کارخانه درب ضد سرقت,خرید درب ضد سرقت از کارخانه

کارخانه درب ضد سرقت در تهران و کرج + خرید با قیمت ارزان

  • دوشنبه 4 اردیبهشت 1402
  • 1083 نفر

خرید درب ضد سرقت از کارخانه این مزیت را دارد که می توانید محصولات را با قیمت تولید خریداری نموده و همچنین مراحل تولید درب را دنبال نموده و از کیفیت محصول اطمینان کسب نمایید. برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه و دریافت آدرس کارخانه درب ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب ضد سرقت به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع درب ها برای تأمین امنیت در محیط های مد نظر شما محسوب می شود. پس می توان گفت، که درب ضد سرقت به عنوان یکی از ملزومات زندگی امروز به شمار می رود، و بهترین گزینه برای انتخاب و جایگزینی حفاظ‌ های آکاردئونی و دیگر درب‌ های ورودی محسوب می شود. پس اگر جزو افرادی هستید، که می خواهید درب ضد سرقت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید، توصیه می کنیم، خرید درب ضد سرقت را از کارخانه انجام دهید. خرید از کارخانه درب ضد سرقت باعث حدف واسطه ها می شود، و شما می توانید بهترین مدل را با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، بعد از مقایسه ی مدل های موجود انتخاب کنید. 

کارخانه درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت تولید شده در کارخانه ی اتحاد درب به عنوان مقاوم ترین درب های موجود در بازار می باشند، که شما می توانید برای خرید آن ها را انتخاب کنید. خط تولید این کارخانه فول اتوماتیک می باشد، و مراحل رولینگ ورق های کات شده کاملاً اتوماتیک انجام می دهد. در مورد ساخت رویه های درب های ضد سرقت هم باید بگوییم، که در کشور خودمان انجام می شود، و همین مسئله باعث می شود، تا کیفیت مطلوب را داشته باشند. مراحل مربوط به رنگ کاری و مونتاژ هم در خط تولید کارخانه توسط افراد باتجربه و متخصص در این زمینه انجام می شود. همه ی اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت چهارچوب، لولا، دستگیره، رویه لایه اول، ورق فلز لایه اول، کلاف فلزی، ورق فلز لایه دوم، رویه لایه دوم، قفل، عایق در کارخانه درب ضد سرقت سرهم و برای فروش روانه ی بازار می شوند. در کارخانه و تولیدی ها، ساخت درب ضد سرقت کاملا بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انجام می شود.

برای خرید محصولات از کارخانه درب ضد سرقت با اتحاد درب تماس بگیرید.

آدرس کارخانه درب ضد سرقت در تهران و کرج

اتحاد درب که به عنوان یکی از معتبرترین کارخانه هایی می باشد، که در زمینه ی طراحی و تولید انواع درب ضد سرقت در حال فعالیت است، و با ارائه ی محصولات باکیفیت توانسته، رضایت مشتریان را جلب نماید. شما می توانید درب ضد سرقت را برای نصب در محیط هایی مانند ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی انتخاب کنید. برای این که شما بتوانید از لیست قیمت به روز این محصولات اطلاع پیدا کنید، می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید، و اگر قصد خرید حضوری را دارید، می توانید از همکاران ما آدرس کارخانه درب ضد سرقت در تهران و کرج را دریافت و با مراجعه ی حضوری و مقایسه ی مدل های موجود بهترین مدل را با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده انتخاب کنید.

کارخانه درب ضد سرقت در تهران

در مورد درب ضد سرقت بیشتر بدانید.

جلوگیری از انتشار صدای داخل، جلوگیری از هدر رفت انرژی و همچنین ورود گرد و غبار از مهم ترین فاکتورهایی محسوب می شوند، که شما با خرید درب ضد سرقت دیگر نیاز نیست، نگران این موضوع باشید. در مورد بحث ایمنی و امنیتی که قرار است، توسط این درب ها تأمین شود، هم باید بگوییم، که این درب ها توانایی مقابله با فشار اهرم و دیلم را دارند. پس دیگر نیازی نیست، نگران این موضوع باشید، که افراد ناشناس و سارق بتوانند به محیط زندگی شما دسترسی پیدا کنند. وجود شبکه بندی فلزی قدرتمند و همچنین ورق سرتاسر فلزی در ساختار این درب آن را در برابر نیروی اهرم مقاوم کرده است. در مورد ابعاد در نظر گرفته شده برای تولید درب های ضد سرقت هم باید بگوییم، که ابعاد درب ضد سرقت تک لنگه 210*105 و 210*110 می باشد، و به درخواست امکان ساخت درب ضد سرقت سفارشی برای مشتریان وجود دارد. ابعاد استاندارد درب های دو لنگه هم 200*210 می باشد.
از دیگر اجزای تأثیرگذار در تعیین امنیت محیط مد نظر شما باید به قفل درب ضد سرقت اشاره کرد. قفل انتخابی برای نصب به گونه ای طراحی شده است، که ضربه، برش و استفاده از اسید برای باز کردن قفل بی تأثیر خواهد بود. در بیشتر موارد قفل انتخابی برای نصب از برند کاله می باشد، که یکی از معتبرترین برندهای سازنده ی قفل به شمار می رود.
توجه: نصب درب ضد سرقت جزو موارد بسیار مهمی محسوب می شود، که در صورتی که نصب آن به درستی و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام نشود، نمی تواند امنیت مد نظر شما را تأمین کند، و به راحتی توسط دیلم باز می شوند.

