یراق درب ضد سرقت,یراق آلات درب ضد سرقت

قیمت یراق درب ضد سرقت + آشنایی با انواع یراق آلات درب

  • شنبه 14 آبان 1401
  • 1266 نفر

یراق آلات درب ضد سرقت یکی از اجزای مورد استفاده برای ساخت این محصولات می باشد. یراق درب می تواند بر روی امنیت آن تاثیر گذار باشد. از مهم ترین یراق نصب شده در درب های می توان به قفل و دستگیره اشاره نمود.

برای ساخت درب ضد سرقت از قطعاتی استفاده می شود که به کاربردی نمودن درب کمک نموده و در واقع بدون آن ها نمی توان از درب استفاده نمود. همچنین برخی از یراق آلات درب ضد سرقت برای نصب این محصولات بسیار ضروری هستند. از مهم ترین و اصلی ترین یراق درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود: قفل ضد سرقت، دستگیره، لولا، چشمی، پیچ و ...

در ادامه شما را با یراق های مورد استفاده در درب های ضد سرقت آشنا می سازیم.

دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت در دو مدل ثابت و متحرک در بازار موجود می باشد. دستگیره های ثابت در سمت بیرونی و دستگیره متحرک در قسمت داخل ساختمان بر روی درب نصب می شوند. این مدل از یراق درب، دارای مدل های بسیار متنوعی است. همچنین به دو دسته کلی مکانیکی و هوشمند تقسیم بندی می شوند. دستگیره یکی از مهم ترین یراق های مورد استفاده در درب است و بدون آن نمی توان از درب استفاده نمود.

قفل ضد سرقت

قفل از مهم ترین یراق های مورد استفاده در درب ها می باشد به خصوص در درب های ضد سرقت. در واقع یک درب ضد سرقت، هر چقدر هم دارای بدنه ای مقاوم و فولادی باشد، بدون یک قفل امن هیچ ارزشی ندارد. قفل دیجیتال درب ضد سرقت از امن ترین مدل های قفل ضد سرقت می باشد. ساختار و امنیت قفل ضد سرقت مورد استفاده درب درب های ورودی با قفل های معمولی متفاوت است. توصیه می شود برای درب ورودی ساختمان حتما از قفل های ضد سرقت استفاده نمایید. این قفل های دارای زبانه های متعدد و از جنس فولاد هستند. علاوه بر قفل دیجیتال محصولاتی تحت عنوان دستگیره الکترونیکی نیز در بازار موجود می باشد، که یک نمونه از قفل درب است ولی با ظاهری متفاوت.

مغزی درب ضد سرقت

مغزی قفل (سیلندر قفل درب) از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده، قفل درب است. سیلندر قفل است که باعث باز و بسته شدن قفل می شود و قفل بدون مغزی هیچ کارایی ندارد. در هر قفل بسته به نوع کاربر باید از مغزی مناسب استفاده نمود. مغزی ضد سرقت از جنس فولاد و مقاوم در برابر شکستگی و اسید می باشد. سیلندر هوشمند درب از سری یراق آلات الکترونیکی موجود در بازار می باشد.

لولا درب ضد سرقت

از دیگر یراق های مورد استفاده در درب های ضد سرقت، لولای درب است. وزن کل درب بر روی لولا است و از آنجایی که درب های ضد سرقت دارای وزن بالایی هستند، به همین دلیل باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشند. در درب های ضد سرقت لولا به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. لولا فقط از داخل قابل مشاهده است.
  2. لولا کاملا در درون درب پنهان شده و از هیچ طرفی قابل مشاهده نیست.

مزیت استفاده از لولاهایی که در دل درب ضد سرقت کار می شوند این است که سارقان نمی توانند آنها را به راحتی و به وسیله اهرم کردن لولا باز نمایند. 

چشمی درب ضد سرقت

چشمی ها از دیگر یراق های مورد استفاده در درب های ورودی هستند. برخی از درب ها فاقد چشمی هستند و می توان گفت چشمی را نمی توان از یراق آلات ضروری درب دانست. چشمی درب ضد سرقت نیز در دو مدل مکانیکی و هوشمند در بازار موجود می باشند. در برخی از مدل ها چشمی بر روی درکوب نصب می شود. در واقع در این مدل ها درکوب و چشمی در هم ترکیب شده اند.

رزت قفل درب

اگر قفل های ضد سرقت، از نوع سیلندر دار باشند، برای ایجاد امنیت بیشتر نیاز به یک عدد رزت برای روی سیلندر دارند.

رزت قفل به منظور ایجاد ایمنی بیشتر بر روی قفل، به منظور جلوگیری از شکستن و یا سوراخکاری استفاده می شود. انواع مختلفی از رزت قفل در بازار موجود می باشد که جنس آن ها از آلومینیوم، فولاد، و زاماک است. بهترین و مقاوم ترین نوع رزت ها، از جنس فولاد می باشند.

بهتر است بدانید کیفیت رزت و دیگر یراق ها در امنیت و قیمت نهایی درب ضد سرقت تاثیر گذار هستند.

مطالب مرتبط:

روکش درب ضد سرقت

درب آکاردئونی ضد سرقت

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.