درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

  • شنبه 30 آذر 1398
  • 18268 نفر

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.

درهای ضد سرقت ایرانی که به‌ طور کامل در داخل کشور تولید می‌‌شوندکهه بسیار با کیفیت هستند و قابل رقابت با دربهای ترک. ساخت درب ضد سرقت ایرانی بر اساس تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از دستگاه‌‌های مدرن انجام شده و از این رو گامی موثر در بهبود وضعیت این صنعت در کشورمان برداشته شده است. درب ایرانی به عنوان پرفروش ترین درب ضد سرقت در بازار شناخته شده است.

اتحاد درب با تولید درب ضد سرقت ایرانی با بالاترین کیفیت و طراحی های بسیار زیبا در انواع مدل های مدرن ، گلد و سفارشی در انواع رنگ های چشم نواز با متریال متفاوت از فلز مستحکم تا چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی و … مجموعه ای کامل از انواع درب را برای شما عزیزان فراهم آورده تا متناسب با فضای مورد استفاده بهترین انتخاب را داشته باشید.
کیفیت تضمین شده اتحاد درب در تولید انواع درب های ضد سرقت با ویژگی های ضد دیلم، چارجوب متحرک و متریال های بسیار باکیفیت نگرانی شما در انتخاب درب مناسب به حداقل می رساند. شما می توانید بهترین برند درب ضد سرقت ایرانی را از اتحاد درب خریداری نمایید.

از محصولات درب ضد سرقت ایرانی بازدید نمایید.

بهترین درب ضد سرقت ایرانی

یکی از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ایرانی است.درب ضد سرقت ایرانی معمولا از لحتاظ کیفیت هم سطح با درب ضد سرقت ترک است. اما این کیفیت در دراز مدت ممکن است نتواند قابل رقابت با درب ضد سرقت ترک باشد.
عمدتا درب ضد سرقت ایرانی از متریال وارد شده از کشور ترکیه ساخته و در ایران مونتاژ می شود. درب ضد سرقت ایرانی اتحاد درب، داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.
متخصصان ایرانی معمولاً مواد لازم برای ساخت درب ضد سرقت را به دلیل هزینه زیاد دستگاه های لازم برای تولید این محصولات از کشور ترکیه وارد می کنند، البته بعضی مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می کنند. درب ضد سرقت سفید از مدلهای لوکس و جدید در زمینه درب ورودی ساختمان است.

درب استیل از سری درب های شیک و مقاوم در بازار می باشد. درب استیل ضد سرقت مقاوم و در عین حال ظاهری بسیار شیک دارند. برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت لوکس کلیک کنید.

چرا درب ضد سرقت ایرانی

متاسفانه برخی سودجویان در زمینه تولید درب ضد سرقت ایرانی همانند بسیاری از محصولات ایرانی دیگر تنها به سود خود اهمیت داده و با حربه درب ضد سرقت ارزان قیمت درب های غیر استاندارد خود را که عموما در کارگاه ها و زیرپله های کوچک و بدون نظارت ساخته می شود به مشتریان می فروشند. مشتری بعد از خرید این محصول بی کیفیت نسبت به تمام محصولات ایرانی دید منفی پیدا کرده و همه محصولات ایرانی را بی کیفیت می داند. برای رخ ندادن این اتفاق قبل از خرید هر محصول ایرانی (در اینجا درب) نسبت به دیدن مشخصات فنی محصول، لمس محصول قبل از خرید، خدمات پس از فروش محصول، تکنولوژی و ساختار به کار رفته در محصول اقدام کرده و پس از مقایسه کامل اقدام به خرید نمایید. درب ضد سرقت ایرانی اتحاد درب که در کارخانه های مجهز به ماشین آلات تماما آلمانی طراحی و ساخته می شود ماحصل تیم تحقیق و توسعه اتحاد درب و نتیجه سال ها تجربه و مشاهده درب های سرقت شده و تخریب شده است. این درب ها حاصل گذر از واحد بسیار سخت گیر کنترل کیفیت اتحاد درب بوده و به جرئت کیفیتی بالاتر از انواع درب های ضد سرقت وارداتی ترک و چینی دارد. درب های اتحاد درب علاوه بر قیمتی مناسب تر از درب های ترک، خدمات پس از فروش طولانی تر و نصب توسط افراد متخصص و تامین قطعات فوری بنابه نیاز هر لحظه مشتری را داراست.

درب ضد سرقت تولید ایران

 پس از گذر چند سال از شیوه تولید مونتاژی درب ضد سرقت در ایران با افزایش بنیه مالی و فنی صنعتگران ایرانی در حال حاضر چندین تولید کننده بزرگ در زمینه تولید درب های ضد سرقت سری اکونومی در ایران مشغول به فعالیت هستند که تقریباً غیر از مواد اولیه که اغلب وارداتی هستند سایر پروسه تولید را در کارخانه های خود به سرانجام می رسانند، اما متاسفانه با توجه به اینکه هیچ واحد نظارتی بر کیفیت تولیدات درب ضد سرقت در ایران نظارت ندارد همان سرنوشتی که گریبان درب ضد سرقت چینی و مشابه ایرانی آن را گرفت به سراغ درب ضد سرقت ایرانی (طرح ترک) نیز آمده است.
اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت تولید ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است.برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.

