درب ضد سرقت,درب یک رو فلز,درب فلزی,درب ضد سرقت یک رو فلز,درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت ونوس یک رو فلز

  • بازدید: 3470 نفر

درب ضد سرقت ونوس یک رو فلز از سری کارهای اتحاد درب میباشد که جهت فضای باز طراحی شده و امنیت بالایی دارد.

مشخصات درب ضد سرقت یک رو فلز:

از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی ونوس اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.
در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. همواره بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز برقرار نمایند. گفتنی است امروزه برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.
نکته دیگری که درباره درب های فلزی باید بدانیم این است که در این درب‌ها، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید. یکی از پرطرفدارترین نوع درب ضدسرقت فلزی سفید می باشد از استانداردهای امنیتی مورد نیاز در تولید و انتخاب درب ضد سرقت، از دیگر ویژگی هایی که این درب ها باید داشته باشند می توان به پوشش های روی درب اشاره کرد. اگر درب های ضد سرقت قرار است در مکان های مرطوب یا مکان های صنعتی به کار برده شوند ، پوشش لایه بیرونی باید حتما فلزی باشد.

 

تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهفلز سنگین
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایق

فوم

 

پلی اورتان

رنگ چهارچوبسفید الکترو استاتیک
نوع قفلقفل با 5 سال ضمانت
وزن85 kg

 

محصولات: درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سرقت سفید، درب ورودی آپارتمان