درب ضد سرقت عرض 130

درب ضد سرقت عرض 130 | اتحاد درب

  • بازدید: 6470 نفر

درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه . برای خرید انواع درب ضد سرقت با سایز و طرح دلخواه با اتحاد درب تماس بگیرید.

مشخصات درب عرض 130:

مدلهای مختلف را در اتحاد درب می توان در عرض های بزرگتراز 130 سانتیمتر نیز تولید نمود. علاوه بر اینکه درب ضد سرقت برای ورودی واحد های آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه  برای درب ورودی آپارتمان و درب ورودی لابی و هوچنین درب ورودی ساختمان های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرید.
درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه و دو لنگه با توجه به اینکه عرض زیادتری پیدا می کنند باید توجه بیشتری برای امینت این نوع درب ها اختصاص داده شود. هر چه عرض درب ضد سرقت از 130 سانتی متر بزرگتر می شود امنیت درب ضد سرقت بخصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند.

استفاده از ورق های فلزی با ضخامت بالا در درب ضد سرقت از هر گونه فشار و ضربه به درب ضد سرقت جلوگیری می کند. داخل لنگه درب در هر دو لنگه ورق فولادی به کار رفته و با چروفیل 40.20 در چند ردیف آهن کشی شده. جهت استحکام بیشتر هر دو لنگه پین های امنیتی دارد و هر دو لنگه تقویت شده.

آشنایی با دیگر مشخصات درب عرض 130

راه هایی وجود دارد که متناسب با ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه آن را مقاوم تر می کنیم. از راههای مختلف می توان به استفاده از پیم های پشت لولا در دو طرف لنگه درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نام برد که مقاومت لولای درب را بالاتر ببرد. از طرفی دیگر در درب ضد سرقت یک و نیم لنگه نمی توان از قفل های ۱۴ زبانه استفاده کرد ولی می توان بر روی نیم لنگه از قفل های ۴ لول در بالا و پایین آن استفاده کنیم تا مقاومت درب ضد سرقت ۱٫۵ لنگه همچون درب های تک لنگه شود و تمام درب های ضد سرقت طبق مشخصات فنی درب های ضد سرقت ساخته می شوند.

نوار درزگیر فشاری باعث کاهش بسیار عبور صدا میشود.جهت امنیت بیشتر بست کشویی تقویت شده ساختار داخلی و اجزای درب ضد سرقت یک و نیم لنگه لنگه همانند سایر درب های ضد سرقت اتحاد درب با فلز و ام دی اف تولید می شود و هیچ تفاوتی در ساختار درب وجود ندارد. این مدل از درب را می توانید با قیمت بسیار مناسب از اتحاد درب خریداری نمایید.

 

مشخصات محصول

  •  جنس رویه درب ضد سرقت ونوس یک ونیم لنگه از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترک میباشد.
  •  طرح رویه و رنگ رویه فندوقی تیره و فندوقی روشن تولید می شود.
  • یراق آلات به کار رفته در درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه کاله  ترک 5 کلید است.
  • چهارچوب با کفی 18 سانتیمتر
  • دارای دو قفل مجزا 
  • داخل درب ضد سرقت ونوس یک و نیم لنگه ورق سرتاسری به کار رفته است.
  • دارای عایق حرارتی و صوتی
  • قابلیت نصب دورکوب
  • قابلیت ساخت در ابعاد دلخواه مشتری  تا عرض 160 حداکثر

 

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب140 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهراش
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهویی الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله 5 کلید ترک 
وزن145 kg
سایر مشخصات

 

محصولات: درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت روکش راش، درب ضد سرقت دو لنگه، درب ضد سرقت قهوه ای، درب ورودی آپارتمان