درب ضد سرقت لابی ترموود مدل آسا

  • بازدید: 82 نفر

این درب لابی ساخته شده از چوب طبیعی و شیشه های سکوریت و دکورال می باشد. دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب در اتحاد درب. برای خرید با شماره های درج شده درب سایت تماس بگیرید.

درب ضد سرقت لابی ترموود مدل آسا

 

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت ۱.۵ میلی متر،با کفی  ۱۸ میباشد. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.8میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. .لنگه دارای لبه ضد کارت و ضد دیلم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌.

قفل درب اولترا با سیستم با 6 زبانه که ایمنی درب ضد سرقت را افزایش میذهد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد. . تعداد 4 عدد لولای ۲۰ در ۱۰۰ ،قابل روغن کاری در ساختار بکار رفته است. .دو لنگه کوچک از شیشه سکوریت دودی و یا شفاف استفاده شده و جهت امنیت حفاظ دکورال نصب شده. 

نوار لاستیک درزگیر فتیل خور فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب از ترموود فنلاندی اورجینال 16 میلیمتر با دانسیته بالا و گره چوب پروانه ای . این درب مقاومت صد در صدی در مقابل نور خورشید حرارت و برودت و آب و طوبت دارد.

مناسب برای فضای بیرونی و درب لابی ساختمان . جهت زیبایی و تنوع رنگ از لاک مخصوص با فرمولاسیون طبیعی درخت استفاده میشود لاکهای ماهگونی ، تیک ، گردویی تیره و روشن، فندوقی و شفاف طبق سلیقه مشتری قابل سفارش میباشد.