درب آکاردئونی ضد سرقت,قیمت حفاظ درب ضد سرقت

آیا با وجود درب های ضد سرقت نیاز به نصب درب آکاردئونی و حفاظ داریم؟

  • جمعه 10 تیر 1401
  • 5361 نفر

درب های ضد سرقت دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. اما آیا با نصب این درب ها دیگر نیاز به خرید و نصب درب آکاردئونی ضد سرقت و حفاظ داریم؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

درب آکاردئونی (حفاظ درب آپارتمان) در طرح های متنوع طراحی و تولید می شوند، و قابلیت نصب به عنوان حفاظ درب ورودی منزل و ساختمان را دارند. حفاظ آکاردئونی و یا درب کشویی، حفاظی متحرک می باشد، که در پشت درهای آپارتمان ها و یا خانه ها نصب می‌ شود، و در واقع یک نوع حفاظ ضد سرقت به شمار می رود. جنس حفاظ درب آپارتمان آهن می باشد، و این حفاظ می تواند به افزایش امنیت کمک کند. هم چنین برای ساخت این حفاظ می توان از آهن های بازیافتی استفاده کرد، که در این صورت استحکام و طول عمر مفید این محصول بالاتر می رود. قیمت درب کشویی تولید شده به وسیله آهن پروفیل، بیشتر از آهن های بازیافتی می‌ باشد، و نصب کردن آن هم برای همه درب هایی که از جنس چوب، ام دی اف می باشند، امکان پذیر است. رنگ بندی در نظر گرفته شده، برای این حفاظ ها متنوع بوده و از رنگ‌ های کوره ای برای رنگ آمیزی استفاده می شود. بیشتر مشتریان رنگ‌ های مشکی، کرم، طوسی و خاکستری را برای این درها انتخاب می کنند. باز و بسته شدن آن هم به صورت دستی است و احتیاجی به برق و یا ریموت برای کنترل نخواهد بود.

درب آکاردئونی ضد سرقت

درب آکاردئونی ضد سرقت فقط بر روی درب ساختمان ها نصب نمی شود، بلکه می توانید از آن برای ساختمان های پر رفت و آمد تجاری و اداری به عنوان درب اصلی ساختمان، درب ورودی پارکینگ و درب واحدها نصب و استفاده نمایید. حتی پنجره و بالکن را با استفاده از نرده های متحرک فلزی آکاردئونی ایمن سازی می نمایند. هم چنین از نرده های متحرک می توانید در ورودی کارگاه های خارج از شهر، درب پارکینگ های عمومی، ورودی فروشگاه ها و.... استفاده کنید. زمانی که در منزل خود هستید، می توانید درب ورودی آکاردئونی را در یک طرف درب ورودی جمع کرد. در این حالت نرده آهنی کشویی فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

از درب آکاردئونی تک لنگه در مکان هایی که فضای کمی را بر درب در نظر گرفته اند، و یا راه پله های تنگ مشکلی را به وجود نمی آورد. حفاظ آکاردئونی به خاطر داشتن سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد می تواند به خوبی از آپارتمان شما محافظت کند. حفاظ آکاردئونی دو لنگه از دو طرف باز و بسته می شود. قفل این حفاظ آکاردئونی در وسط درب ها قرار گرفته می گیرد. از درب آکاردئونی دو لنگه در محوطه های باز به عنوان درب اصلی می توانید استفاده کنید. این درب ها گزینه ی مناسبی برای ساختمان های تجاری، کارگاه های صنعتی و فضاهای بزرگتر هستند. درب های آکاردئونی دو لنگه به سیستم سخت افزاری قفل و لولای استاندارد مجهز هستند، و به همین خاطر می توانند ضریب امنیت بالایی را ایجاد کنند.

