درب ضد سرقت ترک اصل توسط تولیدکنندگان کشور ترکیه تولید و وارد ایران می شود. همان طور که میدانید درب ضد سرقت ترک یکی از با کیفیت ترین و البته گران ترین مدل درب ضد سرقت در ایران است. این مدل از درب های ضد سرقت دارای کیفیت بسیار بالا و ساخته شده از متریال با کیفیت بالاست. قیمت درب ضد سرقت ترک اصل با توجه به افزایش نرخ ارز بسیار گران تر از سایر درب های ضد سرقت موجود در بازار می باشد.

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک یا ترکیه ای از جمله درب های مهم در بازار کشور ایران هستند. این درب ها بالاترین کیفیت را در بازار درب ضد سرقت ایران دارند و به نوعی انتخابی لوکس و با کیفیت بالا به شمار می آیند. اما در خرید این دسته از درها باید بسیار دقت کرد تا جنس تقلبی را به جای جنس ترک خریداری نکنیم. همواره توصیه می شود برای درب ورودی آپارتمان از مدلهای ضد سرقت و امن خریداری نمایید.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

انتخاب یک درب ضد سرقت مناسب شاید در نگاه اول به دلیل تنوع این محصول در بازار و شباهت های ظاهری بسیار زیاد آن ها کار دشواری به نظر برسد. درب ضد سرقت ایرانی و ترک از نظر ظاهری مشابه یکدیگر هستند. در واقع تولید کننده‌های داخلی از روی نمونه‌های ترک، اقدام به ساخت درب ضد سرقت نموده‌اند. درب‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند با این تفاوت که قیمت کمتری نسبت به درب‌های ترک دارند. قیمت درب ضد سرقت ترک از محصولات ایرانی بیشتر است و در این روزها اکثر افراد تمایل دارند به خرید درب ضد سرقت ایرانی دارند.

مشخصات در ضد سرقت ترک

درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است.
چهارچوب این مدل از درب های ضد سرقت پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت ۱.۵ میلیمتر و عرض ۷ سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد و همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از درب ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند.

درب ضد سرقت ترک وارداتی نیز در بازار موجود می باشد که در ایران مونتاژ و روانه بازار می شود.

فروش درب ضد سرقت ترک

فروش درب ضد سرقت ترک اصل تا دو سال پیش بشدت در ایران رواج داشت اما با توجه به پیشرفت تولید کنندگان داخلی و همچنین بالا رفتن قیمت ارز، واردات اینگونه درب ها بسیار کاهش یافت. درب ضد سرقت ترک از سری محصولات درب ضد سرقت لوکس در بازار به شمار می رود.

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت امن و مقاوم برای منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول تولید شده کدام کشور باکیفیت تر است؟
اگر بخواهیم درب ضد سرقت با کیفیت و امنی را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید بدون شک درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هاست.درب ضد سرقت ترک از لحاظ قیمت از بقیه درب های ضد سرقت گران تر است ولی این گرانی به امنیت بیشتر آن می ارزد.

مشخصات فنی درب ضد سرقت سور ترکیه

یکی از معروف ترین برندهای درب ضد سرقت در ایران، درب برند سور ترکیه می باشد. اما همان طور که اشاره شد قیمت این درب ها بسیار بالاتر از سایر انواع درب در بازار ایران می باشد.

 

درب ضد سرقت ترک

 

درب های ضد سرقت ترک 4 لولا دارند که قابلیت تنظیم دارند. بر روی این درها چشمی نصب شده است و علاوه بر دستگیره های زیبایشان قفل شب بند هم دارند. به طور معمول سیستم قفل محصولات ترکیه این گونه است که با چرخش کلید در قفل، هشت زبانه به صورت همزمان و از دو جهت مختلف وارد چارچوب در می شوند.

معمولا به همراه هر یک از این درها 8 کلید کامپیوتری تحویل داده می شود که سه تا از آنها عنوان کلید کارگری دارند. استفاده از کلید کارگری مربوط به دوران ساخت و ساز است و 5 کلید دیگر هم به عنوان کلیدهای اصلی این درب ها شناخته می شوند.

این درب ها دارای 8 عدد کلید کامپیوتری بوده و 3 عدد از این کلیدها به عنوان کلید کارگری شناخته می شوند. کلیدهای کارگری همان گونه که اشاره کردیم، در حین عملیات ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته و 5 کلید دیگر به عنوان کلیدهای اصلی استفاده می شوند.

دیگر مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک به همراه جزئیات

  •  درب های ضد سرقت ترکیه دارای چهارچوب کشویی به قطر ۲ میلی متر که از ۱۸ سانت به ۲۴ سانت قابل تنظیم می باشد.
  •  قطر لنگه درب ۷ سانتی متر بوده و دارای قفل های ۱۴ زبانه مولتی لاک می باشد.
  •  درب دارای ۶ عدد پیم ثابت لولاست.
  •  درب ضد سرقت ترک دارای قفل سرایداری و روز بند می باشد که روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل وجود ندارد.
  •  رویه درب ام دی اف به ضخامت ۸ الی ۱۰ میلی ‌متر بوده که روکش های پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد.
  • دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است.
  •  دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب.
  •  ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک تک لنگه ۱۱۰*۲۱۰ سانتی متر، دو لنگه ۱۸۰*۲۱۷ سانتی متر .
  •  ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های استحکام دهنده.
  •  استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار .
  •  کلیه‌ یراق‌آلات مارک کاله و داف با ۵ سال گارانتی می‌باشد.

