قفل دیجیتال درب ضد سرقت,نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت,قفل هوشمند درب ضد سرقت,قفل درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت

  • دوشنبه 26 اسفند 1398
  • 7375 نفر

درب های ضد سرقت نسبت به ساختار و قابلیت هایی که دارند میتوانند تا حدودی امنیت را برقرار کنند اما اگر قفل دیجیتال هوشمند روی آنها نصب شود سیستم امنیتی این درب ها نیز پیچیده و قوی تر میشود

آیا به این توجه کرده اید که یک درب ضد سرقت بدون قفل درب ضد سرقت به یک درب معمولی با امنیت کم تبدیل میشود؟

حالا برای اینکه یک درب ضد سرقت مناسب داشته باشید که بتواند امنیت کامل را برای خانه و خانواده ایجاد کند باید انواع قفل های درب ضد سرقت را بشناسید و متناسب با ویژگی های آنها، مناسب ترین قفل را برای درب خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

در ادامه با انواع قفل های درب ضد سرقت و ویژگی ها و قابلیت های آنها آشنا میشوید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره و آگاهی از قیمت ها و خرید قفل با شماره های ما تماس بگیرید.

قفل درب ضد سرقت

وظیفه درب های ضد سرقت همانطور که از اسم آنها مشخص است جلوگیری از نفوذ سارقان به محیط است حالا این جلوگیری و ایجاد امنیت را میتوان با یک سری سیستم های امنیتی اضافی بیشتر کرد. قفل ضد سرقت از مهم ترین و اصلی ترین یراق درب ضد سرقت به شمار می رود.

قفل هایي که در درب ضد سرقت به کار می روند دارای ساختار مهندسی خاصی بوده و این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت آن تاثیر گذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده می شود.

سیستم های امنیتی دارای انواع مختلفی هستند که قفل درب ضد سرقت یا حتی قفل دیجیتال درب ضد سرقت یکی از بهترین انواع آن است.امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی همه چیز پیشرفت کرده است و درجات بالا رسیده است، همچنین قفل های درب ضد سرقت هم دارای تکنولوژی بالایی هستند و میتوانند بیشترین امنیت را برقرار کنند و دارای ویژگی های بسیاری هم هستند که میتوانید نسبت به نیاز خود، مناسبترین قفل را خریداری کنید.

بر خلاف قفل های معمولی که تنها دارای یک زبانه هستند، قفل های ضد سرقت، چند زبانه مختلف برای قفل کردن دارند و به همین دلیل باز کردن این قفل برای سارقین کار مشکلی محسوب می شود. از آنجا که قفل های ضد سرقت از هر چهار طرف به چهارچوب درب قفل و محکم شده اند، دیگر امکان اهرم کردن و باز شدن درب توسط سارقین، وجود نخواهد داشت. قفلهای هوشمند به طور معمول بر روی درب ضد سرقت لوکس نصب می شود.

طبقه بندی قفل های مکانیکی

قفل مکانیکی درب ضد سرقت

رتبه بندی قفل های مکانیکی درب های ضد سرقت بر اساس پیچیدگی به 3 نوع تقسیم میشوند :

1 . هسته قفل های درب ضد سرقت کلاس A

کلید قفل درب ضد سرقت از نوع مسطح یا هلالی است با یک شیار در یک طرف یا هر دو طرف کلید. یک کلید با چهار طرف محدب که شکل چهار ضلعی است.

2 . هسته قفل های درب ضد سرقت کلاس B

کلید این نوع قفل درب ضد سرقت مسطح یا هلالی است و دارای دو ردیف شیار مقعر در یک یا هر دو طرف کلید است. کلید دارای یک سوراخ مقعر با چند نقطه استوانه ای است.

3 . هسته قفل های درب ضد سرقت کلاس C

کلید قفل درب ضد سرقت از نوع صاف است و در یک یا هر دو طرف ‌کلید دو ردیف شیار مقعر و Sشکل وجود دارد. این کلید دارای دو مارپیچ داخل و خارج است.بدیهی است هسته قفل درب ضد سرقت کلاس C امن ترین قفل است.

