلی وود دارای ظاهری بسیار شیک بوده و دارای طول عمر بالا هستند.

درب حمام و سرویس بهداشتی

در زندگی شهرنشینی این سال ها به دلیل کوچک شدن ابعاد خانه ها و همین طور فضای حمام ها و سرویس های بهداشتی، درب های حمام و سرویس های بهداشتی زیاد در معرض آب و رطوبت و بخار قرار می گیرند و این امر موجب شده تا عمر درب سرویس نسبت به درب های دیگر خانه ها پایین بیاید. اما تولید انواع درب ضد آب توانسته این مشکل را برطرف نماید. این درب ها در مقابل آب و بخار بسیار مقاوم هستند و به ندرت پیش می آید که دچار پوسیدگی شوند.

برای خرید درب ضد آب سرویس بهداشتی حتما به این نکات توجه نمایید:

  1. مدلی از درب سرویس را انتخاب نمایید که در تمام قسمت های آن از روکش مناسب و ضد آب استفاده شده باشد و به خوبی عایق بندی شده باشد.
  2. در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.
  3. در مقابل نفوذ حشرات مقاوم باشد.

طرح و ظاهر درب هم دارای اهمیت است و باید دربی که خریداری می نمایید با دکوراسیون ساختمان شما همخوانی داشته باشد و باعث زیبایی فضای منزل و محیط کار شما شود. اما مهم تر از ظاهر کیفیت درب است که حتما باید به آن توجه نمایید.

درب حمام و سرویس بهداشتی را می توان به صورت درب آکوستیک تولید و مورد استفاده قرار دهید. درب آکوستیک سرویس بهداشتی از محبوب ترین محصولات در این زمینه می باشند. درب ضد صدا سرویس بهداشتی محصولی است بسیار محبوب که این روزها مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

همچنین برای سفارش ساخت انواع درب کمد دیواری می توانید با فروشگاه اتحاد درب تماس بگیرید.

قیمت درب سرویس بهداشتی ضد آب

درب سرویس بهداشتی بهتر است از مدلهای ضد آب خریداری شود تا در صورت برخورد با آب دچار خرابی و پوسیدگی نشود. درب سرویس بهداشتی در دسته محصولات، درب داخلی ساختمان قرار دارد. اتحاد درب تولید کننده درب های داخلی و درب ضد سرقت در ایران است. در اتحاد درب امکان خرید اینترنتی دربهای ساختمانی فراهم شده است. در این راستا خرید اینترنتی درب سرویس بهداشتی هم میسر و مراحل آن هم مانند خرید اینترنتی درب ضد سرقت است. همچنین زیبایی درب سرویس بهداشتی هم اهمیت زیادی دارد و باید درب سرویس بهداشتی متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب نمایید.

قیمت درب سرویس بهداشتی ضد آب به ابعاد درب، نوع روکش مورد استفاده و عایق بندی درب بستگی دارد. 

درب حمام

درب حمام نیز مانند درب سرویس بهداشتی، باید از مدلهای ضد آب خریداری شود. درب های فایبرگلاس از قیمت پایین تری نسبت به سایر مدلهای درب ضد آب برخوردارند اما در مقابل کیفیت محصولات درب پلی وود و درب پی وی سی از مدلهای فایبرگلاس بیشتر است.

اگر تصمیم به خرید درب حمام دارید، باید از نمونه هایی که نسبت به رطوبت مقاوم هستند، استفاده نمایید. توجه به این نکته از تاب برداشتن درب پس از استفاده جلوگیری می کند. درب حمام از نظر جنس به درب چوبی، درب پی وی سی، درب پلی وود و درب فایبرگلاس تقسیم بندی می شود. هم چنین برای زیبا سازی بیشتر می توان از درب کشویی، درب فرانسوی، درب پنلی ساده، درب پنلی شیشه ای، درب پنلی کشویی، درب آینه ای، درب شیشه ای رنگی استفاده نمود.