 

enlightened بیشتر بدانید : حالا که با تمامی مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک آشنا شدید ما به شما پیشنهاد میکنیم با مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی نیز آشنا شوید تا هنگام خرید آگاهی لازم را داشته باشید.

انواع درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک اصل

درب های ترک دارای مدل های مختلفی هستند. از مدل های درب ترک می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • درب ضد سرقت ترک کشویی: این گونه درب ها که بیشتر محصول شرکت تونا ترکیه هستند دارای چارچوب کشویی هستند و همین ویژگی باعث شده است تا اندازه این چارچوب ها قابل تنظیم باشد.
  • درب ضد سرقت ثابت: در برخی مدل های ترک نیز از چارچوب ثابت استفاده شده است که دارای اندازه ای ثابت هستند و حالت کشویی ندارند و نمی توان اندازه آنها را تغییر داد.
  • درب ضد سرقت ترک با قفل مونو: در داخل درب های ضدسرقت با قفل مونو از دو عدد قفل استفاده شده است. در این نوع درها 13 زبانه به داخل چارچوب می روند. تقریبا همه این قفل ها محصول شرکت کاله ترکیه هستند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردارند.
  • درب ضد سرقت با قفل مرکزی: این گونه درب ها دور استیل و دور آلومینیوم دارند و معمولا دارای 21 زبانه فرورونده در چارچوب هستند.
  • درب ضد سرقت با قفل نیمه مرکزی: تعداد زبانه های قفل این گونه درب ها 13 زبانه است.

ابعاد درب ضد سرقت 

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه با درب ضد سرقت ایرانی و چینی متفاوت است. کسانی که میخواهند از این نوع درب برای امنیت دهی محیط خود استفاده کنند باید بدانند که ابعاد استاندارد درب ضد سرقت سور ترکیه داخل به داخل فریم انتظار 108*208 می باشد و قطر دیوار برای ابعاد در ضد سرقت سور ترکیه نباید از 24 سانت بیشتر باشد. چهارچوب درب ضد سرقت سور ترکیه بصورت کشویی می باشد و برای ضخامت های کمتر از 24 سانتی متر تا 18 سانتی متر قابل تنظیم می باشد.

در حقیقت زیاد بودن قطر چهارچوب و به عبارت دیگر زیاد بودن قطر رکوب نمای خاصی به درب ضد سرقت ترک سور می دهد. در کنار این موارد نصب این درب ها باید با دقت بیشتری انجام شود. وزن تقریبی درب های ترک 140 کیلوگرم است که عدم رگلاژ مناسب این درب ها باعث افت کیفت در باز و بسته شدن درب می شود. برای نصب درب ضد سرقت می توانید از خدمات نصابان حرفه ای ما در اتحاد درب بهره ببرید.

به این نکته دقت نمایید که قیمت درب ضد سرقت سور ترکیه نسبت به سایر محصولات بسیار گرانتر است. البته اگر بودجه کافی برای خرید این مدل از محصولات را ندارید اصلا جای نگرانی نیست. توصیه می شود به جای محصولات ترک از مدلهای باکیفیت ایرانی خریداری نمایید. محصولات در ضد سرقت ایرانی تولید شده در اتحاد درب هم از لحاظ کیفیت و هم زیبایی هم سطح محصولات ترک بوده ولی از لحاظ قیمت، ارزانتر هستند. درب های ضد سرقت دو لنگه و سه لنگه به عنوان درب لابی مورد استفاده قرار می گیرند. درب ورودی لابی باید دارای مقاومت و کیفیت بالایی باشد و دربهای ترک بهترین گزینه برای این امر هستند.

برای اگاهی از ابعاد استاندارد درب ضد سرقت هم اینجا کلیک کنید.

 

دیگر تولیدات شرکت اتحاد درب

  1. درب آکوستیک
  2. درب ورودی ویلا
  3. درب ضد سرقت سفید
  4. درب ورودی ساختمان
  5. درب ضد سرقت فلزی
  6. درب ضد سرقت شیشه دار

سوالات متداول

  • قیمت درب ضد سرقت ترک چقدر است؟

    به دلیل تنوع بالای محصولات برای استعلام قیمت بهتر است با اتحاد درب تماس بگیرید. قیمت دربهای ترک از محصولات ایرانی گرانتر است.

  • جدیدترین مدلهای درب ترک را از کجا خریداری نماییم؟

    این محصولات را می توانید با قیمت مناسب از اتحاد درب خریداری نمایید.

  • تفاوت دربهای ترک وارداتی با مونتاژ شده در ایران چیست؟

    این دربها از لحاظ امنیت و کیفیت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و می توانید با خیال راحت مدل دلخواه را خریداری نمایید.