رویه درب ضد سرقت,روکش درب ضد سرقت,انواع رویه درب ضد سرقت,انواع روکش درب ضد سرقت,انواع رویه و روکش درب ضد سرقت,بهترین رویه درب ضد سرقت,بهترین روکش درب ضد سرقت

قیمت انواع رویه درب ضد سرقت، تعویض روکش درب ضد سرقت

  • جمعه 16 اسفند 1398
  • 8395 نفر

رویه و روکش درب ضد سرقت یکی از قسمت های مهم هر درب ضد سرقتی است هم برای شرکت تولیدی و هم برای جذب و خرید مشتری.معرفی انواع روکش های بهترین درب های ضد سرقت

تمام انواع درب ضد سرقت دارای ساختار یکسانی می باشند و آنچه درب ضد سرقت را با یکدیگر متمایز می نماید، نوع روکش به کار رفته در درب و یا همان ظاهر درب می باشد. در واقع مهم ترین عامل در اختلاف قیمت بین درب ها همین روکش و رویه درب ضد سرقت درب است.

روکش و رویه درب ضد سرقت

تنوع در طرح و رنگ و متریال درب ضد سرقت بسیار زیاد شده اسام دیت در حدی که حتی خود سازندگان و تولید کنندگان نیز قابلیت تشخیص انواع روکش های جدید و قدیم را ندارند.البته یک سری روکش ها تولید داخل هستند اما بعضی روکش ها از ترکیه وارد میشوند.

روکش های جدید که مورد استفاده می شود روکش های گردو آمریکایی و بلوط آمریکایی می باشد.دلیل استفاده از این نوع روکش ها این می باشد که طرح و نقش چوب گردو و بلوط بسیار زیبا می باشد و در بعضی از مواقع بخصوص برای چوب گردو نیازی به استفاده از رنگ های متنوع با شاپان نمی باشد و با استفاده از یک خود رنگ ساده طرح و نقش زیبایی روکش درب ضد سرقت ایجاد می شود.

روکش های جدید که از کشور های دیگر وارد میشوند زیبایی خاصی دارند اما میتوانند قیمت درب ضد سرقت را تا حد زیادی بالا ببرند.جدیدا از روکش های hpl و روکش های ملامینه نیز برای روکش درب ضد سرقت استفاده می شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.اما در کنار این نوع روکش ها روکشی با نقش زیبا و زنده وجود دارند به اسم روکش ملچ که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است مثلا این روکش ها طرح چهار فصل ایران را دارند که علامت زندگی میباشد.

یک نوع دیگر روکش درب ضد سرقت روکش راش می باشد که شاید بتوان گفت بیشتر حجم مصرف را در بین روکش ها دارد و دلیل آن قیمت مناسب و طرح های مناسب این نوع روکش می باشد. بر روی روکش های راش رنگ های متنوع گردویی سیر و روشن و ماهاگونی و غیره بوجود می آید که بسیار زیبا می باشد و استقبال خوبی از طرف خریداران شده است.

انواع روکش و رویه های درب ضد سرقت

تفاوت زیادی در ساختار درب معمولی و درب ضد سرقت وجود دارند و ایجاد امنیت و آرامش برای درب های ضد سرقت بسیار مهم است اما بجز این ها ظاهر درب نیز بسیار مهم است.در اکثر درب های معمولی از روکش چوبی یا برخی مواقع از MDF یا PVC استفاده می شود حال اینکه ممکن است با استفاده از پیشرفت تکنولوژی از abc نیز استفاده شود که باعث مقاوم بودن درب در برابر آب باشد.اما روکش درب های ضد سرقت از MDF و PVC که بسیار مقاوم و زیبا هستند.

هنگام خرید درب ضد سرقت شما علاوه بر کشور تولید کننده درب و نوع قفل و خیلی موارد دیگر که انتخابشان با شماست،همچنین شما میتوانید نوع روکش درب ضد سرقت را نیز انتخاب کنید.شما هر موقه که بخواهید میتوانید درب ضد سرقت خود را تعویض کنید اما هیچگاه نمیتوانید روکش درب ضد سرقت را به دلخواه تغییر دهید پس در انتخاب روکش درب ضد سرقت خود بسیار دقت کنید.برای خرید هر مدل درب ضد سرقتی باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید تا یک درب ضد سرقت مطمئن خریداری کنید.

 

انواع-روکش-درب-ضد-سرقت

  • رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت


این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر همراه با رویه چوب راش یا گردو و با چسباندن پروفیل های روکش شده ساخته می شوند. رویه درب های ضد سرقت ایرانی معمولا ۸ میل و درب های آلتین معمولا ۱۰ میل هستند. این رویه ها پس از نصب بر روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند.

  • رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت

ابتدا ام دی اف با روکش راش یا گردو روکش شده سپس قطعاتی از ام دی اف با طرحهای مختلف که با دستگاه سی ان سی طرح داده شده روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود، رویه درب ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد، ضخامت ام دی اف رویه درب در این حالت معمولاً ۸ میلی متر است و طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

  • رویه درب ضد سرقت CNC

روکش چوب درب ضد سرقت سی ان سی ابتدا ام دی اف ۸ میلی متر با روکش راش یا گردو روکش شده سپس در دستگاه سی ان سی طرحهای مختلف روی آن حکاکی می شود،سپس رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد و معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.

  • رویه درب ضد سرقت PVC

نیازی به نگهداری ندارد.این به این معنی است که رویه PVC در مقایسه با سایر رویه در گذر زمان از لحاظ ماندگاری رنگ و نگهداری نسبت به روز اول خود هیچ فرقی نمیکند و نیازی به نگهداری ندارد.

  • رویه های درب ضد سرقت نوع ملامینه

این نوع رویه ها از ام دی اف هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر ساخته می شوند. یک ورق نازک ملامینه روی این رویه ها پرس می شود.

روکش های طبیعی چوب

  1. رویه چوب طبیعی راش
  2. رویه چوب طبیعی گردو

این رویه ها حس تازگی و طراوت را به محیط میدهند و اینگونه هستند که هر رویه از یک درخت منحصر به فرد ساخته میشود و حتی این رویه های طبیعی هم با یکدیگر فرق دارند و به سفارش مشتری روی درب های ضد سرقت نصب میشوند.

تعویض روکش درب چوبی

بر اثر گذر زمان یا آسیب های طبیعی و انسانی ممکن است روکش و رویه درب خراب شود و اینم مورد باعث از بین بردن زیبایی درب میشود که در این موارد یا باید تعمیر و ترمیم روکش درب انجام داد یا اینکه آنها را تعویض کرد.

نمایندگی ها و مراکز معتبری در زمینه درب و درب ضد سرقت هستند که دارای تمامی مدل های روکش و رویه هستند و میتوانند همراه با ضمانت روکش درب ها را برای شما تعویض کنند.

قیمت تعویض روکش درب چوبی

همانطور که هنگام خرید درب ضد سرقت یا درب معمولی ، روکش و رویه روی قیمت آن تاثیر میگذارند، برای تعویض یا ترمیم هم این موارد وجود دارند و قیمت ها را تغییر میدهند.

مواردی مانند جنس رویه، طرح و مدل و رنگ رویه و همچنین متراژ و نوع درب ها از مواردی هستند که روی هزینه و قیمت تعویض روکش درب چوبی تاثیر گذار هستند.

 

انواع روکش ها برای درب ضد سرقت چوبی

روکش درب ضد سرقت

1 . روکش درب چوبی نفوذ کننده

روکش نفوذ کننده توسط چوب جذب می شوند و اجرای آنها راحت تر است. به جای اینکه در به عوان یک رویه مجزا در نظر گرفته شوند، روکش نفوذ کننده بخشی از چوب می شود و جلوه طبیعی تری به درب می دهد. این نوع روکش به چوب نفوذ کرده و کمی اثر تیره کننده ای بر جای می گذارد که باعث افزایش رنگ طبیعی و دانه های چوب می شود.

روکش نفوذی پس از پنج تا هشت دقیقه به راحتی به داخل چوب نفوذ می کند، پس از آن می توان مواد اضافی را پاک کرد. به جای یک لایه روی درب، پوشش نافذ بخشی از چوب می شود و به افزایش مقاومت و سختی چوب نیز کمک می کند.

انواع روکش درب چوبی نفوذ کننده عبارتند از :

  • روغن بزرک (Linseed Oil)

روغن بزرک به روغن بذر کتان نیز معروف است. این روغن به آرامی خشک می شود و خاصیت نگهدارنده و مقاوم در برابر آب دارد. روغن بزرک از قدیمی ترین روکش های نفوذ کننده چوب است و بیشتر برای محافظت از درب های بیرونی استفاده می شود. با این حال، در هوای مرطوب تمایل به چسبندگی دارد. روغن بذر کتان در بیشتر موارد ممکن است تا سال ها و بدون آسیب باقی بماند. همچنین، استفاده از این روغن آسان است.

  • روغن تانگ (Tung Oil)

روغن تانگ در بین تمام روغن های موجود دوام بالاتری دارد. این روغن در بین افرادی که با چوب سَر و کار دارند بسیار محبوب است، زیرا استفاده از آن آسان بوده و ظاهری جذاب به چوب می بخشد. روغن تانگ برای درب های داخلی، خارجی یا سطوحی که برای تهیه غذا کاربرد دارند، استفاده می شود. از مدت ها قبل، روغن تانگ به عنوان روکش درب چوبی و همچنین به عنوان یک درزگیر عالی چوب مورد استفاده قرار می گرفت.

