درب ضد سرقت چینی,قیمت درب ضد سرقت چینی,درب ضد سرقت چینی ارزان,انواع درب ضد سرقت چینی

قیمت درب ضد سرقت چینی + مدل های فلزی و چوبی

  • دوشنبه 19 اسفند 1398
  • 8815 نفر

درب ضد سرقت چینی از ارزان ترین مدل های درب در بازار ایران است. برخی از این مدل ها با کیفیت و برخی از کیفیت و مقاومت پایینی برخوردارند. برای خرید درب ضد سرقت با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب ضد سرقت چینی از ارزان ترین مدل های درب ساختمانی است. در هنگام خرید درب ضد سرقت چینی دقت نمایید تا محصولات باکیفیت را تهیه نمایید. در میان درب های چینی مدل های بی کیفیت زیاد است.

درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت فلزی در بازار و بورس درب ضد سرقت و بین مصرف کننده ها به درب ضد سرقت چینی معروف است که جزء ارزانترین و بی کیفیت ترین درب ها می باشد و ساخت کشور چین است.

کیفیت این درب ها تا حدی پایین است که حتی نمیتوان آنها را جزء درب ضد سرقت حساب کرد زیرا از مواد بی کیفیت برای ساخت این درب ها استفاده میشود و فولادی در آنها وجود ندارد و همچنین ورق آنها درون آنها در برابر ضربات و فشار ها مقاوم نیستند. حتی راهکار هایی که سازنده ها برای امنیت این درب ها داده اند نیز بی تاثیر است و با کیفیت ترین درب ضد سرقت چینی با اینکه ظاهری شیک و زیبا دارد اما کیفیت و امنیت بسیار پایینی دارد.

درب ضد سرقت چینی یکی از ارزان ترین محصولات در بازار ایران است که جز پرفروش ترین کالاهای خارجی در این عرصه به شما می رود. در ادامه اطلاعات کاملی را در خصوص این دسته محصول در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویژگی های درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی مثل سایر درب های ضد سرقت ترک و ایرانی کیفیت های متنوعی دارند.

قبل از افزایش قیمت دلار با اینکه درب های ضد سرقت چینی همچنان کیفیت پایینی داشتند اما قیمت خیلی کمی هم داشتند و این باعث شد که زمانی درب ضد سرقت چینی یکی از پر فروش ترین درب های ضد سرقت در بازار باشد و استقبال زیادی از آنها شود.

اما بعد از افزایش دلار قیمت این درب ها نیز بالا رفت و با توجه به کیفیت پایینی که داشتند به همراه قیمت بالا دیگه به صرفه نبودند به همین علت خریداران به سمت انواع درب ضد سرقت ایرانی روی آوردند زیرا نسبت به قیمت مناسب آنها کیفیت خوبی نیز داشتند.

اما امروزه درب های ضد سرقت متنوعی وارد بازار شده اند و قابل رقابت با اجناس ایرانی هستند و همچنین باعث جلوگیری از ورود درب های ضد سرقت چینی شده اند.

درب های چینی معمولا دارای چارچوبی به صخامت 12 سانتی متر هستند که قط ورق چارچوب یک میلیمتر است. لنگه درب های چینی هم 70 به طور معمول 70 میلیی متر ضخامت داشته و روکش آنها از جنس MDF با رنگ پودری الکترواستاتیک است.

برای ساخت برخی از درب های چینی به جای استفاده از ورق فولادی درون آنها خود روکش را از فلز درست میکنند و به همین علت به آن ها درب ضد سرقت فلزی میگویند.

سایز استاندارد درب ضد سرقت چینی

قیمت درب ضد سرقت چینی

 

انواع درب ضد سرقت چینی بر حسب یک لنگه و دو لنگه بودن اندازه های متفاوتی دارند.

