درب ضد سرقت ترمووود یکی از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت میباشد. این درب ها جدیدا وارد بازار شده و از پرفروش ترین محصولات می باشد.

درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترمووود یکی دیگر از بهترین تولیدات شرکت اتحاد درب است که مانند دیگر درب ضد سرقت این شرکت کیفیت بالایی دارد و همچنین از یراق آلات اصل ترکیه ساخته میشود. درب ضد سرقت ترمووود نارسانای خوبی است یعنی هدایت گرمایی و حرارتی را حدود 20 تا 25 درصد در مقایسه با دیگر درب ها کاهش میدهد.

این بدین معنی است که بر اثر حرارت، تغییراتی در ساختار و خواص چوب گرما دیده ایجاد می شود که هدایت گرمایی آن کاهش می یابد و این ویژگی، آن را مبدل به متریالی بسیار مطلوب برای کاربردهای مختلف در ساختمان چه بخش داخلی و چه خارجی نموده است زیرا این مزیت از هدر رفتن گرما و سرما در مکان مورد استفاده جلوگیری می نماید. مطابق با آزمایشات VTT، هدایت گرمایی ترمو پاین با کلاس ترمو D در حدود 0.099 (W/(m K می باشد و این در حالی است که هدایت گرمایی چوب فرآوری نشده 0.12 (W/(m K است.

اتحاد درب وارد کننده و مونتاژ کننده درب های ضد سرقت ترکیه ای با تنوع طرح های مدرن و کلاسیک در گستره وسیعی از مدل ها می باشد. درب Mass از سری درب های مدرن این شرکت بوده که دارای قفل نیمه مرکزی کاله، رویه چوب ترمو وود فنلاندی، ورق داخلی کامل با ضخامت 1.25 mm ، تزریق کامل فوم پلی اورتان در داخل درب، ضخامت ورق چهارچوب
2 mm می باشد. امکان نصب قفل دیجیتال، اثر انگشت، مغزی دیجیتال مهیا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این درب با واحد فروش شرکت اتحاد درب تماس حاصل فرمایید همچنین امکان بازدید مدل ها در فروشگاه این شرکت مقدور می باشد. درب ضد سرقت سفید از مدلهای محبوب در زمینه درب ورودی ساختمان است. معمولا زیاد شاهد نصب درب های ترمووود به عنوان درب ورودی واحد آپارتمان نیستیم و از این محصولات بیشتر به عنوان درب لابی و درب ویلایی استفاده می شود. البته برخی از مدلهای درب ترموود نیز برای درب ورودی آپارتمان طراحی و ساخته شده اند که بسیار هم شیک بوده و مورد پسند خریداران قرار گرفته اند.

از دیگر محصولات اتحاد درب، انواع درب کمد دیواری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آشنایی با درب ضد سرقت ترمو وود

خرید درب ضد سرقت ترمووود

استفاده از چوب ترمووود و همچنین درب ضد سرقت ترمو وود در نمای داخلی و خارجی ساختما ها ، زیبایی و جذابتی خاصی را به ساختمان میبخشد.ی ساختمان آن را برای طراحان و معماران بسیار جذاب کرده است. از جمله دلایل جذابیت نمای چوبی زیبایی ، طبیعی بودن، ماندگاری و انعطاف در طراحی و اجرا می‌باشد. از این نوع چوب در ساخت درب ضد سرقت به کار برده می شود و تحت عنوان درب ضد سرقت ترمووود شناخته می شود.

ترموود در حقیقت فرآیند خشک کردن چوب همراه با بخار آب و گردش هوا بوده که مغز چوب در این فرآیند به دمای میان ۱۸۵ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد می رسد. بسته به گونه چوب، رطوبت آن به زیر ۶ درصد رسیده و به دلیل دمای بالایی که به آن وارد می شود، زنجیره های سلولزی می شکند. هم چنین طی این فرآیند اسید موجود در بافت چوب تبخیر گشته و از هرگونه جانور و حشرات میکروسکوپی پاک می گردد.

این باعث میشود شرایط و محیط رشد قارچ و کپک از بین برود و طول عمر چوب افزایش یابد. در واقع در طول فرآیند «ترمو کردن» چوب، بخش عمده رزین چوب از آن خارج گشته و بخشی که باقی می ماند به صورت بلور نمایان خواهد گشت.

