درب ضد سرقت ویلایی مدلی از درب ورودی ساختمان می باشد که مناسب برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان است. درب ورودی ویلایی و لابی با توجه به تنوع ورودی ساختمان ها دارای ابعاد متفاوتی هستند. که می توان با توجه به خواسته مشتری به صورت 2 لنگه بازشو، 1.5 لنگه بازشو و تک لنگه بازشو با 2 نیم لنگه ثابت در دو طرف درب اجرا نمود. درب ورودی ویلا می تواند در جنس های مختلف چوبی و فلزی تولید شود. برای خرید و استعلام قیمت درب ضد سرقت ویلایی با اتحاد درب تماس بگیرید.

چه محصولاتی مناسب نصب به عنوان درب ورودی ویلایی هستند؟

به دلیل نصب این دربها در قسمت بیرونی ساختمان، باید دارای مقاومت و کیفیت بالایی باشند. از جمله محصولات مناسب مورد نصب در این قسمت از ساختمان می توان به این موارد اشاره نمود:

 

اتحاد درب تولید کننده انواع درب ضد سرقت ویلایی

درب ورودی ویلا یکی از شیک ترین و لوکس ترین مدل های درب ضد سرقت می باشد. این درب ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند. درب ضد سرقت برای خانه ویلایی باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و آن هم به دلیل امنیت کمتر خانه‌های ویلایی نسبت به مجموعه‌های آپارتمان است. از مدل های مختلف درب ویلایی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ورودی ویلایی چوبی
  • درب ویلایی فلزی
  • درب یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه ویلایی
  • درب ویلایی فرفوژه
  • درب نرده ای و یا استیل

هر یک از مدل های درب ورودی ویلا دارای طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد. این درب ها در ابعاد دلخواه و طرح مورد نظر مشتری در اتحاد درب تولید می شوند. درب ورودی ویلایی به دلیل نصب در  قسمت بیرونی ساختمان باید در مقابل عوامل محیطی مقاوم بوده و یک محصول کاملا ضد آب باشد. 

شرکت اتحاد معتبر ترین تولید کننده درب ویلایی، درب ضد سرقت، درب فلزی، درب ضد حریق و انواع درب های داخلی ساختمان در تهران است. شرکت ما خدمات و فروش خود را فقط مختص تهران انجام نمیدهد بلکه مشتریان مختلفی از سر تا سر ایران برای سفارش و خرید انواع درب های ضد سرقت دارد. این شرکت علاوه بر تولید و فروش انواع درب ضد سرقت، خدمات کامل و خوبی برای نصب درب ضد سرقت در تمام استان ها برای مشتریان عزیز ارائه کرده است. 

درب ورودی ویلایی

درب ورودی ویلایی یکی از انواع درب ضد سرقت می باشد که با توجه به نیاز مشتری تولید می شود. در مورد انواع درب ضد سرقت و نحوه  کار آنها و موارد کابرد آنها به صورت کامل توضیحاتی را ارائه داده ایم. شما در صورتی که نیاز به خرید درب ضد سرقت دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه درب ضد سرقت نوع درب خود را انتخاب و خریداری کنید و در صورت هرگونه سوال و ابهام نیز میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما به صورت کامل شما را برای خرید درب ضد سرقت ویلایی راهنمایی کنند. درب ضد سرقت برای خانه ویلایی معمولا از جنس‌های فلزی و چوبی انتخاب و خریداری می‌شوند.

درب ضد سرقت ویلایی

 

درب ضد سرقت ویلایی

درب های ضد سرقت ویلایی دارای طرح و رنگ و مدل های بسیار متنوعی هستند همراه با ویژگی های ساختاری پیچیده و مقاوم.

درب ضد سرقت ویلایی به دو صورت تولید و ارائه میشود :

  1. درب یک لنگه  که در کنار آن از استراکچر هایی مانند فلز و شیشه و آلومینیوم استفاده میشود.
  2. مدل دوم، درب های دو لنگه هستند و هیچگونه کتیبه ای در کنار آن ها استفاده نمیشود.

شما میتوانید برای آگاهی از مشخصات و قیمت این درب ها با شرکت اتحاد تماس بگیرید تا مشاوران درب ها را کاملا به شما معرفی کنند.

قیمت درب ورودی ویلایی

قیمت درب ورودی ویلا بر اساس نوع طراحی درب، متریال مورد استفاده برای ساخت و ابعاد درب متغیر است. در این محصولات از روکش های مناسب به همراه رنگ آمیزی مناسب بر روی درب استفاده می شود تا مقاومت درب ضد سرقت در برابر عوامل محیطی افزایش یابد. توجه نمایید که اگر از روکش های غیر استاندارد بر روی درب ضد سرقت ویلایی استفاده شود و یا درب به خوبی آب بندی و رنگ آمیزی نشود، پس از مدتی استفاده از درب ضد سرقت شاهد جدا شدن لایه های روکش و یا ریختن رنگ آب بر اثر تغییرات آب و هوایی خواهیم بود. که این مسئله خود علاوه تاثیر گذاشتن بر روی زیبایی درب ضد سرقت امنیت درب را نیز کاهش خواهد داد که هیچ خریداری به آن راضی نخواهد بود پس به هنگام خرید درب ضد سرقت برای ویلایتان به این مسئله که آیا درب ضد سرقتی که قصد خرید آن را دارید مخصوص منطقه آب و هوایی که مایل به استفاده از آن هستید می باشد یا نه و اینکه این درب مناسب استفاده برای ویلا می باشد یا خیر. هزینه خرید درب ورودی ویلایی ضد سرقت، بر اساس کیفیت درب و طراحی آن می تواند متغیر باشد.

