درب استیل لابی

درب استیل دو لنگه ارزان و مقاوم کد 013

  • بازدید: 737 نفر

برای ثبت سفارش خرید انواع درب استیل با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب استیل دو لنگه ارزان:

درب استیل دو لنگه که هم برای پارکینگ و هم برای ورودی افراد مورد استفاه قرار می گیر یکی از پر فروش ترین درب های استیل است.درب استیل دو لنگه توسط تعدادی لولا استیل به چهرچوب درب متصل می شود.درب ورودی به عنوان یک عامل جدا کننده و تقسیم کننده فضای داخلی و خارجی لازم است. این عنصر جدا کننده برای هر فضایی می تواند کاربرد داشته باشد. درب ورودی ساختمان ، درب حیاط ، درب پارکینگ ، ورودی لابی ساختمان و حتی ورودی تمام فروشگاه ها و ساختمان های اداری نیازمند تعبیه یک درب مناسب است.
درب استیل ورودی ساختمان علاوه بر اینکه می تواند امنیت مناسب برای ساختمان و حفظ حریم خصوصی افراد را به بهترین شیوه فراهم کند با ظاهر زیبای خود می تواند نمای ساختمانتان را هر چه زیباتر نمایش دهد.این درب ها توسط لولا به چهارچوب یا پروفیل استیل متصل شده و براحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.کاربرد قفل و دستگیره مناسب برای درب استیل ورودی ساختمان می تواند انتخاب درب ایده آل شما را کامل کرده و استفاده آن را برای کاربر راحت تر کند.
درب ورودی استیل در دو نوع تمام استیل و روکش استیل در اختیار شما قرار می گیرد. در ساخت درب تمام استیل تنها از ورق های استیل 304 استفاده شده است. اما در نوع دوم ان یعنی درب روکش استیل از ورق های آهنی در ساخت درب ها استفده می شود و سپس یک روکش استیل بر روی ان کشیده می شود. قیمت درب ضد سرقت دو لنگه از مدل های یک و نیم لنگه و دو لنگه گران تر است.

این درب های استیل که برای ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری کاربرد دارد می تواند با متریال ها دیگری مانند چوب و شیشه ترکیب شده و ظاهر متفاوت تر و حتی سفارشی شده ای داشته باشد که مناسب ساختمان های مدرن و لوکس است.

ضخامت فلز چهار چوب1.5 میل و یک میلیمتر رویه استیل
عرض چهار چوب180 cm
طول چهار چوب230 cm
کفی چهار چوب10cm
نوع رویهرویه استیل نچسب 304
واشر درز گیر دور دربدرزگیر پرسی
چشمیندارد
نوع عایقفوم پلی اورتان
رنگ چهارچوبکروم
نوع قفلقفل برقی
وزن190kg