سیلندر هوشمند درب ضد سرقت

  • یکشنبه 20 تیر 1400
  • 2688 نفر

سیلندر هوشمند یکی از تجهیزاتی می باشد که می توانید برای ایجاد امنیت بیشتر در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار دهید. با ما همراه باشید تا با این سیلندر قفل آشنا شوید.

مهم ترین کاربرد درب ضد سرقت، ایجاد امنیت می باشد. حال ابزار ها و تجهیزات مختلفی به یاری این مدل از درب ها می آیند تا بتوانند به خوبی امنیت را برای شما فراهم آورند. یکی از این تجهیزات سیلندر هوشمند و دیجیتال درب ضد سرقت می باشد. 

سیلندر هوشمند 

این سیلندرها بسیار با کیفیت هستند و در مدل و طرح ها گوناگون برای کاربری های مختلف طراحی شده اند. سیلندر هوشمند مانند سیلندرهای معمولی عمل باز کردن درب را به عهده دارند. با این تفاوت که به جای کلید از روش های دسترسی مدرن تری مانند اثر انگشت، کارت، تگ، رمز و یا موبایل استفاده میکند. نصب سیلندر هوشمند به سادگی انجام شده و نیازی به کابل کشی، برش یا تغییر شکل ظاهری درب ندارد و بجای سیلندرهای کلید خور قبلی نصب میشود. این مدل از سیلندر قفل،مخصوص افرادی است که می‌خواهند بدون نیاز به تغییر دستگیره درب و هزینه سنگین قفل دیجیتالی، سیستم درب خود را به دیجیتالی تغییر دهند.

سیلندر هوشمند درب ضد سرقت
 

سیلندر هوشمند و قفل دیجیتال درب ضد سرقت تقریبا کارکرد مشابهی دارند. البته قابلیت ها و قیمت سیلندر هوشمند کمتر از قفل هوشمند می باشد. 

قفل هوشمند و سیلندر دیجیتال را می توان بر روی انواع درب ضد سرقت لوکس نصب نمایید.

ویژگی های سیلندر هوشمند درب

سیلندر های دیجیتال در انواع مختلف توسط شرکت های معتبر در سراسر دنیا تولید و عرضه می شوند. در ادامه تعدادی از مشخصات عمومی این سیلندرها را نام می بریم:

  • نصب آسان و سریع، تنها با یک پیچ گوشتی
  • قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند ساختمانی (‌خانه هوشمند)
  • قابل نصب بر روی هر دری که  سیلندر بر روی آن نصب است.
  • دارای ساختار ارتباطی بی‌سیم با امنیت بالا
  • قابل نصب بر روی درب های جوبی و ضد سرقت
  • قابل شارژ با اتصال کابل همراه توسط برق و حتی پاوربانک
  • سیستم داخلی موتور دارای گیربکس آهنی و شاسی آهنی می باشد و ظاهر گیربکس نیز توسط پلاستیک و استیل زیبا سازی شده است.

 روش شناسایی کاربر در سیلندر هوشمند 

  1. وارد کردن رمز
  2. کارت و یا تگ جاسوئیچی
  3. اثر انگشت
  4. بوسیله تلفن هوشمند

استفاده از سیلندر قفل هوشمند، بر قیمت تمام شده درب ضد سرقت تاثیر می گذارد.

انواع سیلندر قفل درب

انواع سیلندر قفل درب ساختمانی

سیلندر قفل در جنس ها و کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند. انواع متداول سیلندر قفل عبارتند از:

  • سیلندر سرویس
  • سیلندر درب چوبی
  • سیلندر ضد سرقت
  • سیلندر آپارتمانی
  • سیلندر هوشمند

سیلندر و مغزی قفل درب چوبی

گاها برخی از افراد هنگام اسباب کشی به یک خانه جدید برای ایجاد امنیت بیشتر، اقدام به تعویض کل قفل های درب منزل می نمایند. اما این کاملا اشتباه است و برای اینکه فرد قبلی نتواند قفل درب را باز کند، تنها کافیست اقدام به خرید مغزی درب و تعویض آن نمایید. با باز کردن و تعویض مغزی قفل شما به راحتی می توانید امنیت شرکت یا خانه خود را بالا ببرید.
درب های ورودی ساختمان و شرکت با نصب مغزی شاسی دار به صورتی می باشد که تنها می توانید از سمت داخل آن را باز و بسته کنید و از سمت بیرون باید از کلید مکانیکی استفاده کنید. مغزی قفل درب اتاقی یکی از مهم ترین یراق درب به شمار می رود.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.