 

دستگیره قفل درب ضد سرقت

نوع دستگیره در تأمین امنیت درب ضد سرقت اثر قابل توجهی ندارد. بنابراین شما می‌توانید یکی از انواع دستگیره‌های دکمه‌ای ، بیضی‌شکل ، اهرمی یا تخم‌مرغی و یا فلزی ، کروم ، فولادی یا نیکل را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید که تمامی این دستیگره ها در شرکت و فروشگاه اتحاد درب موجود هستند.

 

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود.

قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی و درب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.

به بیان دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

 

انواع قفل های دیجیتال و هوشمند درب ضد سرقت

انواع قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل مولتی پوینت درب ضد سرقت

نام دیگر قفل مولتی پوینت، قفل مرکزی است که دارای سه تا پنج قفل مجاز و جندین زبانه می باشد. این قفل ها که بوسیله یک اهرم یا میله به یکدیگر متصل می شوند، در قسمت جلو و بالای درب قرار دارند. از آنجایی که قفل مرکزی قابلیت قفل شدن از قسمت افقی و عمودی را دارد، سیستم ایمنی بسیار بالایی را فراهم می آورد .

قفل منو بلاک درب ضد سرقت

این قفل دارای 2 قفل با ساختاری مجزا در قسمت جلوی درب می باشد که سه تا چهار زبانه دارد. از آنجایی که این قفل بر روی لنگه درب نصب می شود، فقط درب را در جهت افقی ایمن می نمایند و در جهت عمودی ( یعنی بالا و پایین درب) زبانه ای ندارند. بنابراین ضریب ایمنی پایین تری نسبت به مولتی پوینت دارند.

قفل هوکی شکل درب ضد سرقت

این قفل به نام های هوکی و چنگکی شناخته شده است. در واقع شرکت هوک (ترکیه) اولین بار قفل های چنگکی را تولید نمود و پس از نام این قفل به نام هوکی شناخته شد. قفل هوکی شکل از دو مدل قبلی کمی پیشرفته تر می باشد و نحوه کارکرد آن بدین صورت است که زبانه های آن به شکل چنگک در هم قفل می گردد. از ویژگی بارز این قفل می توان مقاومت بالای آن در برابر ضربه را نام برد که موجب می شود که درب در مقابل دیلم به راحتی شکسته نشود.

قفل آژیردار (DESI) درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت DESI ساخت ترکیه؛ آژیردار و حساس نسبت به ضربه می باشد. عملکرد آژیر قفل وابسته به باتری بوده و میزان صدای آن قابل تنظیم است. امکان نصب قفل کمکی به صورت مجزا در درب نیز وجود دارد.

قفل کارتی درب ضد سرقت

قفل کارتی درب ( دستگیره کارتی درب ) محصولی است کـه روی انواع درب‌های ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان به قفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب می‌گردد.یکی از این ویژگی‌ها امنیت بالای دستگیره‌ها می‌باشد. این دستگیره‌ها با داشتن امکانات امنیتی بسیار از جمله اعلام حریق، ضد سرقت، ضد شوک، قفل کودک و …بالاترین میزان امنیت را به کاربران خود هدیه می‌دهند.

قفل بیومتریک (تشخیص چهره) درب ضد سرقت

قفل دیجیتال بیومتریک تشخیص چهره ، صورت فرد را بر اساس ویژگی هایی مانند لکه های صورت، فاصله بین دو چشم، فاصله بین چشم ها و بینی، اسکن شبکیه و عنبیه و … آنالیز می کند. با توجه به این که در این نوع قفل ها از چند پارامتر برای تشخیص هویت فرد استفاده می شود، نسبت به سایر روش های بیومتریک از خطای امنیتی کمتری برخوردار می باشد.

قفل سیم کارت خور درب ضد سرقت

قفل سیم کارت خور درب ضد سرقت یکی از سه مدل عرضه شده قفل دیجیتال در بازار می باشد که بعد از نصب آن در کنار درب مورد نظرتان می توانید ۱۰۰ رمز عبور معتبر، ۲۵۰ عدد ریموت و ۲۵۰ عدد شماره تلفن همراه یا ثابت برای آن تعریف نموده و از آنها برای باز کردن درب منزل خود استفاده نمایید.