استعلام قیمت درب ضد سرقت برای منزل ویلایی

قیمت درب ضد سرقت ویلایی به دلیل مقاومت و استحکام بالاتر، نسبت به درب های آپارتمانی گران تر است. قیمت درب ضد سرقت دو لنگه، قیمت درب ضد سرقت ویلایی تک لنگه و … به دلیل استفاده جهت ویلاها، بالاتر است و سوپر لوکس محسوب می‌شود.
درب های تولید شده در اتحاد درب را می توانید با اطمینان از قیمت و کیفیت درب خریداری نمایید.
چنانچه مایلید از درب‌ ضد سرقت ترک استفاده کنید می‌توانید خرید اینترنتی درب ضد سرقت ترک را از سایت انجام دهید. درب ضد سرقت ترک در دسته درب های لوکس و گران قیمت بازار قرار دارد. درب ضد سرقت شیشه دار را می توانید به عنوان درب ورودی ویلا و لابی استفاده نمایید. دربهای شیشه دار دارای طراحی مدرن و شیک هستند.

درب ضد سرقت ویلایی یک و نیم لنگه

 

درب-ضد-سرقت-یک-و-نیم-لنگه

 

درب یک و نیم لنگه را می توان برای درب واحد آپارتمانی و درب ویلایی مورد استفاده قرار داد. درب های ویلایی یک و نیم لنگه که برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند باید در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند.

درب ضد سرقت دو لنگه

تولید درب ضد سرقت دو لنگه و یک و نیم لنگه از درب ضد سرقت یک لنگه زمان بیشتری میبرد. به دلیل عرض زیاد درب ضد سرقت دو لنگه از قفل های مخفی برای امنیت بیشتر استفاده میکنند. رگلاژ و تنظیم نصب درب ضد سرقت دو لنگه نسبت به درب ضد سرقت یک لنگه زمان بیشتری میبرد زیرا یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث افزایش زمان رگلاژ درب می شود.

اگر نمای درب ضد سرقت دو لنگه برجسته باشد پشت درب از نماي CNC ساده و در پشت لنگه ثابت نیز از قفلهای خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود که ایستایی این نوع دربها را افزایش پیدا کند. علاوه بر این ها تولید درب های ضد سرقت دو لنگه نیز سخت و دشوارتر است.

احتمال افتادگی درب با گذشت زمان و خارج شدن از رگلاژ در درب ضد سرقت دو لنگه بیشتر است و باید بیشتر از لولا های نرکیه ای در ساخت این درب ها استفاده کرد. درب های ضد سرقت یک لنگه یا یک و نیم لنگه روکش هایی معمولی دارند اما درب ضد سرقت دو لنگه روکش چوبی با رنگ پلی استر دارند تا اگر خط و خشی بر روی درب افتاد بتوان با استفاده از بتونه و رنگ درب را به حالت اولیه برگرداند.

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی به دلیل مقاومت بالا و استحکام در برابر عوامل محیطی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب ورودی ویلا باشد. این درب ها در عین ایکنه بسیار مقاوم هستند از قیمت ارزان و مناسبی هم برخوردارند. درب ضد سرقت فلزی را می توان به عنوان درب لابی، درب ویلایی و درب آپارتمانی مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر درب های فلزی، درب ضد سرقت ترموود از دیگر محصولات مناسب برای نصب به عنوان درب ویلایی می باشد. حتی از درب های ترموود می توان به عنوان درب حیاط نیز استفاده نمود. 

درب ورودی لابی

درب ضد سرقت لابی یکی دیگر از انواع درب های می باشد که در لابی ها مورد استفاده قرار میگیرد یان درب ها با توجه به عرضی که دارند معمولا از دو لنگه استفاده می کنند به همین منظور شرایط این درب های نصب به درب های تک لنگه ای ضد سرقت متفاوت می باشد شرایط ساخت درب ضد سرقت دو لنگه ای کمی متفاوت و سخت تر می باشد این درب ها در هنگام باز و بسته شده بر رو یک پاشنه چرخیده می شود حساس ترین نقطه در این نوع از درب ها نقطعه پایین این درب های می باشد چرا که باید به گونه ای ساخته شود که به آشانی باز نشود و در گذر زمان نیز افت کیفیت پایین تری داشته باشد  عرض این نوع از درب ها بیش از 180 می باشد و به همین دلیل به  دو لنگه تقسیم می شوند
از مهمترین ویژگی های درب ورودی لابی میتوان به دو رویه بودن آن و استفاده از روکش ها سی ان اس برای این گونه درب های اشاره کرد تنوع رنگی این نوع از درب ها نیز بالاست در صورت نیاز به قیمت درب ضد سرقت لابی می بتوانید با دفتر دُر ناب در تماس باشید تا کارشناسان ما لیست قیمت این گونه درب ها را در اختیار شما قرار دهند.

سایر مطالب مفید

  1. درب MDF
  2. روکش درب ضد سرقت
  3. درب ضد سرقت سفید

سوالات متداول

  • جنس درب ورودی ویلایی چیست؟

    این محصولات دارای مدلهای مختلف چوبی و فلزی است.

  • قیمت درب ضد سرقت ویلایی چقدر است؟

    این محصولات دارای مدلهای مختلفی هستند که همین امر موجب اختلاف قیمت در محصولات می شود. برای استعلام قیمت با اتحاد درب تماس بگیرید.

  • دربهای ویلایی باید دارای چه مشخصاتی باشند؟

    دربهای ورودی ویلایی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت و کیفیت بالا باشند و همچنین دارای ظاهری شیک باشند.