لازم است بدانید که در شرکت اتحاد درب برای تولید و ساخت درب ضد سرقت ترمو وود  از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمیشود و این باعث میشود که با محیط زیست سازگارتر باشد و طول عمر بیشتری نیز داشته باشد. در واقع میتوان گفت  درب ضد سرقت ترمو وود از جدید ترین و شیک ترین درب های ضد سرقت است که در بازار وجود دارد. همچنین از چوب ترمو نیز میتوان برای فضا های باز و نما های خارجی ساختمان ها استفاده کرد.

درب ترمووود دارای ظاهری بسیار مدرن بوده و امروزه فروش این محصولات بسیار افزایش یافته است. از دیگر مدلهای درب ضد سرقت لوکس می توان به درب استیل اشاره نمود. درب استیل یکی از گران ترین مدل های درب ورودی ساختمان به شمار می رود.

اطلاعاتی درمورد رنگ درب ضد سرقت ترمووود

درب ضد سرقت ترموود

آیا رنگ ترموود با گذشت زمان تغییر می کند؟

رنگ چوب اصلاح شده با حرارت تحت تاثیر میزان حرارت و زمان فرآوری متفاوت می باشد.

هر اندازه میزان حرارت فرآوری بالاتر باشد رنگ ترمووود ضد سرقت تیره تر خواهد بود و همچنین هر اندازه مدت زمان قرارگیری در کوره کمتر باشد رنگ چوب روشن تر خواهد شد.

در اینجا باید این نکته را خاطر نشان کرد که تراکم هر درخت و چوب با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین رنگ آنها نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد.

رنگ ترموود زمانی که در معرض اشعه ی UV خورشید قرار می گیرد تا حدودی تغییر می یابد و به رنگ طوسی نقره ای در خواهد آمد مگر اینکه با استفاده از رنگ یا روغن لایه محافظتی بر روی آن تشکیل شود و از تغییر آن جلوگیری به عمل آید.

در مورد رنگ درب ضد سرقت ترمووو هم میتوان گفت که سنا درب دارای انواع روکش و رویه درب ضد سرقت میباشد که طبق سلیقه میتوانید انتخاب کنید و اگر بعد از مدتی روکش قبلی دلتان را زد میتوانید از خدمات تعویض روکش درب ضد سرقت ما استفاده کنید.

 

مشخصات درب ضد سرقت ترمووود شرکت اتحاد درب

درب ضد سرقت ترمووود فنلاندی

درب ضد سرقت مدل ترموود فنلاندی از محبوب ترین مدلهای درب ترموود موجود در اتحاد درب می‌باشد. در ادامه به بررسی مشخصات این درب می‌پردازیم:

  • رویه : ترموود
  • رنگ چهارچوب : الکترواستاتیک
  • ورق ایمنی فولادی نیمه
  • ضخامت ورق چهار چوب : 1.5
  • ابعاد درب : طول 210 عرض 110کفی 18
  • درب ها سایز استاندارد 210 در 110می باشد و سفارش خارج از استاندارد مشمول افزایش هزینه می باشد .
  • سفارش تمامی درب هاى ضد سرقت با هرنوع قفل و 5 سال ضمانت
  • انتخاب رنگ به سفارش مشتری
  • کیفیت : عالی
  • بسیار زیبا و با دوام
  • قیمت درب: 7,300,000 تومان (قیمت به روز نبوده و برای اطلاع از قیمت جدید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.)

فروش درب ضد سرقت مدل ترمووود به صورت عمده قابل مذاکره است. 

 

درب ضد سرقت ترمووود

 

درب ضد سرقت ترک اصل

 

سایر محصولات

  1. درب ورودی ساختمان
  2. درب ضد سرقت شیشه خور
  3. درب ضد سرقت دو لنگه
  4. درب ضد حریق
  5. درب آکوستیک ضد صدا
  6. درب کمد

سوالات متداول

  • قیمت درب ضد سرقت ترموود چقدر است؟

    حداقل بودجه برای خرید این محصولات 8,000,000 تومان است.

  • کاربرد درب ترموود چیست؟

    از این محصولات می توانید به عنوان درب ورودی آپارتمان، لابی، ویلا و همچنین درب حیاط استفاده نمایید. بسته به نوع کاربرد درب دارای ساختاری متفاوت است.

  • برای خرید دربهای ضد سرقت ترموود به کجا مراجعه نماییم؟

    برای خرید حضوری و آنلاین این محصولات می توانید با اتحاد درب تماس بگیرید.