ساخت درب ضد سرقت سفارشی

ساخت درب ضد سرقت سفارشی

  • چهارشنبه 16 فروردین 1402
  • 1065 نفر

در بعضی مواقع مشتریان دربهایی سفارش می دهند که در بازار موجود نمی باشد. این محصولات یا از لحاظ ابعاد و یا ظاهر متفاوت بوده و در این مواقع نیاز است تا دربها را به صورت سفارشی تولید نمود. برای این منظور می توانید با اتحاد درب تماس بگیرید.

با شنیدن عنوان درب ضد سرقت سفارشی متوجه می شویم، این محصولات را می توان در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید نمود. ساخت درب ضد سرقت متناسب با ابعاد دلخواه این کمک را می کند تا بتوان برای مکان هایی که دارای ابعاد استاندارد نیستند نیز این محصولات را تهیه و امنیت را برای مکان مورد نظر فراهم نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مشخصات و مزایای ساخت درب ضد سرقت به صورت سفارشی آشنا سازیم.

برای خرید و استعلام قیمت درب ضد سرقت با اتحاد درب تماس بگیرید.

ساخت درب ضد سرقت سفارشی

اگر جزو افرادی هستید، که می خواهید ایمنی منزل خود را تأمین کنید، توصیه می کنیم، نسبت به نصب درب ضد سرقت سفارشی اقدام نمایید. منظور از سفارش سازی، ساخت درب ضد سرقت در ابعاد و طرح دلخواه است. استفاده از درب با ابعاد دلخواه این کمک را می کند تا بتوان درب را در فضاهایی که دارای ابعاد استاندارد نیستند، نصب نمود. تولید درب ضد سرقت سفارشی را باید به تولیدکنندگان معتبر و مجرب بسپارید.

تنها نکته ای که در این مورد وجود دارد، این است، که با توجه به این که ابعاد درب ضد سرقت به صورت غیراستاندارد می باشد، قیمت درب ضد سرقت سفارشی افزایش پیدا می کند. از جمله ویژگی هایی که باعث می شود، تا شما بتوانید به راحتی نسبت به خرید این درب ها اقدام کنید، شامل تحمل فشارهای سنگین، مقاومت در برابر اهرم ها، قفل با ایمنی بالا و عایق بودن در برابر گرما، آتش و سرما می باشد.

قیمت ساخت درب ضد سرقت سفارشی

خرید درب ضد سرقت سفارشی

ساخت درب ضد سرقت از مهم ترین اقدامات لازم برای ایجاد امنیت در ساختمان هاست. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را به صورت سفارشی دارید، باید به مواردی که در ادامه به آن اشاره می کنیم دقت نمایید و حتما هنگام ثبت سفارش ساخت در مورد آنها با سازنده در ضد سرقت مشورت نمایید. 

  • انتخاب طرح و همچنین رنگ دلخواه برای رنگ آمیزی 
  • ابعاد درب 
  • چهارچوب ضد دیلم 
  • سیلندر نشکن 
  • نوع قفل نصب شده بر روی درب
  • از دیگر مواردی که می توانید در هنگام سفارش درب در نظر داشته باشید میزان عایق صوتی تعبیه شده می باشد.

تمام موارد ذکر شده را می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون ساختمانتان و همچنین بودجه خود انتخاب نمایید.

بررسی مراحل ساخت درب ضد سرقت سفارشی 

ساختار اصلی دربهای ضد سرقت از فلز، چوب و مصنوعات آن می باشد. استفاده از فلز در استراکچر داخلی درب موجب افزایش امنیت و مقاومت درب می شود. در ادامه قصد داریم به بررسی مراحل ساخت درب ضد سرقت سفارشی بپردازیم.

ساخت اسکلت درب

اسکلت درب یا همان استراکچر داهلی درب به عنوان یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی درب های ضد سرقت می باشند، که تعیین کننده ی میزان استحکام و مقاومت درب است. این بخش از درب ضد سرقت از ورق فلزی ساخته می شوند، و بعد از این که اسکلت درب طراحی شد، بخش داخلی سازه درب با صفحات کرکره ای پوشانده شده و پروفیل های 20*40 از قبل آماده شده اند، به آن جوش داده می شود. برای این که این بخش بتواند عایق باشد، در این مرحله از طراحی فضاهای خالی موجود در بین اجزای مختلف این سازه را با یک تکه یا پشم سنگ می پوشانند.

