درب ضد سرقت,درب ضد سرقت شیشه,درب ضد سرقت کامپوزیت,درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت طلایی

  • بازدید: 5641 نفر

درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت طلایی از سری تولیدات لوکس شرکت اتحاد، لوکس و زیبا.

مشخصات درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت طلایی:

درب ضد سرقت شیشه پلاست از جنس ورق کامپوزیت با طرح سنگ و بخش مشکی بزرگتر از جنس شیشه سکوریت میباشد . و ظاهر اصلی درب سبک مدرن و.. مناسب میباشدورق لنگه و چهار چوب درب ضد سرقت با ضخامت 1.25میلی متر،با کفی  18. .ورق داخلی لنگه به صورت کاملا سرتاسری،با ضخامت ۰.۶میلی متر  .تعداد 5 عدد پروفیل آهن جهت استحکام درب پشت ورق فولادی قرار گرفته که امکان کندن ورق فولادی هنگام سرقت را از بین میبرد. .لنگه درب ضد سرقت ضد اهرم بوده و تعداد۳ عدد پین امنیت پشت لنگه قرار دارد‌. قفل درب ترک شب بند دارمیباشد.عایق بندی درب با فوم پلی اورتان هست که تاثیر زیادی در عایق صدا و حرارت و برودت درب ضد سرقت دارد.. . نوار لاستیک درزگیر فشاری،جهت عایق بندی صدا،گرد و خاک بکار رفته. جنس رویه درب ازشیشه سکوریت و نوعی کامپوزیت طرح سنگ تولید شده که نوار های طلایی لوکس دارد. 

تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی

ویژیگی های شیشه سکوریت استاندارد

  1. داشتن آرم استاندارد
  2. عدم وجود موج و پستی بلندی بر روی شیشه
  3. تحمل دمای غیر مستقیم ۲۵۰ درجه
  4. تحمل فشار ۴۰ کیلوگرم در ابعاد ۱۰ سانتی متر مربع
  5. عدم تفییر رنگ در طول دوره
  6. بیشتر نشدن ابعاد شیشه نسبت به ابعاد درخواستی

تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه های خام نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید .

شیشه سکوریت چیست؟ | انواع یراق آلات آن را بشناسید | سازوکار

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند .

شیشه های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند .

ورق کامپوزیت چیست؟

ورقهای کامپوزیت به کار رفته در درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت از لایه های مختلف از مواد مختلف تشکیل شده اند.  هر کدام از این مواد برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و نقش جداگانه ای بر عهده دارد. انعطاف پذیری و شکل پذیر بودن ورقهای کامپوزیت از ویژگی های بسیار عالی ورقهای کامپوزیت می باشد.  با این ورقها محدودیتی در طراحی و اجرا وجود ندارد.  ورق کامپوزیت  از دولایه ترکیبی آلومینیوم و پلی اتیلن و یا مواد معدنی تشکیل شده اند. با توجه به نوع مواد استفاده شده در ساخت ورق، خصوصیات آن تغییر می کند. مواد پلی اتیلن یا مواد معدنی در هسته ورق قرار می گیرند و لایه های آلومینیوم روی آن در دو طرف قرار می گیرند. علاوه بر لایه های اصلی ورق، لایه های دیگری نیز به آنها در جهت بالا بردن کیفیت ورق اضافه می شود.

مشخصات چهارچوب درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت طلایی:

چهارچوب درب ضد سرقت  از ورق فلزی 1.5 میلیمتر فرم داده شده استفاده شده است و کلیه قسمت های فلزی درب توسط رنگ کوره ای رنگ آمیزی می گردد. دور تا دور لنگه درب از زوار لاستیکی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار و صدا به داخل ساختمان تعبیه شده است. چهارچوب درب های ضد سرقت معمولا بصورت فلزی و رنگ شده تحویل داده می شود ولی در صورت درخواست امکان نصب پرواز  بر روی چهارچوب نیز وجود دارد که ظاهر درب کاملا دیده می شود.

 

یراق آلات درب ضد سرقت تاثیر زیادی در زیبایی و حتی امنیت درب دارد. این یراق آلات هستند که درب را کامل و قابل استفاده میکنند. به طور کلی درب ضد سرقت مدل شیشه کامپوزیت طلایی از بهترین قفل درب ضد سرقت و یراق آلات ترک استفاده شده. در ضمن طبق خواست و سفارش مشتری از یراق سفارشی قابل استفاده است

مشخصات فنی
تولید کنندهاتحاد درب
ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل
عرض چهار چوب110 cm
طول چهار چوب210 cm
کفی چهار چوب18 cm
نوع رویهکامپوزیت و شیشه سکوریت
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیدارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبقهوه ای الکترو استاتیک
نوع قفلقفل کاله 5 کلید
وزن95 kg

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان با اتحاد درب تماس بگیرید.

محصولات: درب ورودی آپارتمان، درب ضد سرقت لوکس