درب ضد سرقت ارزان,درب مدل ونوس گردویی

درب ضد سرقت ونوس گردویی روشن + رنگ درب گردویی روشن

  • بازدید: 10077 نفر

درب ضد سرقت مدل ونوس رنگ گردویی روشن از جمله مدل های پرفروش درب ضد سرقت در بازار ایران می باشد. این درب در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. عده ای این سوال را دارند که رنگ درب گردویی روشن دقیقا چه رنگی است. باید بدانید خود رنگ گردویی روشن هم دارای تناژهای مختلفی است و ذقیقا یک رنگ مشخص نیست. اگر تمایل دارید درب با رنگ درب گردویی روشن را خریداری نمایید، باید از محصولات مختلف دیدن نمایید.

مشخصات درب ضد سرقت ونوس پی وی سی گردویی:

 درب ضد سرقت مدل ونوس پی وی سی گردویی جزو دربهای پی وی سی تولیدی درب امن میباشد.معمولا اولین چیزی که در خرید درب ضد سرقت برای مردم اهمیت دارد، ظاهر زیبای درب و رنگ آن است. رنگ و طراحی روکش درب های ضد سرقت تأثیر بسیار زیادی در زیبایی این درب ها دارد. در میان دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ ها، رنگ سفید جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف دارد.  در ساخت درب های ضد سرقت ایمن صرف نظر از رنگشان از ورق فولادی ضخیم استفاده می شود و یک درب ضد سرقت باکیفیت و مدرن باید عایق صوتی و حرارتی باشد.

رنگ درب گردویی روشن از رنگ های محبوب در بازار می باشد. مدل های مختلف درب ضد سرقت را می توانید با رنگ گردویی روشن سفارش دهید.

مشخصات درب ضد سرقت گردویی مدل ونوس

  • این درب ها دارای طراحی های مختلف هستند.
  • روکش این درب ها در دو مدل براق و مات می باشد.
  • روکش این درب ها از نوع PVC یا MDF است.
  • دستگیره و درکوب این درها از نوع هلالی، عثمانی، و میله ای است.
  • دو قفل مجزا و درکوب چشمی دارند.
  • درب پی وی سی آبشار سفید رنگ با قفل ایرانی تولید میگردد و لی در صورت خواست مشتری با انواع قفل های دیگر جایگزین میشود.
  • رویه پی وی سی
  • رنگ چهارچوب : الکترواستاتیک
  • ورق ایمنی فولادی 100%
  • ضخامت ورق چهارچوب 1.25
  • ابعاد : 210*105
  • کفی : 14 mm
  • نوع قفل : قفل با 5 سال ضمانت

 

به طور کل از نظر مشخصات این درب رنگ تفاوتی با دیگر درب ها ندارد و وجه تمایز اصلی آن در رنگ و شاید روکش بکار رفته در آن باشد. رنگ درب گردویی روشن بر اساس سلیقه مشتریان قابل تغییر است.

جالب است بدانید که در حالی که اغلب مردم تصور می‌کنند که درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌ های بالا یک درب ضد سرقت خارجی تهیه کنند، این درها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینه‌ ای که می‌پردازید اغلب می‌توانند گزینه مناسبی باشند. خوشبختانه تولید کنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران دارای عملکرد بسیار خوبی بودند و درب های تولید ایران قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.

ورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.25میلی متر، با کفی  14. ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر. تعداد 5 عدد پروفیل عرضی جهت ایمنی و 4 عدد پروفیل لچکی در زاویه درب ضد سرقت جهت استحکام لنگه بکار رفته است. وزن تقریبی درب 65 کیلوگرم و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب ایرانی شب بند دار می باشد.

مناسب برای فضای داخل آپارتمان. زیر نور مستقیم خورشید مناسب نیست.

مشخصات فنی درب ونوس رنگ گردویی

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.25 میل
عرض چهار چوب105 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب14cm
نوع رویهرویه پی وی سی وکیوم
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقیونولیت
رنگ چهارچوبقهویی
نوع قفلقفل ایرانی اولترا
وزن65kg

 

رنگ درب گردویی روشن

رنگ درب گردویی روشن یکی از سوالهای اساسی خریداران است. قبل از خرید حتما از رنگ درب اطمینان حاصل نمایید. حتی می توانید رنگ درب را از نزدیک مشاهده و انتخاب نمایید. در اتحاد درب این امکان وجود دارد که درب با ابعاد و رنگ دلخواه مشتری تولید شود. ساخت درب ضد سرقت به صورت سفارش می تواند محصولی کاملا منطبق با نیاز و سلیقه شما در اختیارتان قرار دهد. برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برخی از محصولات با رنگ گردویی روشن در اتحاد درب

 

دیگر محصولات:


درب ضد سرقت

درب ضد سرقت قهوه ای

درب ضد سرقت روکش راش

درب ضد سرقت ونوس

درب ورودی آپارتمان

 

برای خرید درب ضد سرقت گردویی مدل ونوس با اتحاد درب تماس بگیرید.