تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

  • دوشنبه 21 بهمن 1398
  • 4849 نفر

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.

تعویض درب ضد سرقت، از خواسته های بسیاری از مشتریان ما می باشد. در این روز ها افراد زیادی تمایل دارند درب های جدید ضد سرقت را جایگزین درب قدیمی ساختمان خود نمایند. تنها راه تبدیل درب معمولی به ضد سرقت تعویض آن است. زیرا ساختار و استراکچر درب ضد سرقت با درب های معمولی کاملا متفاوت است. با نصب دزدگیر، انواع قفل دیجیتال و دوربین مدار بسته می توان امینت را افزایش داد ولی نمی توان درب معمولی را به درب ضد سرقت تبدیل نمود. تنها راه حل برای تبدیل درب قدیمی و معمولی به ضد سرقت خرید درب ضد سرقت و نصب آن می باشد.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

سوال مهمی که هنگام خرید درب ضد سرقت و جایگزین کردن آن با درب های قدیمی برای مشتریان بوجود می آید این است که آیا برای تعویض نیاز به تخریب است و اگر هست چقدر هزینه تخریب میشود؟

درب های ضد سرقت یا درب های پیش ساخته ایمنی موجود در بازار از نظر ساختار و طرح به دو گروه درب های ضد سرقت ترک و چینی تقسیم میشوند که یک سری از درب های ضد سرقت ترک مونتاژ یا تولید ایران هستند و از نظر ابعاد هم به گروه های زیر تقسیم میشوند : 

sad درب ضد سرقت چین در ابعاد استاندارد 210*105 سانتی متر و ابعاد متفرقه 205*105 سانتی متر

smiley درب ضد سرقت ترک در ابعاد استاندارد 210*115 سانتی متر و 210*110 سانتی متر

حالا با اینکه بیشتر درب های ضد سرقت ترک و چینی,چه وارداتی و چه تولید داخلی با ابعاد استاندارد گفته شده تولید میشوند میتوان سوالی که بالا ذکر شد را پاسخ داد.

برای ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت چینی حداقل 105/5*210/5 سانتی متر و حداکثر 211*106 سانتی متربرای نصب درب از داخل به داخل چارچوب فضا لازم است.اگر این اندازه ها رعایت شوند به راحتی و بدون تغییر میتوان درب را روی چارچوب قبلی نصب کرد.

نکاتی مهم در مورد ابعاد :

1 . درب ضد سرقت چینی در هر ابعادی فقط لازم است حدودا نیم تا یک سانتی متر برای نصب از ابعاد درب بزرگتر باشد.

2 . ابعاد و اندازه ی تو به توی چارچوب باید از برجسته ترین بخش چارچوب از یک طرف (ارتفاع و عرض ) تا برجسته ترین بخش چارچوب از طرف دیگر اندازه گیری شود و به عبارت دیگر دیگر فضای مفید دهانه ی چارچوب برای عبور چقدر است ( عرض و ارتفاع )

با انواع یراق درب ضد سرقت آشنا شوید.

مراحل تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت

 

مراحل تعویض دب های قدیمی با درب ضد سرقت

 

  1. نمایندگان اتحاد درب برای اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت به محل مسکونی یا اداری مراجعه میکنند.دو روش برای اندازه گیری وجود دارد :در روش اول اگر عرض داخل چارچوب درب قدیمی کمتر از 105 سانتی متر باشد چارچوب فلزی قدیمی به صورت یکجا برش داده میشود و چارچوب درب جدید جایگزین قبلی میشود.در روش دوم در صورتی که غرض داخل چارچوب بیشتر از 105 سانتی متر باشد چارچوب جدید بر روی چارچوب قبلی جوش داده میشود.
  2. در مرحله دوم پس از نصب چارچوب جدید,پشت چارچوب با مصالح ساختمانی مثل ماسه و سیمان بتن ریزی میشود یا حتی میتوان از فوم فشرده پلی اورتان استفاده کرد.این امر باعث جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما میشود.
  3. در این مرحله پس از نصب درب ضد سرقت جدید نیاز به روکوب های چوبی هم در قسمت نما و هم در چارچوب است.روکوب ها متناسب با ابعاد مورد نیاز و پس از خشک شدن بتن پشت چارچوب انجام میشود.

 

enlightened حالا که با مراحل تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت آشنا شدید ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با قفل دیجیتال درب ضد سرقت و چگونگی تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت هم آشنا شوید تا اگر در این موارد مشکلی داشتید بتوانید به راحتی و بدون دردسر آنها را حل کنید.

 

نکات مهم برای نصب درب های ضد سرقت

مشتریان باید بدانند ابعاد درب ضد سرقت باید سفارشی باشند تا برای تعویض و نصب درب جدید نیازی به تخریب و بازسازی نباشد.

برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیازی به کندن چارچوب فلزی قدیمی نیست مگر در موارد خاص که عرض درب کم است.البته اگر هم عرض کم باشد چارچوب قدیمی به صورت کامل و یک تکه جدا میشود و نیازی به تخریب نیست.

تعویض درب آپارتمان

 

تعویض درب آپارتمان

 

اگر فضای داخلی چارچوب از فضای مورد نیاز بیشتر باشدمیتوان با جوش دادن قوطی آن را به اندازه دلخواه تغییر داد و درب ضد سرقت جدید را نصب کرداما اگر ابعاد کوچکتر از اندازه مورد نیاز باشد دو حالت پیش می آید که یکی اینکه ابعاد مورد نیاز با ابعاد موجود اختلافی کمتر از 3 سانت داشته باشد که در این حالت قسمت قابلمه ای چارچوب بدون آسیب رساندن به دیوار های اطراف طبق اندازه مورد نیاز بریده میشود و درب ضد سرقت بر روی آن جوش داده میشود.

در تمامی حالت های ذکر شده قسمتی از چارچوب قابل دیدن میباشد که میتوان آن را با رنگ یا ورق MDF پوشش داد.همچنین معمولا درب های ضد سرقت دارای لاستیک درزگیر و آستانه استیل هستند و امکان نفوذ گرد و غبار و هدر رفت حرارت و صوت را به حداقل می رسانند.

برای نداشتن این چنین مشکلاتی در تعویض و نصب درب ضد سرقت بهتر است ابعاد درب ضد سرقت را به طور کامل و اصولی بدانید.

مزایای تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت

 

مزایای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

  • عدم کندن چارچوب قدیمی
  • مقاومت بسیار بالا
  • ابعاد سفارشی توسط مشتری
  • روکش متناسب با سفارش مشتري
  • اسکلت و چهار چوب فولادي
  • ورقه هاي فولادي پوشش دهنده سراسري 
درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.