درب تک لنگه چینی

عرض درب های تک لنگه چینی 105 سانتی است و در دو ارتفاع 205 سانتی و 210 سانتی در بازار قابل خرید هستند. در واقع شما می توانید بر حسب نیاز خودتان اندازه ای که برای شما مناسب تر است را خریداری کنید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید حتما با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

درب دو لنگه چینی

درب های ضد سرقت چینی دو لنگه هم دارای دو اندازه مختلف هستند. با این تفاوت که در این نوع درها ارتفاع مشخص و 205 سانتی متر است اما عرض درب دارای دو اندازه مختلف 120 سانتی متر و 117 سانتی متر است. البته این اختلاف زیاد نیست و در بسیاری موارد می توان هر سایزی را که تمایل داشتیم خریداری کنیم.

ساختار در ضد سرقت چینی

ساختار درب ضد سرقت چینی شامل لولای مخفی، چارچوب تخت با قطر 7 است و رنگ اصلی آن کوره ای میباشد. درب های ضد سرقت چینی در چین تولید می شوند و توسط شرکت اتحاد بدون هیچ واسطه ای وارد و به فروش می رسند. همچنین درب ضد سرقت چینی وزن کمتری نسبت به درب های ترک و ایرانی دارد.

درب های ضد سرقت چینی هر کدام با برند های مختفی وارد ایران میشوند که هر کدام ساختار و مشخصات جدا دارند.هنگام خرید به ساختار درب های ضد سرقت چینی دقت کنید:

  1. قفل: قفل یکی از ساختار مهم هر درب ضد سرقت است که باید جنس خوبی داشته باشد. زبانه های قفل باید از مواد فولادی مناسب درست شده باشند و وزن قفل هم باید در حدود 0.925 گرم باشد.
  2. سیلندر: سیلندر درب ضد  سرقت از دیگر موارد مهم می باشد. وزن توپی سیلندر 0.465 می باشد و کلیدهای سیلندر بشکلی است که به راحتی از روی آن ساخته نمی شود.    
  3.  ضخامت ورق و چارچوب: ضخامت رویه درب 0.7 میلی متر وضخامت چهار چوب 1.5 میلی متر می باشد، لازم به ذکر است وزن این درب حدود 50 کیلوگرم می باشد.       
  4. باکس قفل دربهای ضدسرقت: این جعبه فلزی محفظه هایی است که قفل در آن قرار داده می شود.
  5. چفت شدن درب وچارچوب: از دیگر مواردی که دربهای ض دسرقت دو قفل دارا می باشند سیستم جدید چفت شدن درب و چار چوب جهت جلوگیری از سرقت درب (دیلم زدن) می باشد.
  6. دستگیره : دستگیره درب های ضد سرقت چینی باید از نوع استینلس استیل ضد زنگ باشد که به هیچ عنوان در اثر استفاده زیاد زنگ نزند.
  7. تعداد زبانه : تعداد زبانه قفل نیز بسیار مهم است که هرچه بیشتر باید امنیت بیشتر میشود.

برخی مشخصات درب ضد سرقت چینی

 

ابعاد درب ضد سرقت چینی

 