انواع درب های ضد رطوبت برای حمام و سرویس بهداشتی

درب ضد آب در مدل ها و جنس های مختلف تولید می شود که همین امر موجب اختلاف قیمت در مدل های مختلف این محصولات می شود. از محبوب ترین مدل های درب ضد آب می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ای بی اس
  • درب  ضد آب GRP
  • درب پی وی سی
  • درب پلی وود

درب ضد آب ABS

ABS مخفف کلمه Acrylonitrile Butadiene Styrene است.این ماده یک پلیمر نفتی میباشد که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.برای ساخت درب ضد آب ABS ابتدا درب خامی از جنس MDF 3میلی‌متر یا نئوپان 5 میلی‌متر ساخته میشود زیرا این کار کیفیت درب را بالاتر میبرد.در مرحله‌ی بعد سطح درب خام کاملاً به رزین ABS آغشته می‌شود و در مراحل بعدی کلیه‌ی سطوح درب با ورق ABS1.2 میلی متری پوشانده می‌شود.لازم به ذکر است در صورت نیاز به برش درب ضد آب ABS هنگام نصب، پس از برش محل مورد نظر مجدداً با رزین ABS پوشش داده می‌شود.

درب های ABS بهترین گزینه برای درب های حمام و سرویس بهداشتی ها هستند و کاملا ضد آب.ساختار داخلی درب های ABS تولید شرکت اتحاد درب با استفاده از کلاف چوب روسی و شبکه بندی هانیکام میباشد که بر روی آن ورق MDF  به ضخامت 3 میلی متر پرس شده است.

درب های ABS هم ضد رطوبت هستند و هم ضد خش و همچنین برای درب های داخلی منازل نیز استفاده میشوند.

ویژگی های درب ای بی اس هم عبارتند از :

  1. کاملا ضدآب و ضد رطوبت
  2. مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام
  3. استفاده از رزین در ساخت درب
  4. عایق صدا

درب ضد آب GRP

مقاوم‌ ترین درب در برابر آب درب‌های فایبر‌گلاس (GRP) می‌باشند.در تنوع طرح و رنگ محدودیتی ندارند و علاوه بر ضد آب بودن استحکام بالایی نیز دارند.

بزرگترین مشکل این درب های فایبر گلاس رنده خور نبودن درب می‌باشد و در صورتی که درب بزرگ ساخته شده باشد امکان برش درب یا رنده کردن آن وجود ندارد( وباید به کارخانه برگردانده شوند و اصلاحات انجام گیرد) به همین منظور چارچوب باید کاملاً دقیق اندازه‌گیری شود و در صورت پیچیدگی چارچوب و تفاوت عرضی یا طولی چارچوب در قسمت‌های مختلف بایستی از چارچوب الگو‌برداری شود تا هنگام قالب‌ریزی، درب مناسب با آن چارچوب ساخته شود. همچنین به علت تولید محدود آن قیمت درب GRP رقابتی نیست.

مزایا درب ضد آب فایبرگلاس

  1. ضد آب  و رطوبت ، ضد ضربه و ضد خوردگی ( در برابر ضربه مشت یا لگد به هیچ عنوان شکننده نمی باشد) .
  2. قابلیت شستشو با مواد شوینده و حلالهای مختلف ( به هیچ وجه دچار پوسیدگی ، زنگ زدگی و وارفتگی نمی باشد) .
  3. قابلیت رنگ پذیری با تمامی رنگهای  فوری ، روغنی ، تینری ، ضد آب و ... طبق سفارش مشتری.
  4. فروش بصورت تک و عمده با توجه به سایز دلخواه شما.
  5. وزن کم این محصول استفاده در ابعاد بزرگ را براحتی ممکن می سازد.
  6. تعداد 40 عدد به بالا طبق طرح و ابعاد مشتری.
  7. وزن درب 8 الی 10 کیلو گرم می باشد.
  8. امکان نصب بر روی تمامی چهار چوبهای موجود در بازار و چهار چوب فایبر گلاس مدل فرانسوی.