قفل اثر انگشتی درب ضد سرقت

این نوع  قفل اثر انگشتی دارای سنسورهای هشداردهنده قوی در ولتاژ پایین از جمله سنسور ضد سرقت، ضد حریق و ضد شوک می باشد نصب این مدل قفل دیجیتال به شما اطمینان کامل میدهد که چه در بیرون از خانه باشید، چه در داخل، امنیت و ایمنی در خانه شما برقرار است .

 

قفل الکترونیکی درب

قفل الکترونیکی درب راهی جدید برای ایمن سازی فضای داخلی و جایگزین کلید های مکانیکی درب برای باز کردن و قفل کردن درب استفاده میشود.

در هر نوع قفل درب از یک زبانه برای جلوگیری از باز شدن درب استفاده میشود که با قفل شدن درب این زبانه ثابت و بدون حرکت میماند و از ورود و خروج جلوگیری میکند.باز و بسته کردن قفل های مکانیکی قدیمی با استفاده از یک کلید انجام میشود اما قفل دیجیتال درب نیازی به کلید فیزیکی ندارد و قفل با روش های مدرن دیگر باز و بسته میشود.

امروزه با توجه به اینکه فکر مردم شلوغ و درگیر است ممکن است کلید قفل های مکانیکی فراموش شود اما با این قفل های دیجیتال حتی اگر کلید ها را نیز فراموش کنید ، مشکلی ایجاد نمیشود.

 

ویژگی های قفل و دستیگره های دیجیتال هوشمند

ویژگی های قفل درب ضد سرقت

  • سیستم ضد سرقت قفل دیجیتال اثر انگشتی

در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیکی آلارم دستگاه به صدا در آمده و سیستم قفل دیجیتال برای چند ثانیه از کار می افتد.

  • سیستم ضد شوک دستگیره اثر انگشتی

در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز به دستگاه سیستم قفل الکترونیکی بصورت خودکار برای چند ثانیه خاموش شده و آلارم آن به صدا در می آید.

  • سیستم اعلام حریق دستگیره دیجیتال

در صورت بروز آتش‌سوزی در محل کار یا زندگی، قفل الکترونیکی به شما هشدار داده و درب برای خارج شدن به موقع به صورت خودکار باز می گردد.

  • مجهز به قفل کودک

این سیستم به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند و حیوان خانگی خود از منزل نباشید.

  • مجهز به قفل امنیتی هوشمند

با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن کارت و رمز و یا اثر انگشت بدون اجازه شما نمی‌تواند به قفل دیجیتال دسترسی داشته باشد .

  • امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند. 

  • آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود.

  • دیگر نیازی به دسته کلید نیست

برای بازکردن قفل های ضد سرقت هوشمند از کلید استفاده نمی شود و این بارزترین تفاوت قفل های ضد سرقت هوشمند و قفل های ضد سرقت کلیدی است.
یکی از خصوصیات اصلی قفل‌های هوشمند قابلیت باز و بسته کردن آن‌ها بدون استفاده از کلید است. دیگر نیازی نیست همه‌ی جیب‌ها و کیف‌هایتان را به دنبال دسته کلید بگردید. تنها کافی است که وارد اپلیکیشین شوید یا قفل با استفاده از بلوتوث گوشی شما، درب را برایتان باز کند.

  • می‌توانید رفت و آمدها را ثبت کنید

شما می‌توانید زمان رفت و آمد هرکسی به خانه خود را مشاهده کنید.برای مثال صاحب خانه‌ای را تصور کنید که برای فروش یا اجاره ملک خود به املاک محل، دسترسی به منزل را داده‌است.در این صورت با استفاده از قفل هوشمند می‌تواند دسترسی به منزل را رصد کند.

