درب فرفورژه

درب فرفورژه + بررسی مزایای و معایب

  • پنجشنبه 6 مرداد 1401
  • 1490 نفر

استفاده از فلز ضخیم در ساخت درب فرفورژه موجب افزایش مقاومت این درب ها می شود. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات این درب ها و مزایا و معایب این محصولات آشنا سازیم.

درب های فلزی معمولا به عنوان درب ورودی ساختمان مانند درب پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های مدرن و جدید این درب ها تحت عنوان درب فرفروژه در چند سال گذشته بیشترین طرفدار را پیدا کرده است. مقاومت این درب ها در برابر ورود افراد ناشناس بسیار بالا می باشد. این نوع از درب ها در مدل های مختلف مدرن و سنتی طراحی و تولید می شوند. 

برای خرید انواع درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت و درب داخلی با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب فرفورژه

فرفورژه در واقع آهن های قابل انعطاف پذیری می باشد، که بعد از حرارت دیدن با وارد کردن ضربه های مختلف به شکل های دلخواه در می آیند. با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه رخ داده است، باعث شده، تا با ذوب کردن آهن آن ها را در قالب های مخصوصی ریخته و فرم می دهند. درب فلزی فرفورژه برخلاف درب های چوبی موجود در بازار احتیاجی به عوض کردن دائمی ندارند، و شما می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. با توجه به این که این نوع از درب ها طرفدارانی زیادی را پیدا کرده اند، باعث شده است، تا درب های فرفوژه در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به سفارش مشتریان طراحی و تولید شود.

درب های فرفوژه در دو مدل به صورت درب مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می شوند. درب فرفورژه کلاسیک قابلیت نصب به عنوان درب ویلا، درب باغ، درب حیاط و فضاهای سبز و... را دارند. در برخی از موارد ممکن است، که برای ساخت این درب ها از فولاد و شیشه استفاده شود، و به گونه ای طراحی می شوند، که باعث شیک تر شدن نمای ساختمان های شما خواهد شد. در مدل های دیگر درب فرفورژه از فولاد به تنهایی استفاده می شود، و با برش لیزری و حکاکی های لیزری که بر روی آن انجام می گیرد، باعث زیباتر شدن درب می شود. این درب ها بیشتر مورد پسند افراد ساده پسند می باشد. با توجه به این که در درب های فرفوژه از فولاد و آهن استفاده می شود، می توان آن را به فرم مد نظر مشتریان تغییر داد. از مدل های مختلف درب فرفوژه می توان به مدل قجری، هخامنشی، سلطنتی، چدن و ... اشاره کرد. 

قیمت خرید درب فرفورژه

درب فرفورژه از نظر طراحی و نوع ساخت

این محصولات دارای مدل ها و کاربردهای مختلفی هستند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد.

درب فرفورژه تک لنگه 

از درب یک لنگه فرفورژه می توان در مکان های مختلفی اعم از پارکینگ های طبقاتی، ویلا ها و باغ هایی که مشکل کمبود فضا ندارند، استفاده کرد. این مدل از درب ها نیازی ندارند، که از وسط باز شوند. هم چنین برای زیباتر کردن این درب ها می توان از قطعات فرفورژه بر روی درب فرفورژه فلزی استفاده کرد.

درب فرفورژه دو لنگه 

درب 2 لنگه فرفورژه قابلیت نصب به عنوان درب در ساختمان های جنوبی و کم عرض را دارند. ایجاد تقارن در درب دو لنگه باعث زیباتر شدن قطعات فرفورژه بر روی درب خواهد شد.

درب فرفورژه سه لنگه 

درب 3 لنگه فرفورژه قابلیت نصب به عنوان درب پارکینگ را دارند. در آن دسته از ساختمان هایی که پارکینگ آن ها در طبقه همکف قرار دارد و برای باز و بسته کردن درب فرفورژه ورودی پارکینگ فضای محدودی در اختیار دارید، مجبور می شوید، از درب هایی که به صورت چند بخشی هستند، استفاده کنید. پیش از تولید جک های هیدرولیکی و سیستم های اتوماتیک باز کننده درب از این نوع درب ها استفاده می شد.

درب 4 لنگه فرفورژه

در ساختمان هایی که مشکل کمبود فضا دارید، و از درب 3 لنگه استفاده می‌ کنید، جهت حفظ تقارن درب از نظر تعداد لنگه ها و شکل درب نیاز است، که تعداد لنگه ها با هم برابر باشد. هم چنین آن دسته از ساختمان هایی که پارکینگ های آن به اندازه ی کافی برای تمام ساکنین ساختمان ساخته نشده است، از این نوع درب ورودی بیشترین استفاده را می کنند. با توجه به پیشرفت های موجود در زمینه ی تولید درب باعث شده است، تا از درب چهار لنگه فرفورژه کمتر استفاده شود.