نصب رویه و روکش درب ضد سرقت

بعد از این که تمام مراحل مربوط به آماده سازی اسکلت درب به اتمام رسید، با انتخاب ورق ام دی اف 8 میل روکشی بر روی آن کشیده می شود، تا بتواند میزان استحکام و مقاومت درب را افزایش دهد. زمانی که در این مرحله هستید، اگر قرار باشد، درب به یک درب ضد سرقت فلزی تبدیل شود، دیگر نیازی به استفاده از ورق ام دی اف نمی باشد. این پوشش توسط ورق فلزی انجام می شود. در صورتی که در طراحی درب از ورق ام دی اف استفاده شود، در برابر تغییراتی مانند رطوبت مقاومت مورد نیاز را ندارند. همین موضوع باعث می شود، تا پیش از خارج شدن درب از این مرحله، درب با روکش عیب MDF پوشانده می شود، نقاشی شده باشد. روکش درب ضد سرقت از مهم ترین عوامل ایجاد زیبایی در این محصولات است.

رنگ آمیزی درب ضد سرقت

بعد از اتمام دو مرحله ی قبلی نوبت به رنگ آمیزی درب می رسد، که به عنوان یکی از مهم ترین مراحلی می باشد، که باید در ساخت درب های ضد سرقت سفارشی به آن توجه داشته باشید. بعد از رنگ آمیزی برای این که پوشش نهایی کار ایجاد شود، و برای محافظت بیشتر و پوشاندن عیوب جزئی روکش، رنگی به درب زده می شود. نوع رنگ انتخابی در این مرحله از نوع درجه یک و مرغوب می باشد.

ساخت درب ضد سرقت با ابعاد دلخواه

نصب اتصالات و یراق آلات انتخاب شده

یراق آلاتی که قرار است، بر روی درب نصب شوند، از مهم ترین مواردی محسوب می شود، که می تواند به افزایش سطح امنیت و ایمنی منازل شما کمک کند. هم چنین می توانید بر روی طول عمر درب هم تأثیرگذار باشد. برای این که بتوانید این مورد را بهتر درک کنید، با یک مثال این مسئله را برای شما بازگو می کنیم.
قفل درب که یکی از اصلی ترین یراق آلاتی محسوب می شود، که در ساختار درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد زبانه ها، جنس بدنه و مکانیزم داخلی به کار رفته در طراحی و ساخت این قفل میزان و سطح مقاومت درب را در برابر عوامل خارجی تعیین می کند.

از مهم ترین فواید ساخت درب ضد سرقت به صورت سفارشی، امکان بررسی و کنترل مراحل تولید درب است. برای دریافت مشاوره در این زمینه با اتحاد درب تولید کننده انواع درب ساختمانی در ایران تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت سفارشی

همان طور که در بخش قبلی به نکات مهم در مورد خرید درب ضد سرقت سفارشی اشاره کردیم، در این بخش به بررسی مفصل هر یک از موارد تعیین کننده ی قیمت ساخت درب ضد سرقت می پردازیم، تا شما بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، مدل مناسب را انتخاب کنید. عواملی که در ادامه یادآوری می کنیم می تواند بر روی قیمت ساخت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

 چهارچوب ضد ديلم 

درب های ضد سرقت به طور کلی به صورت ضد ديلم طراحی و تولید نمی شوند، ولی اگر قرار است، این ویژگی را داشته باشند، باید بر روی لبه درب حدود 1 سانت اضافه شود، كه در شيار چهارچوب قرار گيرد. زمانی که قرار است، نوبت به بسته شدن درب برسد، به صورت كامل لنگه و چهارچوب درهم درگير شده و به صورت ضددیلم عمل می کنند. چهارچوب درب باید به صورت ضد دیلم طراحی و تولید شوند، تا بتوانید امنیت مورد نیاز را تأمین کنید. انتخاب این چهارچوب ها کمک می کند، تا در صورت استفاده ی سارقان از دیلم برای باز کردن درب جوابگو نباشد، و از آسیب دیدن درب جلوگیری شود.

سيلندر نشكن 

زمانی که قرار باشد، افراد ناشناس وارد منزل شما شوند، این کار را از طریق تخريب توپی يا سيلندر انجام می دهند.

قفل مركزی (قفل مولتی)

به طور کلی می توان گفت، که درب های ضد سرقت از دو قفل تشكيل شده است. در مورد تعداد زبانه های این قفل ها هم باید بگوییم، كه مجموعاً 6 زبانه دارند، اما در مواردی که قفل انتخابی از نوع مرکزی باشد، در مجموع 12 زبانه دارند.

 سايز سفارشی

در صورتی که قرار باشد، درب ضد سرقت در ابعاد استاندارد طراحی شوند، ابعاد آن 105 در 210 سانتی متر و 110 در 210 سانتی متر می باشد. اما در مواردی که مشتریان بخواهند، درب در ابعاد غیر استاندارد طراحی شوند، امكان تغيير از عرض 100 سانت تا 120 سانت و در ارتفاع از 205 سانت تا 215 سانت وجود دارد.

زمانی که اقدام به ساخت درب ضد سرقت نمودید، می توانید درب را کاملا بر اساس سلیقه و بودجه خود سفارش سازی نمایید. 

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.