  • روغن دانمارک (Danish Oil)

روغن دانمارکی نیز در گروه روکش نافذ کننده قرار دارد. این روغن بیشتر برای روکش درب چوبی داخلی استفاده می شود. روغن دانمارکی ترکیبی از روغن تانگ و لاک الکل با افزودن رنگدانه مورد نیاز است. روند استفاده از روغن دانمارکی همان روغن بذر کتان یا روغن تانگ است. از این روغن می توان برای انواع چوب استفاده کرد. برای استفاده از روغن دانمارکی مهارت خاصی لازم نیست. می توان آن را با بُرس بر روی درب اعمال کرد. این روغن باعث افزایش زیبایی و دوام درب چوبی می شود.

2 . روکش درب چوبی سطحی

روکش سطح از دوام بالاتری نسبت به روکش نفوذ کننده برخوردار است، اما جلوه ای طبیعی به چوب نمی دهد. این نوع روکش درب چوبی لایه ای محافظتی ایجاد می کند که طول عمر چوب را افزایش می دهد. رویه سطحی از چوب در برابر رطوبت، آلودگی، خراش و ساییدگی محافظت می کند.

دو مدل از بهترین روکش های درب چوبی سطحی عبارتند از :

  • روکش رنگ

رنگ از رنگدانه های معلق در مایع تشکیل شده است که عمدتاً از چسب و رقیق کننده تشکیل شده است. درحقیقت، رنگ مخلوطی رنگدانه ها، چسب ها، رقیق کننده ها و مواد افزودنی است. این ماده زیبایی چوب را افزایش می دهد و از آن در برابر رطوبت، گرما، پوسیدگی، اشعه آفتاب و موارد دیگر محافظت می کند.

دو نوع رنگ اعم از اکریلیک و روغنی وجود دارند که می توان برای درب های چوبی استفاده کرد. دو یا چند لایه رنگ اکریلیک به درب های چوبی می توان جلوه و زیبایی کار را افزایش دهد. رنگ های روغنی برای سطوح چوبی نیز مناسب هستند، اما روند خشک شدن آنها کند است.

  • روکش ورنی

ورنی به عنوان روکش درب چوبی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده محافظتی و تزئینی، برای درب های داخلی انتخاب بهتری هستند. در تولید ورنی از رزین ها، روغن ها، خشک کن ها و رقیق کننده ها به نسبت مناسب استفاده می شود. رزین ماده ای صمغی است که در آب قابل حل است. در بازار دو نوع لاک شامل رزین های طبیعی و رزین های مصنوعی وجود دارند. رزین های طبیعی شامل لاک اسپار و لاک رزین مصنوعی شامل پلی اورتان ها، فنولیک ها و آلکیدها هستند.

 

روکش های متفرقه و جدید درب ضد سرقت

 

قیمت-روکش-درب-ضد-سرقت

  • لمینت

شباهت چشمگیر آن به روکش های چوبی و مقاوت بسیار زیادش در برابر اشعه های مضر خورشید را می توان بزرگترین مزیت های آن دانست.

  • پرینت

به صورت چاپ شده بر روی روکش های MDF ساخته می شود.

  • گردوی طبیعی

کیفیت بسیار بالایی دارد که با توجه به وجود رگه های زیاد چوب در آن، گاها از محبوبیت بیشتری نسبت به راش طبیعی نیز برخوردار است.

  • هایگلاس

یکی از انواع روکش های MDF است که در عین مقاوم بودن، بسیار سبک نیز هست.

  • راش طبیعی

معروف ترین روکش موجود در بازار ایران است که از چوب مرغوب راش طبیعی تهیه می شود.

  • هات پرس

ارزان قیمت ترین نوع رنگ و روکش درب ها است که محبوبیت چندانی در میان مشتریان ندارد!

  • استیل

درب استیل از شیک ترین و گران ترین مدل های درب ورودی می باشد. اگر می خواهید دربی را برای ساختمان خود خریداری نمایید که سال ها بدون تعمیر بخواهید مورد استفاده قرار دهید، درب استیل بهترین گزینه می باشد.

 

enlightened در صورت نیاز به آگاهی از نصب درب ضد سرقت یا تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت با ما تماس بگیرید.

 

قیمت انواع روکش ها و تعویض و تعمیر روکش ها

اگر از روکش درب ضد سرقت خود خسته شدید یا مشکلی برای روکش درب ضد سرقت خود بوجود آمده است با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان در کنار شما و حضور پیدا کنند و با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت مشکل شما را حل کنند.

همچنین میتوانید برای آگاهی از قیمت انواع روکش درب ضد سرقت نیز با شماره 02144960961 تماس حاصل فرمایید.

محصولات دیگر اتحاد درب

  1. درب ضد حریق
  2. درب ام دی اف
  3. درب ضد سرقت فلزی
  4. درب لابی
  5. درب ضد سرقت شیشه خور
درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.