 

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

 

 درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران

تاجران ایرانی به واسطه همسایگی مقبولیت کالای ترک به سمت واردات درب ضد سرقت از ترکیه نمودند در ابتدا انواع درب های ضد سرقت ترکیه در سری های اکونومی، لوکس و مولتی لوکس وارد بازار ایران شد اما به مرور زمان تولیدکننده های ایرانی مخصوصاً هموطنان ما در آذربايجان غربي شهرك صنعتي سلماس اقدام به تولید درب ضد سرقت در ایران نمودند به صورتی که چهارچوب و اسکلت فلزی را در ایران تولید و مونتاژ، رویه و قفل آن را از کشور ترکیه وارد می نمودند و این شیوه تولید درب ضد سرقت که در بازار به عنوان درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران مطرح شده است هنوز ادامه دارد. 
هر چند که اکثر فروشندگان درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان درب های ترک مونتاژ ایران معرفی می کنند، البته در ایران بیشتر درب های ضد سرقت سری اکونومی تولید و سری لوکس ضد سرقت ها از ترکیه وارد ایران می شود، اما در کلاس های یکسان مانند سری اکونومی تولیدات درب ضد سرقت ایران با تولیدات ترکیه از نظر کیفی برابری می کند و اکثر درب های سری لوکس ترکیه که وارد ایران می شود علاوه بر کیفیت ظاهری از ضریب امنیت درب های ضد سرقت نيز برخوردار مي باشند.

مزایای درب های ضد سرقت ایرانی

درب‌های ایرانی در مقابله با سارقان عملکرد خوبی دارند، زیرا متخصصان در تولید بهترین درب ضد سرقت ایرانی از تکنولوژی‌های برتر روز استفاده کرده‌اند تا درب ضد سرقت ایمن و استانداری ساخته و جلوی بروز حادثه را بگیرند.

یکی از روش‌های سارقان برای ورود به منزل از راه درب استفاده از دیلم و ابزار برای باز کردن در است. در این درب ضد سرقت، مقاومت بالای چوب و فلزهای به‌کاررفته در آن به‌قدری است که جلوی این کار سارق را می‌گیرد. همچنین استفاده از بتن در برخی از انواع درب ضد سرقت ایرانی راه هر نوع نفوذی را سد می‌کند. همچنین اگر سارق قصد باز کردن قفل درب را داشته باشد به جهت استفاده از انواع قفل و ترکیب آن و بهره بردن از تکنولوژی آلمانی در قفل‌ها توان باز کردن تمامی قفل‌ها را نخواهد داشت.

در بین نمونه‌های خارجی، درب‌های ضد سرقت ایرانی با درب‌های ضد سرقت ترکیه‌ای بیشترین وجه اشتراک را دارند و این به این دلیل است که بخشی از تولید این درب‌ها در ترکیه انجام می‌شود و قسمت عمده کار در ایران مونتاژ می‌شود.

در ساخت این درب ضد سرقت عموماً مواد درجه یک با کیفیت برتر استفاده می‌شود، این درب‌ها بخاطر جنس رویه‌شان علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری خوبی دارند.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت چینی معمولا به عنوان درب ضد سرقت ارزان شناخته شده اند،ولی درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ قیمت گرانتر از درب ضد سرقت چینی هشتند.درب ضد سرقت ایرانی نسبت به کیفیت بالایی که دارد قیمت نسبتا مناسبی دارد. همین قیمت مناسب باعث افزایش درخواست کنندگان برای استفاده از این درب ها است.درب ضد سرقت ایرانی داخل ایران ساخته و تولیدکنندگانی زیادی در این زمینه فعالیت دارند.در این بین اتحاد درب یکی از بزرگترین این تولیدکنندگان است.برای اطلاع از قیمت درب ها و استفاده از امکانات با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت ایران

1- درب ضد سرقت چینی (اولین درب ضد سرقتی که وارد ایران شد كه داراي كيفيت بسيار پاييني مي باشد)
2-  درب ضد سرقت طرح چین تولید ایران (به طور محدود تولید و در سطح پاييني قرار دارد)
3- درب ضد سرقت ترک وارداتی 
4- درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران (تنه چهارچوب و اسکلت لنگه در ایران تولید می شود و رویه و روکش و رنگ و یراق و قفل انها از ترکیه وارد می شود)
۵- درب ضد سرقت طرح ترک تولید ایران (بیشترین تولید داخلی از این دست كه در رده بالایی نیز قرار دارد)

 

enlightened حالا که انواع درب ضد سرقت ایرانی را همراه با ویژگی های آنها شناختید ما به شما پیشنهاد میکنیم انواع رویه درب ضد سرقت را نیز بشناسید که توسط شرکت اتحاد تولید و میشوند و جزو جدید ترین و بهترین رویه و روکش ها هستند.

