تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

  • شنبه 19 بهمن 1398
  • 15961 نفر

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.

ترمیم رنگ درب ضد سرقت و یا رنگ کردن درب ضد سرقت از اقداماتی است که به راحتی با کمی دقت، خودتان می توانید آن را انجام دهید و نیاز به انجام هزینه اضافه نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا با روشهای از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت آشنا شوید. 

چگونه درب ضد سرقت را تمیز کنیم؟

درب ضد سرقت اگر دارای رویه تیره باشد، نیاز به تمیز کردن مداوم ندارد و هرازگاهی توصیه می شود اقدام به تمیز نمودن درب نمایید. اما اگر درب شده از مدلهایی با روکش روشن است باید به طور مداوم اقدام به تمیز نمودن درب نمایید. تمیز کردن درب ضد سرقت ظاهری مورد تایید برای ساختمان شما ایجاد می کند. تمیز نمودن درب به نوع روکش نیز بستگی دارد. در محصولات چوبی باید با احتیاط بیشتری اقدام به تمیز کاری نمایید.

آموزش کامل  تمیز و براق کردن درب ضد سرقت  با دستگیره دیجیتال

آیا درب های ضد سرقت منزل یا محل کارتان کثیف و لکه دار شده اند و میخواهید آن ها را برق بیاندازید؟
برای زیبایی خانه و محل کارتان و مهم تر از همه سلامتی خودتان لازم لاست حداقل هفته ای یکبار همه درب ها و قسمت های آن را تمیز کنید اما باید اطلاعات کافی و دقیق از محلول های تمیز کننده مخصوص این درب ها داشته باشد تا به آن ها آسیب نرسد.

ترمیم رنگ درب ضد سرقت

اگر ظاهر درب شما دچار مشکل شده است و دنبال راهی برای از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت هستید این دو روش را امتحان کنید:

  1. روش اول و اقتصادی تر، ترمیم رنگ درب ضد سرقت می باشد. در این روش ابتدا درب را از چهارچوب جدا کرده و تمام یراق آلات درب ضد سرقت را از روی درب باز کنید. سپس بعد از سمباده کشی، آماده رنگ آمیزی می باشد. اگر نمی خواهید قسمت هایی از درب را رنگ کنید با روزنامه آن را بپوشانید. اما توصیه می شود برای یک دست شدن رنگ درب، تمام قسمت ها را رنگ آمیزی نمایید.
  2. روش دوم تعویض روکش درب ضد سرقت است. در بازار انواع مختلف روکش موجود می باشد با این روش می توانید رویه درب را به طور کلی تغییر دهید و ظاهری نو و جدید به درب خود ببخشید.

روش های تمیز کردن گرد و غبار روی  درب های ضد سرقت چوبی

 

تمیز کردن درب ضد سرقت چوبی

با این اوضاع آلودگی در شهر ها یکی از قسمت های خانه که بیشتر از همه کثیف میشوند درب ها هستند و اولین اقدام برای تمیز کردن درب های ضد سرقت این است که با یک دستمال مرطوب گرد و غبار را از روی آن ها پاک کنید برای این کار مراحل زیر را انجام دهید :

  1.  یک ظرف آب و صابون درست کنید. اگر روی درب ها های خانه شما شیشه هم نصب شده است بهتر است کمی آب را گرم تر بردارید و صابون بیشتری بریزید. یک اسفنج بردارید و در آب و صابون فرو کنید و سطح درب چوبی را با آن پاک کنید. البته به جای آب و صابون از محلول شیشه پاک کن هم می توانید استفاده کنید. بعد در نهایت هم با یک دستمال خیس تمامی باقی مانده های صابون و کف را از روی درب پاک کنید.
  2.  درب را باز کنید و با دستمالی که در آب و صابون زده اید بالای درب و حاشیه بیرونی درب را پاک کنید.
  3.  در صورتی که حس کردید لکه های روی درب ضد سرقت یا چوبی با محلول آب و صابون پاک نمیشود. می توانید از چند قطره تینر رنگ برای پاک کردن لکه های بزرگ و چرب هم استفاده کنید. فقط دقت کنید چند قطره نه بیشتر.
  4.  اگر هم دوست دارید در کنار اینکه درب ووردی تمیز میشود کمی هم براق شود و مثل روز اول نصب نو و زیبا به نظر برسد می توانید از کیلر یا براق کننده چوب استفاده کنید.
  5.  اگر در خانه بخارشوی هم دارید یکی از گزینه های خوب برای پاک کردن درب های چوبی و ضد سرقت استفاده از بخارشوی است که به خاطر عدم استفاده از محلولهای شیمیایی جزو تمیزکننده های سبز به حساب می آید و به این شکل شما به جمع دوست داران محیط زیست می پیوندید .
  6.  اگر هم از رنگ درب ضد سرقت چوبی خسته شده اید و یا خیلی کهنه قدیمی شده است و قسمت های زیادی از آن زدگی و رنگ رفتگی دارد بهتر است به کمک مواد شیمیایی مخصوص رنگ روی درب را کاملا پاک کنید و یک رنگ جدید روی آن بزنید. بعضی ها به صورت فیزیکی و به کمک سمباده رنگ را از روی درب بر می دارند اما این روش قطعا سخت و زمان بر است.
  7.  بهتر است بعد از رنگ کردن درب چوبی و یا پاک کردن آن با دستمال خیس از یک پنکه کوچک و رو میزی برای خشک کردن سطح چوب استفاده کنید. این عمل سرعت خشک شدن چوب را بیشتر میکند.