درب آکاردئونی ضد سرقت

قیمت حفاظ درب ضد سرقت

انواع درب آکاردئونی

از حفاظ درب اکاردئونی کشویی یا کرکره ای برای حفاظت و افزایش امنیت درب آپارتمان استفاده می شود. درب های آکاردئونی تولید شده در فروشگاه اتحاد درب عبارتند از:

  • درب آکاردئونی سه لوزی 
  • درب آکاردئونی سه لوزی 
  • درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار
  • درب آکاردئونی مدل چهار لوزی
  • درب آکاردئونی چهار لوزی 
  • درب آکاردئونی مدل ایتالیایی
  • درب آکاردئونی مدل ایتالیایی
  • درب آکاردئونی مدل پیچ
  • درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی 
  • درب آکاردئونی مدل دوبل
  • درب آکاردئونی مدل دوبل پرچ مخفی
  • درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی
  • درب آکاردئونی مدل دوجداره سلطنتی
  • درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی پرچ مخفی


حفاظ درب ضد سرقت

یکی از نقص هایی که در مورد درب های ورودی معمولی وجود دارد، مربوط به قفل آن ها می باشد، که در برابر سارقان ممکن است شکسته و مورد تخریب قرار گیرند. از بزرگ ترین عیب هایی که درب های آکاردئونی دارند، مربوط به قسمت لولای آن می باشد، که اغلب سارقان با استفاده از روش دیلم انداختن در کشویی اکاردئونی را به صورت برعکس باز می کنند.

با توجه به این که امنیت آپارتمان شما با به کارگیری از نرده های کرکره ای پشت درب ساختمان تامین می شود. این محافظ ضد سرقت امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. از انواع نرده کرکره ای می توان سه گل یا چهارگل، دو گل یا ایتالیایی و همچنین شکلات پیچ اشاره کرد.

در صورتی که دنبال راهی برای افزایش سطح ایمنی و امنیت منزل خود هستید، توصیه ی ما به شما انتخاب نرده کرکره ای ریلی می باشد. این حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان به طور کشویی باز و بسته می شود، به همین خاطر فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین جای کمی می گیرد. طرح ها و رنگ های مختلف نرده کرکره ای که در بازار موجود است، باعث می شود، تا خانه شما ایمن بماند. حفاظ ضد سرقت در برابر خم شدن و برش خوردن بسیار مقاوم می باشد، چون میلگردهای بسیار محکمی دارد.

درب آکاردئونی

 

قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان

علاوه بر نوسانات موجود در بازار عوامل دیگری وجود دارد، که در تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی ارزان تأثیرگذار می باشد. این فاکتورها عبارتند از:

  • نوع و اندازه 
  • درب‌ های دو لنگه، تک لنگه در اندازه‌ های مختلف بودجه‌ ی مخصوص به خود را برای نصب حفاظ نیاز دارند.
  • جنس رنگ حفاظ آکاردئونی
  • یراق‌ آلات مورد استفاده ساخت
  • کیفیت جنس درب
  • میزان ضخامت تسمه


مزایای درب ضد سرقت نسبت به حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ درب کشویی می باشد، که بیشتر برای حفاظت از درب ورودی ساختمان ها، واحدهای آپارتمانی و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین می توانید برای مواردی دیگری از جمله مغازها و انباری ها از این حفاظ ها استفاده کنید. شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی می باشد، که توسط پین های فلزی به یکدیگر وصل شده اند.

درب ضد سرقت قابلیت نصب به عنوان درب ورودی دارد، و برای کاهش سرقت از منازل طراحی و تولید می شوند. این درب ها در برابر اهرم و دیلم مقاوم می باشند.

بررسی مزایای درب آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت بپردازیم.

یکی از مزیت های درب اکاردئونی در مقایسه با درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آن ها می باشد. یکی از نقطه ضعف های درب ضد سرقت غیر استاندارد در قسمت قفل آن ها می باشد. با توجه به این که حفاظ آکاردئونی طرح‌ های گوناگونی دارند، که از ساز آکاردئون گرفته شده‌ اند و برای جلوگیری از هدر رفت فضا بسیار مناسب می‌ باشند. ولی در کل سطح امنیت درب های ضد سرقت در مقایسه با آکاردئونی بسیار بیشتر می‌ باشد. هم چنین در صورتی که قفل دیجیتال و با کیفیت بر روی این درب ها نصب شود، باعث می شود، تا امنیت این درب ها را چند برابر کند. اگر یک درب ضد سرقت باکیفیت و امن را نصب نمایید دیگر نیازی به نصب حفاظ آکاردئونی نواهد بود.