 

 

درب ضد سرقت ایرانی

خصوصیات و ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت تولید داخل ویژگی های مشترک زیادی دارند، در این بخش می خواهیم هر یک از این ویژگی ها را به دقت برایتان بشکافیم. لازم به ذکر است که بیان این ویژگی ها به این معنا نیست که همه درب های ایرانی بدون استثنا این گونه هستند بلکه این ها مشخصاتی است که در بین درب های داخلی رایج است و بسیاری از مدل ها اینچنین هستند. برای اطلاعات دقیق درباره هر مدل می بایست با ورود به صفحه اختصاصی آن محصول، مشخصات دقیق کالا را بررسی کنید.

  • درب ضد سرقت دارای اجزایی از قبیل زنگ، چشمی، شب بند جهت قفل اصلی ، زه درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، گرما و سرما ، لولای پنهان و چهارچوب متفاوت و مستحکم نسبت به درب معمولی است.( برای آشنایی با اجزای درب ضد سرقت مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید. )
  • درب ضد سرقت از نظر رطوبتی و حرارتی کاملا عایق است.
  • نصب این درب ها  آسان بوده و بدون آسیب رسیدن به درب ضد سرقت انجام می شود.
  • درب ضد سرقت امنیت منزل، محل کار و فروشگاه ها را افزایش می دهد.
  • از لحاظ اقتصادی استفاده از درب ضد سرقت مقرون به صرفه است .
  • درب های ضد سرقت سوداد از استاندارد های بین المللی برخودار است .
  • بهترین قفل ضد سرقت و یرآق آلات در درب های ضد سرقت سوداد استفاده شده است .
  • درب ضد سرقت باید به تناسب محل مورد استفاده با ويژگيهاي متفاوت انتخاب گردد.

تفاوت درب ضد سرقت ایرانی با مدل های ترک و چینی

ترکیه به علت دسترسی راحت به مواد اولیه و تولیاد بهتر قفل های درب ضد سرقت یکی از بهترین کشور های تولید کننده انواع درب ضد سرقت شناخته میشود که محصولات خود را به کشور های دیگر مثل ایران صادر میکند.با توجه به همسایگی کشور ترکیه با ایران و روابط خوب اقتصادی دو کشور، درب ضد سرقت خیلی زود وارد بازار ایران شد و به تدریج جای خود را باز و بازتر کرد؛ به گونه‌ای که امروزه تقریبا درب تمامی آپارتمان های نوساز ضد سرقت است و کاربرد درب های قدیمی تر که به درب MDF معروف هستند به بخش های داخلی مانند درب اتاق خواب، درب حمام و سرویس بهداشتی و نظایر آنها محدود شده است.

رفته رفته شرکت های ایرانی هم با الگو گرفتن از محصولات ترک شروع به تولید درب ضد سرقت ایرانی کردند. این درب ها که در داخل کشور طراحی و تولید می شوند شباهت زیادی به مدل های انواع درب ضد سرقت ترک دارند و با مدل های چینی تفاوت ظاهری زیادی دارند. در بخش های دیگر در مورد مشخصات خاص درب های ضد سرقت ایرانی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید با یک خرید خوب و مطمئن هم امنیت لازم را برای خانه خود فراهم کنید و هم از پرداخت هزینه های اضافی به دور باشید.

درب های ضد سرقت ایرانی به طور معمول تفاوت زیادی با مدل های چینی دارند و این تفاوت در بخش های مختلفی مطرح است.

درب های چینی در گذشته بخش بزرگی از بازار کشور را در اختیار خود داشتند. البته هنوز هم درب های چینی مشتریان زیادی در کشور ما دارند، اما افزایش قیمت دلار و تحریم های اعمال شده علیه ایران باعث افزایش قیمت آنها شد و از فروش آن ها کاسته شد.

اگر تمایل دارید با تمامی تفاوت های انواع درب ضد سرقت ترک، چینی و ایرانی از هر لحاظ آشنا شوید و بتوانید هر کدام از درب ها را به راحتی تشخصی دهید اینجا کلیک کنید.

بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

برندهای مختلفی از درب ضد سرقت ایرانی در بازار موجود است که انتخاب بهترین درب ضد سرقت و با کیفیت ترین درب ضد سرقت ایرانی در بین آن ها کمی مشکل است. بهتر است برای خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت از افراد با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید.
درب ضد سرقت اتحاد درب با سعي و تلاش شبانه روزي مهندسين و پرسنل متخصص و مجرب خود توانست در ضمن ارتقا کمي و کفي به بزرگترين توليد کننده درب ضد سرقت در ايران تبديل گردد. 
ساختار داخلی درب های ضد سرقت اتحاد درب شامل پروفیل کشی فلزی سرتاسری می باشد و کل عرض و طول درب متناسب با ابعاد درب ضد سرقت با ورق فلزی U شکل پوشیده می شود و ورق فلزی داخلی در ساخت های سفارشی می تواند ورق دوبل فلزی باشد. 

سایر درب های تولیدی اتحاد درب

  1. درب ضد حریق
  2. درب ضد آب
  3. درب ضد سرقت فلزی
  4. درب ضد سرقت دو لنگه

 

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.