درب ضد سرقت بتن پلاست,درب ضد سرقت

درب ضد سرقت بتن پلاست

  • بازدید: 3581 نفر

درب ضد سرقت بتن پلاست از سری محصولات لوکس شرکت اتحاد درب میباشد که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد.

مشخصات درب ضد سرقت بتن پلاست:

درب ضد سرقت بتن پلاست از سری محصولات لوکس شرکت اتحاد درب میباشد که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد.قابل ذکر است که اطمینان به درهای ضد سرقت صد در صد نیست ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. در ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر انتخاب شود.به طور مثال در ضد سرقت برای ویلا ها،کارخانه ها و ادارات که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند،باید از لحاظ کیفیت و امنیت بالاتر باشد به این صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف در ضد سرقت به ضخامت 1 میلی متر تعبیه شود و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود. درب ضد سرقت مدل بتن پلاست به دلیل خواص مکانیکی و ایستایی بالا قابلیت استفاده در همه جا را دارد. خواص ضد آب ضد آفتاب و ضد اسیدی این محصول در کنار زیبایی باعث کاربرد بسیار زیاد این درب شده. ضمنا بتن استفاده شده در درب بتن پلاست از نوع بتن پلیمری میباشد که در زیر به اختثار توضیح میدهیم.

با شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است، به نحوی که امروزه شاهد کاربرد انواع مختلف بتن با مصالح مختلف هستیم که هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست. در حال حاضر انواع مختلفی از سیمانها که شامل پوزولانها، سولفورها، پلیمر ها، الیافهای مختلف و افزودنی های متفاوتی هستند، تولید می شوند.

مواد تشکیل دهنده بتن:

  1. سنگدانه‌ها (Aggregates): سنگدانه‌ ها در بتن تقریبا سه چهارم حجم آن را تشکیل می ‌دهند از اینرو کیفیت آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. در حقیقت خواص فیزیکی، حرارتی و پاره ‌ای از اوقات شیمیایی آنها در عملکرد بتن تاثیر می ‌گذارد. دانه ‌های سنگی طبیعی معمولا به وسیله هوازدگی و فرسایش و یا به طور مصنوعی باخرد کردن سنگ‌ های مادر تشکیل می ‌شوند.
  2. اندازه دانه‌های سنگی: بتن عموما از سنگدانه‌ هایی به اندازه ‌های مختلف که حداکثر قطر آن بین 10 میلی متر و 50 میلی متر می ‌باشد ساخته می ‌شود. به طور متوسط از سنگدانه ‌هایی با قطر 20 میلیمتر استفاده می‌ شود. توزیع اندازه ذرات به نام «دانه بندی سنگدانه» مرسوم است. به طور کلی دانه ‌های با قطر بیشتر از چهار یا پنج میلی متر به نام شن و کوچکتر از آن به نام ماسه نامگذاری شده‌ اند که این حد فاصل توسط الک 4.75 میلی متری یا نمره چهار مشخص می‌ گردد. حد پایین ماسه عموما 0٫07 میلیمتر یا کمی کمتر می‌ باشد. مواد با قطر بین 0٫06 میلیمتر و 0٫02 میلی متر به نام لای (سیلت) و مواد ریزتر رس نامگذاری شده‌ اند. گل ماده نرمی است که شامل مقادیر نسبتا مساوی ماسه و لای و رس می ‌باشد.
  3. کانی های مهم: کانی های مهم و متداول سنگدانه ‌ها در زمینه استفاده در بتن عبارتند از: کانی های سیلیسی (کوارتز، اوپال، کلسه دون، تریمیت، کریستوبالیت) فلدسپات ها، کانی های میکا، کانی های کربناتی، کانی های سولفاتی، کانی های سولفور آهن، کانی های فرومنیزیم، کانی های اکسید آهن، زئولیت ‌ها و کانی های رس 

مشخصات استراکچر اصلی درب ضد سرقت مدل بتن پلاست:

درب ضد سرقت بتن پلاست به دلیل ساختار قوی قابلیت استفاده در همه مکان ها را دارد و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب های ضد سرقت بتن پلاست از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. به دلیل ضد آب بودن قابلیت نصب به عنوان درب ضد سرقت ویلایی را نیز دارد قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل بتن پلاست 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده . ورق ایمنی فولادی صد در صدی در میانه درب ایمنی درب را افزایش داده. 4 عدد پین امنیتی پشت درب و لبه ضد اهرم از جلو دررب امکان دستکاری و اهرم انداختن را به حداقل ممکن رسانده. قفل درب ضد سرقت کاله 5 کلید اصل و یراق با کیفیت روی درب نصب شده. همچنین درصورت خواست مشتری امکان نصب انواع قفل درب ضد سرقت ( کارتی و دیجیتال) و همچنین سیلندر هوشمند درب ضد سرقت میسر است.

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
زخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهبتن پلاست
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله با 5 سال ضمانت
وزن85 kg
سایر مشخصات

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت  تماس بگیرید.

محصولات: درب ضد سرقت سفید، درب ورودی آپارتمان