درب ضد آب pvc

درب ساختمانی با روکش پی وی سی به دو دسته کلی تقسیم میشود :

  1. MDF با رویه پی وی سی
  2. HDF با رویه پی وی سی

پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورقه های پی وی سی با ضخامت های ۱۶میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند. آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است در صورتی که درب پی وی سی کلاف نشده باشد زیرا آب از کلاف رد میشود و نفوذ میکند و این باعث میشود درب پی وی سی کارایی لازم را نداشته باشد. قیمت درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی درب يو پي وي سي از دربهاي ضد آب است که نه دچار خوردگي مي شود و نه رطوبت به آن صدمه مي زند. توصیه می شود از درب ام دی اف که دارای روکش مناسب ضد آب است به عنوان درب حمام استفاده ننمایید، زیرا این درب ها در مواجه با آب خیلی سریع دچار پوسیدگی می شوند.

برای آگاهی از قیمت درب ضد آب پی وی سی با ما تماس بگیرید.

مزایا درب های پی وی سی

  1. قیمت مناسب نسبت به قابلیت ها و کاربرد
  2. استفاده از ابزار و یراق آلات اصل
  3. نصب آسان و سریع این درب ها
  4. تنوع در طرح و رنگ و مدل

قیمت درب ضد آب فایبرگلاس

درب های فایبرگلاس درب هایی هستند که صد در صد ضد آب می باشند. برای ساخت این درب ها زمان بیشتری نیاز است. این نوع درب از نوعی الیاف شیشه با مواد پلیمری ساخته می شود. این موادی که در ساخت درب  استفاده شده است، باعث استحکام و دوام بالای این درب ها شده است. اگر در ساخت این درب از پشم شیشه استاندارد استفاده شود، بهترین درب های عایق حرارتی می باشند. این درب ها در رنگ ها و مدل های مختلف و به صورت یک لنگه، دونگه و یا به صورت ترکیبی با شیشه طراحی می شوند. معمولا از این درب ها در مکان هایی مانند استخرها استفاده می شود. ولی با توجه به سلیقه مشتریان از این درب ها به عنوان درب ورودی ساختمان هم استفاده می کنند. از نظر قیمتی از درب های ضد آب 3 الی 4 برابر بیشتر است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت های زمینه انواع درب ضد سرقت با کارشناسان ما در اتحاد درب تماس حاصل فرمایید.

درب پلی وود

از دیگر مدلهای درب ضد آب، می‌توان به دربهای پلی وود اشاره نمود. این دربها را می‌توان به عنوان درب سرویس بهداشتی، درب حمام و درب اتاقی مورد استفاده قرار دهید. اگر به دنبال خرید درب سرویس بهداشتی با ظاهری لوکس و مدرن هستید، دربهای پلی وود بهترین گزینه برای خرید هستند. درب پلی وود سرویس بهداشتی ضد آب و رطوبت هستند و یک عایق بسیار مناسب برای صدا و حرارت به شمار می‌روند.

درب حمام شیشه ای کشویی

در گذشته طراحان و معماران ملزم به استفاده از درب های چوبی, آلومینیومی و آهنی بودند. اما با گذشت زمان استفاده از متریال شیشه برای ساخت درب ها افزایش پیدا کرد. شیشه ای که در ساخت درب شیشه ای استفاده می شود عموما شیشه سکوریت و گاها در مکان های خاص برای افزایش ضریب ایمنی شیشه لمینت می باشد.

