درب مدل الهام

درب مدل الهام

11,500,000 تومان

مشخصات

 

درب ورودی ساختمان از مهمترین و اصلی ترین دربهای نصب شده در ساختمانهای مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و ... هستند که امنیت محیط را فراهم می کنند. به دلیل اهمیت بالای این محصولات باید همواره از مدلهای مقاوم و باکیفیت بازار خریداری نماییم. درب ورودی ایده آل و مناسب دربی است که مقاوم، ایمن، ماندگار و زیبا باشد. انواع درب ورودی به دلیل نصب در بیرون از ساختمان باید در برابر تغییرات آب و هوایی مثل بارندگی و نور آفتاب و هر مورد دیگری مقاوم باشند.

بعضی افراد و مشتریان برای درب ورودی ساختمان خود درب های چوبی را به خاطر زیبایی و جذابیت بیشتر انتخاب میکنند البته درب ورودی فلزی ساختمان هم برای درب حیاط ، درب پارکینگ و درب ورودی اصلی ساختمان مهم و مورد استفاده قرار می گیرند. اتحاد درب، درب های ورودی ساختمان را در طرح، رنگ و مدل های شیک و مدرن تولید میکند. این درب ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند و می توانید با اطمینان از کیفیت و امنیت، مدل های مختلف درب ورودی را از اتحاد درب خریداری نمایید. قیمت درب ورودی ساختمان در اتحاد درب به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه، ارزان و مناسب می باشد.

برای خرید انواع درب ورودی ساختمان و دریافت مشاوره با اتحاد درب تماس بگیرید.

 

درب ورودی ساختمان

سلیقه تمامی افراد در مورد هر چیزی مخصوصا نسبت به بخش های مختلف منزل مثل سرامیک، کاغذ دیواری و یا گچبری ها ممکن است متفاوت باشد. عده ای نیز همواره از مد روز پیروی می کنند. در گذشته بیشتر افراد برای درب ورودی ساختمان از درب های چوبی استفاده میکردند، اما امروزه به خاطر امنیت بیشتر و مدل های جدید تر و زیبا تر درب فلزی ورودی ساختمان، استفاده از درب چوبی به عنوان درب ورودی کمرنگ تر شده است.

اتحاد درب این امکان را به شما میدهد تا در انتخاب درب ورودی ساختمان خود از متریال مورد نظر خود و با طرح و رنگ و مدل های مختلف و همچنین قابلیت های مختلف استفاده کنید. شما میتوانید درب ورودی حیاط و یا درب ورودی پارکینگ ساختمان خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

تولید درب ورودی ساختمان مسکونی

درب ورودی ساختمان مسکونی یکی از مهم ترین عوامل برای ایجاد امنیت ساختمان و زیبایی نمای بیرونی ساختمان است زیرا افراد برای ورود به جایی، اولین چیزی که میبینند درب است. درب ورودی ساختمان مسکونی اگر دربی با کیفیت و مطمئن باشد میتواند امنیت کامل را برای ساکنین ایجاد کند و همچنین اگر دارای طرح و مدل و رنگی زیبا باشد میتواند جلوه زیبایی به ساختمان دهد و نظر افراد را جلب کند. اندازه درب ورودی باید با اندازه خانه متناسب باشد و عبور و مرور از آن به راحتی صورت بگیرد. درب ورودی ساختمان های مسکونی میتواند چوبی، شیشه ای، آهنی و فلزی باشد و همچنین میتوانید قابلیت ضد آتش و ضد حریق را در این درب ها داشته باشید.

قیمت درب ورودی ساختمان

قیمت درب ورودی ساختمان با توجه به جنس و متریال به کار رفته، مدل درب، پوشش نهایی آن (روکش و یا رنگ) و ابعاد درب متفاوت می باشد. معمولاً از درب های یک لنگه و یا دو لنگه برای درب ورودی استفاده می شود. متریال مورد استفاده عموماً چوب، شیشه، فایبرگلس، استیل، آهن و کامپوزیت می باشد. البته در ساخت مدل های مختلف درب ورودی، می توان از بیش از یک متریال استفاده نمود. بنابراین قیمت درب ورودی ساختمان باید محاسبه شود. 