  • درب‌های ضد سرقت چینی عایق رطوبت و گرما هستتند. به همین علت است که برای مناطق مرطوب گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.
  • درب ضد سرقت چینی برای مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب است، گزینه مناسبی است.
  • درب ضد سرقت چینی، عایق صوتی نسبتا مناسبی نیز هستند.
  • با توجه به جنس رویه این نوع درب‌ها، مقاومت در برابر آتش نیز از خود نشان می‌دهند.
  •    این نوع درب‌ها، عموما دارای 2 کلید کارگری هستند. بنابراین، پس از اتمام نصب درب، این دو کلید از رده خارج شده و 6 کلید به تحویل می‌شود که در افزایش امنیت استفاده از این نوع درها بسیار مؤثر است.
  • درب ضد سرقت چینی، عموما با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک که طرح چوب دارد روکش می‌شود.
  • ابعاد چهارچوب درب ضد سرقت چینی تقریبا 105 در 210 سانتی‌متر و عرض مفید آن تقریبا 90 تا 92 سانتی‌متر است. ضخامت ورقه رویه این نوع از درب نیز تقریبا ۹ – ۸ میلی‌متر است.
  • رویه درب ضد سرقت فلزی چینی، غالباً رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک طرح چوب می‌باشد. البته برخی از آن‌ها دارای روکش PVC هستند.
  • اغلب درب‌های ضد سرقت چینی، 4 لولای داخلی دارند که هر یک از آنها دارای ۵ نقطه اتصال با درب هستند.
  • درب های ضد سرقت چینی دارای گواهینامه استاندارد جهانی هستند.
  • اگر از شرکت معتبری خریداری شود دارای گارانتی و پشتیبانی خواهد بود.
  • دارای لولای پنهان هستند برای امنیت بیشتر.
  • دارای دو نوع کلید کارگری و اصلی هستند مثل سایر درب های ضد سرقت.
  • به صورت کامل وارد میشود یعنی همه اجزای درب داخل بسته بندی وجود دارد.
  • دارای لایه درز گیر برای جلوگیری از انتقال صدا و رطوبت و گرد و خاک.
  • دارای ابعاد استاندارد 105 * 205

 

mail شما میتوانید با انواع  درب ضد سرقت ترک اصل در تهران و کرج  نیز  آشنا شوید و خریداری کنید.

 

نصب درب ضد سرقت چینی

یکی از جذابیت های مهم درب های ضد سرقت چینی این است که به طور معمول نصب آنها بسیار ساده تر از مدل های مشابه انجام می شود. البته به طور کلی نصب درب های ضد سرقت چندان دشوار نیست و معمولا هم توسط نصاب شرکت انجام می پذیرد، اما به هر حال سهولت نصب درب های چینی یکی از چیزهایی است که می تواند در زمان خرید مد نظر داشت.

برای نصب درب ضد سرقت چینی باید بدانیم که باید یک فریم انتظار فلزی در پایان اتمام مرحله دیوار چینی و قبل از سفید کاری در درگاهی در نصب شود قوطی مورد استفاده برای فریم انتظار دربهای ضد سرقت چینی باید 8*4 سانتی متر باشد البته در شرایطی خاص می توان از قوطی هایی با ابعاد کمتر نیز استفاده کرد توصیه می شود قبل از ساخت فریم انتطار با کارشناسان شرکتهای فروشنده مشورت شود.

روش های نصب درب ضد سرقت چینی هم عبارتند از : 

  1. نصب درب ضد سرقت چینی با جوش دادن
  2. نصب درب ضد سرقت چینی توسط رول بولت
  3. نصب درب ضد سرقت چینی با استفاده از پیچ سر مته

قیمت انواع درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت و معمولا کیفیت پایین‌ تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. اگرچه درب‌های چینی نیز کیفیت‌های مختلفی دارند و درب‌های درجه یک آن‌ها گاهی از کیفیت خوبی هم برخوردارند.

قیمت درب های ضد سرقت چینی نسبت به شکل ظاهری، آلیاژ، قابلیت ها و اجزا و یراق آلات کم و زیاد می شوند ولی معمولا همه آنها کیفیت خوبی ندارند.

قیمت درب ضد سرقت فلزی چینی

درب ضد سرقت فلزی چینی نیز همانند دیگر انواع درب ضد سرقت چینی (قیمت درب ضد سرقت چینی)، قیمت پایین‌تر و البته کیفیت پایین‌تری دارند. بنابراین، دری‌های ضد سرقت فلزی چینی را می‌توان در دسته درب ضد سرقت ارزان به شمار آورد.

درب های ضد سرقت چینی فلزی علاوه بر مقاومت در برابر حریق، در مقابل تبادل دما و صدا عایق بوده و نوار درزگیر پلیمری آنها مانع از نفوذ گرد و غبار می گردد . درب ضد سرقت فلزی از فولاد نورد سرد تهیه گردیده و با بالاترین کیفیت عرضه می گردند.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.