در ادامه از جنبه های مختلف این دو درب را مقایسه خواهیم کرد.

قفل درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی

طراحی و تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید درهای ضد سرقت در مقایسه با حفاظ های آکاردئونی به روز تر و مدرن تر می باشد. دلیل این موضوع هم این است، که در ساختار این درب ها از قفل های دیجیتال مخصوص درب ضد سرقت به جای قفل های معمولی استفاده می شود. قفل های هوشمند قابلیت نصب بر روی درب های ورودی ساختمان را دارند. استفاده از قفل های هوشمند علاوه بر تنوع امنیت و آرامش محیط زندگی شما را افزایش می‌ دهد. قفل دیجیتال درب ضد سرقت از امن ترین مدل های قفل ضد سرقت به شمار می رود.

درب ضد سرقت و حفاظ آکاردئونی در برابر فشارهای خارجی

در بخش داخلی همه ی درب های ضد سرقت ساختاری فلزی قرار گرفته است. این ساختار فلزی شامل ورقه فلزی و اسکلت فلزی می باشد. درب های ضد سرقت را به گونه ای می سازند، تا در برابر فشارهای خارجی وارد شده بر روی درب مقاوم باشند. روش های گوناگونی برای ساخت درب های ضد سرقت وجود دارد، ولی همه ی آن ها دارای یک ترکیب ثابت می باشند. این ترکیب از چوب یا فلزهای بسیار مستحکم می باشد، از این جهت برش دادن و شکستن آن ها توسط سارقین امکان پذیر نخواهد بود. وجود این مزیت در درب های ضد سرقت باعث شده است، تا سارقین نتوانند به ساختار داخلی درب آسیب برساند، و یا از طریق خراب کردن و شکستن درب وارد منزل و یا واحد اداری شما بشوند.

بررسی از نظر ظاهری

درب ضد سرقت از نظر ظاهری نسبت به درب های آکاردئونی شکیل تر است. دلیل این موضوع هم این است، که درهای ضد سرقت مشابه با درب ‌های چوبی و لوکس ساختمانی می باشند، و طراحی روی آن نیز بسیار متنوع است. اما درب آکاردئونی از نظر ظاهری هیچ حرفی برای گفتن ندارند، و نمی‌ تواند رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

با توجه به این که در ساختمان‌ های لوکس و آپارتمان‌ های جدید، اغلب از درب‌ های چوبی استفاده می‌ شود، به همین خاطر بهتر است، برای درب ورودی نیز به دنبال درب ضد سرقت باشیم. قیمت حفاظ آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت ارزان تر می باشد، و این مورد به عنوان یکی از مزیت های این حفاظ ها محسوب می شود.

بررسی از نظر امنیت

یکی از مهم ترین نکاتی که در مقایسه بین این دو محصول باید به آن توجه کرد، امنیت آن ها می باشد. در صورتی که درب‌ های ضد سرقت در ابعاد استاندارد و با رعایت تمام نکات فنی ساخته شوند، امنیت بسیار بالایی دارند. وجود قفل‌ های مرکزی و زبانه‌ های چندگانه در اطراف درب باعث شده است، که باز کردن آن بسیار دشوار باشد، و هر سارقی نتواند با ابزار ساده درب را باز کند. اما درب آکارئونی را می‌ توان با کمک دیلم یا ابزارهای دیگر به راحتی باز کرد. با توجه به این که نصب درب های ضد سرقت از نصب درهای آکاردئونی راحت تر می باشد، ولی اگر می خواهید سطح امنیت را افزایش دهید، بهتر است، از ترکیب این دو درب یعنی درب ضدسرقت همراه با حفاظ آکاردئونی استفاده کنید.