قیمت مدل های مختلف درب ورودی در اتحاد درب بسیار مناسب بود. برای خرید و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع در ورودی ساختمان

درب های ورودی بر حسب نوع کاربرد و متریال مورد استفاده برای ساخت، دارای مدل های مختلفی می باشند. همان طور که اشاره شد این درب ها نقش مهم در امنیت و زیبایی نمای ساختمان شما دارند. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید درب ورودی دقت کافی را داشته باشید. از انواع درب ورودی ساختمان می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب حیاط
  • درب پارکینگ
  • درب نفر رو
  • درب ورودی واحد آپارتمان
  • درب لابی
  • درب ضد سرقت

درب های ورودی بر حسب نوع متریال به سه مدل زیر تقسیم بندی می شوند.

  • درب استیل
  • درب چوبی
  • درب فلزی
  • درب آهنی

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از پرکاربردترین مدل های درب ورودی می باشد. این درب ها معمولا برای درب لابی و درب ورودی اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. درب های ضد سرقت دارای امنیت بسیار بالا بوده و با نصب آن ها تا حد زیادی امنیت ساختمان شما فراهم می شود. درب ضد سرقت ویلایی هم نوعی درب ورودی ساختمان است که برای ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها نمای شیک و زیبایی به ساختمان شما میدهند. وقتی که قصد انتخاب و خرید درب ورودی ساختمان را دارید علاوه بر مدل و زیبایی آن باید به میزان امنیت و قابلیت های درب مورد نظر هم توجه کنید تا پس از نصب بتواند نیاز و امنیت شما را بر طرف کند.  درب ضد سرقت شیشه خور از دیگر مدل های لوکس می باشد که هم برای درب ورودی اصلی و هم درب ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب لابی

درب لابی یکی از انواع درب ضد سرقت به شمار می رود. این درب ها دارای مدل های یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه می باشند. درب لابی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان باید دارای مقاومت بالا و استحکام در برابر عوامل محیطی باشند. درب چوبی و استیل لابی از شیک ترین و باکیفیت ترین محصولات در این زمینه می باشند.

درب پارکینگ

 درب ورودی پارکینگ یکی از اصلی ترین فاکتور های زیبایی نمای بیرونی ساختمان را دارد و فرقی نمیکند که ساختمان اداری باشد یا مسکونی زیرا هر دربی باید زیبایی و امنیت بالایی داشته باشد. درب پارکینگ معمولا از مدل های درب فلزی و یا درب ترموود انتخاب می شود. این درب ها را می توان در مدل های تک لنگه، دو لنگه وسه لنگه تولید نمود. امروزه درب های حیاط اغلب از نوع برقی و ریموت دار هستند تا راحتی اسنفاده کننده برای ورود و خروج از منزل فراهم شود. 

درب پارکینگ دارای انواع مدرن، کلاسیک و لوکس است که از جنس های چوبی یا فلزی تولید میشوند و به صورت ریلی، لولایی و تاشو در اتحاد درب موجود هستند. در ایران میتوان گفت که تقریبا تمام درب های پارکینگ از ترکیب پروفیل و سایر فرآورده های فولادی ساخته میشوند. امروزه استفاده از ترکیب پروفیل با ورق های برش خورده CNC رواج بیشتری پیدا کرده است. به خاطر داشته باشید که یک درب پارکینگ زیبا همواره در ذهن بیننده باقی می ماند. تنوع در تولید درب پارکینگ فرفورژه با توجه به قطعات متنوع ریخته گری زیاد است.

درب حیاط

درب ورودی حیاط یک عامل مهم در زیبایی و بهره برداری بهتر از انرژی خانه است و از این رو در خرید این درب ها دقت داشته باشید زیرا هم زیبایی و هم کیفیت در این درب ها بسیار مهم است. درب ورودی حیاط منزل جزء اولین بخش های از نمای ساختمان هستند که در نگاه اول دیده می شوند و معمولا از جنس آهن و فلز هستند. سه نکته مهم در انتخاب و نگهداری درب حیاط قابل ذکر است:

  1. درب حیاط را بر اساس سبک نمای ساختمان انتخاب کنید. برای مثال برای نمای مدرن، درب مدرن و برای نمای کلاسیک، درب کلاسیک خریداری نمایید
  2. امنیت درب را مهم ترین فاکتور خرید در نظر بگیرید.
  3. بهترین زمان برای رنگ کردن درب حیاط ساختمان فصل تابستان یا روز های گرم است و استفاده بیش از دو رنگ هم توصیه نمیشود.

از محصولات درب ورودی استیل بازدید نمایید.