به این نکته هم دقت نمایید که محصولات درب ضد سرقت سفید به تمیز کردن و نگهداری بیشتری نیاز دارند.

 

enlightened حالا که با نحوه تمیز کردن انواع درب ضد سرقت آشنا شدید بهتر است با اجزا ، ویژگی ها و جدید ترین مدل های انواع درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی هم آشنا شوید تا اگر تمایل به خرید درب ضد سرقت جدید داشتید اطلاعات کافی نیز داشته باشید و بتوانید یک درب ضد سرقت درجه یک خریداری کنید.

 

چگونه درب های ضد سرقت چوبی را رنگ کنیم؟

 

رنگ کردن درب ضد سرقت

 

  1.  ابتدا درب مورد نظر را از لولا جدا کنید و روی زمین و یک سطح صاف بگذارید.
  2.  تمامی لولا ها و دستگیره را از روی درب جدا کنید.
  3.  در صورتی که در منزل پایه فلزی یا صندلی های بدون استفاده دارید می توانید درب را جوری روی آنها بگذارید که هم زمان برای سرعت بیشتر بتوانید هر دو طرف درب را رنگ کنید . اگر هم این امکان را نداشتید هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط باید کمی صبورتر باشید و وقت بیشتری برای اینکار بگذارید و ابتدا یک طرف درب را رنگ کنید و صبر کنید که خشک شود و بعد درب را جا به جا کنید و طرف دوم را رنگ کنید.
  4.  قبل از اینکه اقدام به رنگ آمیزی کنید حتما سطح درب چوبی یا ضد سرقت را با یک دستمال مرطوب پاک کنید .
  5.  اگر هم می خواهید رنگ شما یکنواخت و تمیز در بیاید باید رنگ قبلی درب را از روی درب بردارید . برای اینکار یا به روش شیمیایی مثلا استفاده از ضد زنگ می توانید رنگ قبلی را پاک کنید و یا اینکه به کمک سمباده یا بازارهای دیگر به صورت فیزیکی رنگ قدیمی را از روی درب پاک کنید.
  6.  روی درب را حسابی سمباده بکشید تا یک سطح صاف و یکنواختی داشته باشید.
  7.  اگر درب شما دارای فرورفتگی یا خراش ها و شکستگی هایی در سطح است بهتر است از بتونه درب و یا چوب اپوکسی استفاده کنید.
  8.  بعد از بتونه زدن و سمباده زنی می توانید رنگ زدن درب را شروع کنید.

برای براق کردن درب های ضد سرقت میتوان از شامپو استفاده کرد :

شامپو ماده ایست مانند قیر که برای عایق کاری و کار های هنری در مجسمه سازی استفاده میشود که به راحتی میتوانید رنگ مورد نظر خود را از رنگ فروش ها بخرید.باشد شامپو را با بنزین و تینر ترکیب کنید و بعد زا رقیق شدن شروع به رنگ آمیزی درب ها کنید.

تمیز کردن دستگیره های دیجیتالی درب های ضد سرقت

برای اینکار بهتر است پاک کننده خانگی بسازید و استفاده کنید بجای اینکه ماده های دیگری برای این کار بخرید.

دستگیره و قفل های درب ضد سرقت یکی از قسمت های مهم آنها هستند که اگر مشکلی داشته باشند ایمنی کامل را ایجاد نمیکنند پس بهتر است قبل از تمیز کردن قفل و دستگیره ها با انواع قفل دیجیتال درب ضد سرقت آشنا شوید تا بدانید که چگونه و چه قسمت هایی از آنها را تمیز و ضدعفونی کنید.

تهیه ماده شوینده خانگی : 

 

تمیز کردن درب ضد سرقت

 

1 قاشق چایخوری نمک + یک لیوان سرکه سفید
سرکه و نمک را با هم خوب مخلوط کنید تا حالت کش دار خمیری ایجاد شود . بعد از این ماده روی دستگیره ها بمالید و روی آنها را پوشش بدهید . و بگذارید به مدت 15 تا 60 دقیقه روی دستگیره بماند. بعد هم با یک دستمال ( ترجیحا جیر ) که با آب جوش خیس کرده اید کاملا مواد را از روی دستگیره دیجیتالی پاک کنید و بعد هم کاملا با یک دستمال خشک کنید.

محصولات و خدمات: درب ضد سرقت دو لنگه، ساخت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.