  • دادن دسترسی به قفل برای مهمان‌ها

یکی از بزرگترین نگرانی‌های صاحب‌خانه، حضور در خانه برای آمدن تعمیرکار، مهمان، نقاشی و دیگر افراد است. شما می‌توانید دسترسی به قفل خود را برای افرادی خاص برای مدت زمان محدود آزاد کنید. برای مثال می‌توانید رمزی که به پرستار بچه می‌دهید را طوری تنظیم کنید که تنها در ساعت هشت تا ده صبح کار کند. با استفاده از اپلیکیشن گوشی می‌توانید هر لحظه که قفل در باز شد مطلع شوید.

  • باعث ظاهر زیبا و شیک برای درب ضد سرقت

شما می‌توانید به جای قفل‌های درشتی که در خارج از درب‌های اصلی نصب شده‌اند یک وسیله‌ با طراحی زیبا بروری درب خود نصب کنید. قفل دیجیتال  باعث زیبایی و فراهم آوردن یک درب ضد سرقت شیک برای منزل ومحل کار شما میشود.

  • قفل کردن منزل خود به وسیله‌ی گوشی هوشمند

فرض کنید در تخت خواب هستید و فراموش کرده‌اید که درب ضد سرقت منزل را قفل کنید.با یک حرکت ساده می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود درب منزل را ببندید.

 

نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضدسرقت دارای اصول و قواعدی می باشد. در میان درب های ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است.

ولی قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترک پایین تر است. نوع چینی ارزانترین آنها است. البته این به معنی بی کیفیت بودن درب ضد سرقت چینی نیست. نکته مهمی که باید در مورد درب های ضد سرقت ایرانی بدانید این است که این درب ها می توانند دقیقا مطابق خواسته شما ساخته شوند یعنی امکان سفارش این درب ها مطابق با نیاز شما وجود دارد.

نصب قفل دیجیتال ضدسرقت بر روی هر یک از درب های ذکر شده از قاعده خاص خود پیروی می کند. بر روی درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می توان تمامی قفل های دیجیتال را نصب نمود ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل بدون دستگیره نصب گردد زیرا با نصب قفل دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.

 

شرایط نصب قفل دیجیتال روی درب ضدسرقت

  1. ضخامت درب حداقل باید 3.5cm تا 9cm باشد .

  2. بائو (فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار) درب باید حداقل 12cm باشد.

  3. طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود (طول دم کلیدی).

  4. نوع درب (درب راست بازشو / درب چپ بازشو) : اکثر مدل های قفل دیجیتال ضدسرقت قابلیت تعویض وضعیت راست بازشو و چپ بازشو رو دارند.

  5. این که آیا “پانل پوشش” برای پوشاندن سوراخ های نصب نیاز دارید یا نه (فقط برای کاربر نهایی).

  6. بررسی محتویات بسته قفل دیجیتال ضدسرقت برای نصب.

  7. بررسی نوع درب (چوبی – فلزی و …)

 

قیمت قفل درب ضد سرقت

قیمت قفل درب ضد سرقت به عواملی مانند شرکت تولید کننده، تعداد قفل ها و تعداد زبانه ها و همچنین عملکرد آن بستگی دارد. شرکت Kale ترکیه، جزو برندهای برتر تولید کننده قفل ضد سرقت می باشد. لازم به ذکر است برندهای دیگری نیز در بازار وجود دارد.

 

قیمت قفل هوشمند و دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال بهترین راه برای ورود بدون کلید به ساختمان می باشد. با خرید قفل دیجیتال و نصب آن در کنار درب آپارتمان می توانید با رمز عبور، ریموت و یا تلفن همراه تان وارد خانه شوید. حتما برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده که هنگام بیرون رفتن از خانه کلیدتان را فراموش کرده باشید. شاید برای شما هم سخت باشد که روزی چند بار از پشت میز کارتان بلند شوید و درب را برای مهمان هایتان باز کنید چرا که دلیل اکثر مشتریان ما برای خرید قفل دیجیتال یکی از همین موارد بالا است.

برای آگاهی از جدید ترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

سایر خدمات شرکت اتحاد درب

  1. باز کردن قفل درب ضد سرقت
  2. تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت
  3. بهترین نوع درب ضد سرقت
  4. تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت
درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.