بررسی از نظر مقاومت در برابر حریق

درب ورودی ساختمان باید نسبت به ضربه های وارده و آتش‌ سوزی دارای مقاومت بسیار بالایی باشند، چون سارقان برای ورود به منزل شما ممکن است، از ضربات پی در پی و شکستن درب استفاده کنند. هم چنین در صورتی که یک درب به صورت استاندارد طراحی شود، هنگام وقوع حوادثی مانند آتش‌ سوزی نباید آسیب ببیند، و دچار شکستگی شود. درب‌ های ضد سرقت معتبر تمام این ویژگی ها را دارند، شما می توانید با خیال راحت از آن‌ ها برای آپارتمان‌ ها و مجتمع‌ های مسکونی خود استفاده کنید.

از سوی دیگر حفاظ آکاردئونی در برابر ضربه های وارده مقاومت چندانی نداشته، و به راحتی از هم جدا می‌ شود. هم چنین نمی تواند در برابر آتش‌ سوزی از درب اصلی ساختمان محافظت کند. پس بهترین انتخاب این است، که برای ورودی خانه از درب ضد سرقت استفاده کنیم.

محافظ درب ضد سرقت

بررسی از نظر عایق بودن

یکی از مهم ترین مزایایی که در درب ضد سرقت وجود دارد، عایق بودن آن در برابر گرما، سرما و صدا است. همین موضوع باعث می شود، تا میزان هدر رفت انرژی در این نوع از درب‌ ها به شدت پایین بیاید، و می‌ تواند مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. استفاده از مواد عایق در درون درب‌ ها یکی از عوامل عایق بودن آن است، که هنگام خرید باید به آن توجه شود.

هم چنین می توانند مانع از رسیدن صدا به قسمت های دیگر ساختمان شوند. به همین خاطر خرید درب ضد سرقت برای آپارتمان‌ های بزرگ و شلوغ گزینه‌ ی مناسبی می باشد.

مزایای حفاظ آکاردئونی

  • نصب حفاظ‌ آکاردئونی در مقایسه با دیگر حفاظ‌ های امنیتی راحت تر و کم‌ هزینه‌ تر می باشد. 
  • درب اکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می‌ شود، و وزن کمی دارند.
  • اشغال حداقل فضا 
  • استحکام و مقاومت بالا باعث ایجاد امنیت در ساختمان ها می شود.
  • قابلیت طراحی در مدل های متنوع و مدرن 
  • قابلیت نصب به عنوان درب ورودی خانه را دارند، به همین خاطر سارقین باید از دو مرحله عبور کنند. هم چنین با توجه به این که این فرآیند زمان‌ بر می باشد، بنابراین افراد بیگانه فرصت کافی برای ورود نخواهند داشت.
  • در برابر شرایط جوی فرسوده نمی‌ شوند، و مقاومت و ماندگاری بالایی دارند.
  • قفل‌ های مخفی سبب افزایش امنیت در این درها می‌ شود.

حفاظ درب ضد سرقت


معایب درب آکاردئونی

در مقایسه با درب‌ های ضد سرقت دیجیتال و جدید درب آکاردئونی از مقاومت بالایی برخوردار نمی باشد. درب های ورودی ضد سرقت از چند سوی مختلف قفل می‌ شوند، و بعضی از مدل های آن مجهز به دوربین یا سیستم‌ های اطلاع رسانی هستند، که حتی وقتی فرد در خانه نباشد، در صورت به وجود آمدن هر مشکل به صورت خودکار به او اطلاع رسانی می‌ شود. حتی ممکن است، درب اکاردئونی با یک برش ساده شکسته شود، و یا اگر قفل آن روکار باشد، بعضی از سارقین بتوانند آن را باز کنند. در نتیجه بعضی از افراد بر این باورند، که امنیت درب اکاردئونی زیاد نیست، ولی با این حال هنوز بسیاری از افراد برای واحدهای آپارتمانی از این مدل حفاظ استفاده می‌ کنند.

اما برای امنیت بیشتر در صورت تمایل افراد می توان محافظ درب ضد سرقت را بر روی این درب ها نصب نمایید. اما نصب درب معمولی با حفاظ اصلا توصیه نمی شود. اگر به دنبال امنیت بالا برای خانواده خود هستید حتما اقدام به خرید درب ضد سرقت نمایید.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.