درب ورودی فلزی

درب آهنی و فلزی بهترین گزینه برای ورودی ساختمان ها است زیرا دارای استحکام و مقاومت بالایی است و میتواند امنیت کامل را ایجاد کند و در مقابل سرما و گرما هم غیر قابل نفوذ است. همچنین میتوانید به صورت لولایی تک لنکه یا دولنگه از این درب های استفاده کنید. اتحاد درب یک شرکت معتبر است که انواع درب های آهنی و فلزی و چوبی است که انواع درب ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش میرساند. 

نکته کلیدی که می خواهیم به آن اشاره کنیم قابلیت برش لیزر برای انواع درب ضد سرقت فلزی است. ما در مجموعه اتحاد درب قالب نمی سازیم، لهیدگی در محصولات ایجاد نمی کنیم، بلکه با تکنولوژی روز دنیا از دل آهن، برای شما درب امن و مقاوم می سازیم. 

اتحاد درب یک تیم کامل و حرفه‌ ای برای تولید درب های فلزی و چوبی دارد. برای دریافت خدمات ما و استفاده از محصولات درب فلزی کافیست با اتحاد درب تماس بگیرید تا کارشناسان ما کاملا شما را راهنمایی کنند و در صورت تمایل محصول مورد نظر را خریداری کنید. درب فلزی و آهنی دارای کیفیت، طول عمر و زیبایی می باشد.

درب فرفورژه

از دیگر مدل های درب ورودی که دارای طراحی شیک و زیبا هستند، درب فرفورژه می باشد. این درب ها به عنوان درب حیاط، پارکینگ، درب نفررو، درب باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت درب های فرفورژه نسبت به سایر محصولات ارزان تر می باشد.

مراحل انتخاب بهترین درب ورودی ساختمان

وقتی که شما کلمه درب لابی یا درب ورودی ساختمان را جست و جو میکنید تعداد زیادی سایت و عکس نمایش داده میشود و همه فروشندگان تمامی نمونه و مدل های شرکت خود را به نمایش گذاشته اند و تعریف میکنند.

حالا شما بین این همه عکس و مدل برایتان سوالی پیش می آید که کدام درب ورودی ساختمان بهترین است؟

برای جواب دادن به این سوال باید به موارد زیر توجه کنید:

  • ابعاد درب ورودی ساختمان: یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب و خرید درب حیاط یا درب پارکینگ مهم است ابعاد و اندازه یعنی طول و عرض و ارتفاع چارچوب درب است که باید متناسب باشد و باعث کاهش جذابیت درب نشود.
  • جنس درب ورودی ساختمان: جنس درب حیاط و درب پارکینگ می تواند، ترکیبی از چوب، شیشه، فایبر گلس، استیل، فلزی و آلومینیوم باشد که سلیقه ای است و نکته مهم این است که اگر درب مورد نظر از متریال با کیفیت ساخته شود میتواند سال های سال بدون مشکل کارکند.
  • یراق آلات درب ورودی ساختمان: دستگیره و قفل درب یکی از یراق آلات مهم در دربهای ورودی است که هم به امنیت و هم زیبایی درب کمک می کند. مثلا دستگیره و قفل ها دارای انواع مختلفی هستند که قابلیت های متنوع امنیتی دارند. 
  • طرح و رنگ درب ورودی ساختمان: رنگ درب هم بسیار مهم است. درب ورودی ساختمان در معرض مستقیم نور خورشید و حتی رطوبت و بارندگی قرار میگیرد و اگر رنگ درب از جنس پلی اورتان نباشد بعد از مدتی رنگ اصلی خود را از دست میدهد. 
تفاوت درب ورودی ساختمان با درب داخلی ساختمان

همه افراد تفاوت درب ورودودی ساختمان با درب داخلی ساختمان را میدانند اما بعضی جاها مشاهده میشود که از درب داخلی ساختمان برای درب ورودی ساختمان استفاده کرده اند که این کار اشتباه است زیرا درب مخصوص هر مکانی باید قابلیت ها مخصوص و حتی طرح و رنگ و جنس مخصوصی داشته باشد.

شاید مهمترین تفاوت بین درب داخلی ساختمان و درب ورودی ساختمان دستگیره های آنها می باشد و اصولا درب داخلی باید ضد سرقت هم باشد و کمتر مشاهده میشود که درب ورودی ضد سرقت هم باشد (هرچند که درب ورودی ساختمان شرکت اتحاد ضد سرقت هم است) و شاید هم این امر موجب می شود که ساختار درب به کلی تغییر نماید.