درب فرفورژه ریلی 

درب پارکینگ فرفورژه ریلی مناسب برای مکان هایی می باشد، که از درب های بزرگ استفاده می‌ کنند. مانند دیگر مدل های درب فرفورژه جهت زیبایی این درب ها می توان از قطعات فرفورژه بر روی درب استفاده کرد. استفاده از طرح های ساده و کلاسیک برای کارخانه های بزرگ و طرح های لوکس بر روی درب تالار و درب ویلا اولویت دارند.

درب فرفورژه از نظر کاربرد

اگر بخواهیم به کاربرد ها و موارد نصب درب های فرفورژه اشاره کنیم، می توان از این موارد یاد نمود:

درب پارکینگ فرفورژه

برای این که بتوانید سادگی درب های فرفورژه را حفظ کنید، می توانید از قطعات فرفورژه بر روی درب فرفورژه پارکینگ استفاده کنید. از این قطعات فرفورژه در ابتدا بیشتر برای آرایش درب فرفورژه ورودی ساختمان استفاده می شد، اما امروزه به عنوان یک درب فلزی کامل می باشد.

درب نفر رو 

درب فرفورژه نفر رو با توجه به این که  بیشتر در معرض دید افراد قرار می گیرند، و هم چنین به عنوان اصلی ترین درب ورودی ساختمان به شمار می روند، بیشتر از دیگر از بخش ساختمان احتیاج به زیباسازی دارند. درب فرفورژه ورودی ساختمان با درب فرفورژه پارکینگ به صورت ست طراحی می‌ شود. زمانی که از درب های کلاسیک تحت عنوان درب ماشین رو استفاده می شد، درب نفر رو هم به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می گرفت. هنگام طراحی این درب ها به هیچ عنوان از شیشه استفاده نمی‌ شود. در درب نفر رو فرفورژه معمولاً در پایین درب یک کتیبه 60 سانتی کار می شود، و بالای آن هم با استفاده از قطعات درب فرفورژه زیبا سازی می شود. از زیباترین مدل های این درب می توان به درب طرح طاوس، درب فرفورژه طرح سلطنتی، درب فرفورژه طرح فرشته اشاره کرد.

درب حیاط 

درب حیاط به عنوان یکی از مهم ترین بخش های ساختمان های مسکونی می باشد، چون علاوه بر این که به زیبا سازی محیط بیرونی ساختمان کمک می کنند، در حفاظت و افزایش ایمنی ساختمان ها نقش دارند. هنگام خرید درب خانه فرفورژه باید به این نکته توجه کنید، که درب فرفورژه حیاط محل عبور کدام افراد می باشد، به همین خاطر امنیت درب فرفورژه حیاط اهمیت بسیار زیادی دارد. انتخاب درب حیاط برای ساختمان هایی که در داخل شهرک ها ساخته می شود، با درب حیاط یک ویلا فرق دارد. در بعضی از موارد درب حیاط در واقع همان ورودی درب منزل می باشد.

مزایا و معایب درب فرفورژه

درب لابی 

برای این که جلوه ی زیبایی برای درب های لابی به وجود بیایید، می توان از قطعات درب فرفورژه برای طراحی درب استفاده کرد. مدرن ترین و جدیدترین مدل های درب های فرفورژه را برای درب لابی طراحی می‌ کنند. درب فرفورژه لابی زیباترین بخش ورودی نفر رو ساختمان است. در طراحی درب فرفورژه لاکچری می توان از شیشه استفاده کرد. ساخت و رنگ درب فرفورژه لابی حداکثر امنیت به همراه زیبایی رعایت می شود. 

مزایای درب فرفورژه 

  • دارای ظرافت، زیبایی و مقاومت و استحکام بسیار بالا
  • زیبا و شیک بودن درب 
  • دارای تنوع در طراحی
  • قیمت مناسب
  • به خاطر استفاده از آهن و چدن در طراحی احتیاجی به نگهداری، مراقبت و صرف هزینه پس از نصب ندارند.
  • استفاده از طرح های متنوع و زیبایی بیشتر از استیل در صورت سفارش مشتریان
  • طراحی در ابعاد و طرح های مد نظر مشتری
  • امکان رنگ پذیری و ست شدن آن با نمای ساختمان

معایب درب فرفورژه

  • امنیت کمتر
  • مقاوت کم تر نسبت به استیل
  • عدم استحکام در برابر شرایط جوی به مدت طولانی
  • امکان زنگ زدگی و تغییر رنگ در آن
درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.