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی و افزایش زیبایی محیط زندگی مورد توجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. یکی از گزینه های پیش رو استفاده از درب شیشه ای در حمام است. در درب های شیشه سکوریت از شیشه هایی با ضخامت ۱۰ میلیمتر استفاده می شود. این نوع شیشه از مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت برخوردار می باشد که با توجه به نوع شکست دارای ایمنی خوبی می باشد. درب شیشه سکوریت به دو صورت درب کشویی شیشه ای و درب لولایی شیشه ای قابلیت اجرا دارند. این نوع درب ها هم قابلیت اجرا به صورت دستی و هم اتوماتیک را نیز دارا می باشند.

مزایا درب شیشه ای کشویی 

  1. استفاده از پروفیل ریل مقاوم در برابر سایش
  2. غلطک های مقاوم با طول عمر بالا
  3. مخفی بودن غلطک ها
  4. عدم افتادگی شیشه در بازه زمانی بالا
  5. عملکرد بی صدا و نرم
  6. استفاده از یراق آلات استنلس استیل

بهترین جنس برای درب حمام و سرویس بهداشتی کدام است؟

از گذشته تا به امروز دربهای ضد رطوبت مدل های مختلفی داشته و دارند و هر کدام مزایا و معایبی دارند. بهترین درب مخصوص حمام و سرویس بهداشتی بستگی به قابلیت ها و ویژگی های درب مورد نظر دارد که به چند دسته تقسیم میشوند.

درب های چوبی و آلومینیومی متداول ترین گزینه ها هستند و وقتی قصد خرید آنها را دارید بر اساس ساختار، ضد رطوبت بودن، قیمت و دیگر موارد احتمالا می توانید مدل های بهتر و یا گاه مقاوم تر در برابر ضربه و... را نیز سفارش دهید.

نکات برای خرید درب ضد آب 

اگر قصد خرید درب ضد آب سرویس بهداشتی را دارید، باید به نکاتی دقت نمایید تا بهترین مدل درب ضد آب را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه شما را با نکاتی پیرامون خرید درب ضد آب آشنا می‌سازیم:

  • دربهای ضد آب بسیار متنوع هستند و دقت نمایید حتما از مدلهای دارای عایق بندی خریداری نمایید.
  • در هنگام خرید درب ضد آب به ابعاد درب دقت نمایید.
  • برای دربهای سرویس بهداشتی بهتر است از دستگیره و قفل ضد آب استفاده نمایید تا دچار تغییر رنگ و زنگ زدگی نشوند.
  • مدلهای عایق بندی شده برای درب سرویس و حمام را خریداری نمایید تا بعد از مدتی مجبور نشوید تا درب جدید خریداری نمایید.

قیمت درب حمام و سرویس بهداشتی

درب سرویس بهداشتی بر حسب جنس، کیفیت و طرح به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برای اطلاع از قیمت درب سرویس بهداشتی با ما تماس بگیرید.

انواع درب های ABS،GPR و PVC ضد آب مخصوص درب حمام و سرویس بهداشتی در طرح و رنگ های متنوع با کیفیت بالا و ابعاد مختلف مختلف در اتحاد درب موجود است. برای خرید و اطلاع از قیمت و مشخصات این محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا درب ضد آب ارزان قیمت با کیفیت است؟

    درب های ضد آب دارای مدل ها و جنس های مختلفی هستند. درب پلی وود از گران ترین مدل ها و درب ای بی اس از مدل های ارزان و در عین حال باکیفیت است که دارای ظاهری ساده تر نسبت به مدل های گران قیمت می باشد.

  • قیمت حدودی درب ضد آب چقدر است؟

    این محصولات دارای مدل های مختلفی هستند. شما با بودجه حداقل 500,000 تومان می توانید محصولی باکیفیت تهیه نمایید.

  • مرکز فروش درب ضد آب کجاست؟

    برای خرید مدل های متنوع و جدید درب ضد آب می توانید به فروشگاه اتحاد درب مراجعه بفرمایید. در این مجموعه متنوع ترین محصولات عرضه و یا حتی می توانید محصول را با طرح دلخواه سفارش دهید.