مزایای انتخاب درب ضد سرقت ارزان

  • از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک
  • تنوع در طرح ها و مدل ها
  • ایجاد قدرت و استحکام مورد نیاز برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس
  • دارای چهارچوب محکم
  • مقاوم در برابر ضربه های وارده، آب، رطوبت، گرد و خاک، حرارت و...
  • انتخاب قفل های قوی ضد نفوذ

کارخانه درب ضد سرقت در کرج

انواع درب ضد سرقت

برای این که بتوانید درب ضد سرقت مد نظر خود را از کارخانه خریداری کنید، در این بخش به معرفی انواع درب ضد سرقت می پردازیم.

درب ضد سرقت ایرانی 

  • به صورت تک لنگه طراحی می شوند، و ابعاد در نظر گرفته شده برای درب ضد سرقت ایرانی 210 در 110 سانتی متر می باشد.
  • دارای قفل هشت زبانه 
  • قیمت درب ضد سرقت ایرانی به نسبت مدل ترک کمتر و مقرون به صرفه می باشد.
  • چوب انتخابی برای تولید درب راش و چوب بلوط می باشد.
  • از نظر ساختار دارای بدنه قوی و محکم در برابر ضربه می باشد.
  • انتخاب چهارلولا با قابلیت ریگلاژ کردن
  • به درخواست مشتری امکان نصب چشمی و دستگیره های فلزی بر روی درب وجود دارد.

درب ضد سرقت چینی 

  • امکان نصب کلیدهای کامپیوتری بر روی درب ضد سرقت چینی به درخواست مشتری وجود دارد.
  • دارای قفل سیزده زبانه
  • قابلیت نصب چشمی و دستگیره های فلزی بر روی درب وجود دارد.
  • جنس بدنه ی درب از فلز می باشد.
  • انتخاب 4 عدد لولا برای درب با امکان ریگلاژ کردن 
  • ارزان ترین مدل درب ضد سرقتی می باشد، که در بازار برای فروش وجود دارد.

درب ضد سرقت ترک 

  • امکان نصب چشمی و دستگیره های فلزی بر روی درب وجود دارد.
  • دارای قفل هشت زبانه متحرک 
  • دارای پاشنه استیل ضد زنگ 
  • درب ضد سرقت ترک دارای 4 لولا با امکان ریگلاژ می باشد.
  • روکش انتخابی برای این درب ها از نوع چوبی می باشد، اما در نوع پی وی سی و کامپوزیتی هم تولید می شوند. 

درب ضد سرقت ترک اصل دارای امنیت بسیار بالایی است.

بررسی انواع درب ضد سرقت از نظر جنس 

  • درب ضد سرقت چوبی: برای ساخت این نوع از درب از چوب های مختلفی مانند صنوبر و گیلاس و ورقه های فولاد استفاده می شود.
  • درب ضد سرقت کامپوزیتی: درب ضد سرقت کامپوزیتی به صورت ترکیبی از کامپوزیت و فولاد ساخته می شوند، و گزینه ی مناسبی برای نصب برای درب ورودی اتاق خواب، آپارتمان و برخی از دفاتر کاری محسوب می شود.
  • درب ضد سرقت فلزی: در طراحی بدنه ی این نوع از درب ها از فلزهایی مثل استیل استفاده می شود. درب ضد سرقت فلزی گزینه ی مناسبی برای نصب در اتاق خواب سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد.
  • درب ضد سرقت pvc: متریال های به کار گرفته شده برای تولید این درب به گونه ای می باشد، که باعث افزایش مقاومت درب می شود.
  • درب ضد سرقت HDF: درب ضد سرقت HDF همانند درب های چوبی می باشند، و شما می توانید به این درب ها را به عنوان درب دفتر ها، مطلب پزشکان و درب ورودی منزل ها انتخاب کنید.

تفاوت موجود بین درب ضد سرقت و درب‌ های معمولی

درب‌ های ضد سرقت برای افزایش سطح امنیت در محیط مد نظر شما طراحی می شود، و در مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، نسبت به درب های معمولی دارای تفاوت هایی نسبت به هم هستند.

  1. ساختار تشکیل دهنده ی درب شامل یک‌ لایه ورق فلزی و یک اسکلت فلزی می‌ باشد.
  2. قفل‌ های انتخاب شده برای نصب بر روی درب ضد سرقت به راحتی باز نخواهد شد.
  3. با توجه به زیاد بودن زبانه‌ های قفل در چهار جهت، امکان باز کردن آن ها برای سارقان وجود ندارد.
  4. لولاهای انتخاب شده برای درب ضدسرقت به گونه ای می باشند، که قابل مشاهده نیستند.
  5. نصب روزت های فولادی باعث افزایش امنیت می شود.
  6. امکان نصب قفل های آژیردار و حرفه ای بر روی درب های ضدسرقت وجود دارد.

دربهای ورودی ضد سرقت بهترین گزینه برای کاهش احتمال سرقت از منازل است. برای خرید مدلهای مقاوم و با کیفیت با کارخانه درب ضد سرقت در تهران تماس بگیرید. 

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.