درب استیل طلایی لابی

درب استیل لابی طلایی کد 015

  • بازدید: 947 نفر

اگر به دنبال یک درب لابی شیک و مقاوم هستید، این محصول انتخابی بسیار عالی برای شما می باشد. درب لابی استیل طلایی دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد. برای خرید با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب استیل طلایی دو لنگه

درب استیل طلایی با ظاهر متفاوت و زیبایی که به ساختمان میدهد برای نصب در مکان های خاصی مانند طلا فروشی ها، هتل ها، ویلا ها و به طور کلی هر ساختمانی که به دنبال یک ویژگی لوکس و متمایز است نصب و اجرا می شود. درب استیل طلایی از اجزای و قطعات بسیار باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ که با رنگ طلایی آنودایز شده اند ساخت می شود. پروفیل ها و ورق های استیل طلایی که در ساخت آن استفاده می شوند از آنودایز استاندارد بالایی برخوردار هستند به اندازه ای که ضمانت ماندگاری رنگ در این محصول تضمین همیشگی است.درب استیل طلایی دو لنگه از ترکیب چهار چوب و فرم استیل ضد زنگ که معمولا از پروفیل های 30*60 میلیمتر است و شیشه های سکریت کیرستالی شفاف و رنگی با اتصالات مخصوص لولایی استیل ساخته می شود. ظاهر مدرن و امروزی درب شیشه و استیل استفاده از این محصول را درب ورودی برج ها و ساختمان های عمومی که تردد افراد در آنها زیاد است و نیاز به یک درب ایمن و باکیفیت برای استفاده طولانی مدت در آنها وجود دارد یک نیاز مهم و ضروری کرده است.

درب استیل طلایی ساخت آکات با چهارچوب و شاسی تمام استیل ساخته می شود که این موضوع بر ماندگاری و مقاومت درب در مقابل فرسایش و زنک ضدگی می افزاید. بر خلاف درب هایی که با شاسی آهنی و کاور ورق استیل ساخته می شوند و مشکل نفوذ رطوبت و سرما را از بین درز های محل کاور شده دارند درب ساخته شده در این مجموعه تمام پروفیل بوده و نیاز کمی به کاور و ورق کاری دارد در نتیجه کمترین فاصله ای بین اجزا و قطعات آن وجود دارد. این محصول بسیار زیبا و لوکس بوده و از ایمنی خوبی برای ممانعت از ورود غیر مجاز افراد به داخل ساختمان برخودار است. ترکیب زیبای رنگ طلایی و قطعات شیشه ای و چوبی در اجزای این محصول جلوه ویژ و متفاوتی به ظاهر درب استیل طلایی داده است. در صورت خواست و سفارش مشتری بر روی شیشه های درب حفاظ نصب میگردد که در این صورت یک درب ضد سرقت از جنس استیل تولید شده.

 

درب لابی استیل طلایی دو لنگه

 

مزیت های درب استیل طلایی:

یک درب استیل با یک قاب فولادی ، و قفل های چند نقطه ای و داشتن سه لولا که به طور همزمان قفل می شوند ایمن و کاربردی است. درب استیل در طلا فروشی ها و صرافی ها با قفل های الکترونیکی در سه ظاهر کلاسیک ، برنز ، نیکل براق یا برنجی صیقلی ارائه می شوند. و از آنجا که این درب ها سفارشی هستند ، می توانید شیشه های مورب یا مات به آنها اضافه کنید . این درب های استیل در قابهای فولادی را واقعا نمی توان به زور و یا لگد زدن باز کرد.

  • درب استیل طلایی هرگز زنگ نمی زند و رنگ آن تغییر نمی کند.
  • سطح درب استیل صاف و براق است و جلوی زیبایی به ساختمان می دهد.
  • نظافت و نگهداری درب استیل راحت است.
  • نصب درب استیل سریع و با کمترین آسیب به دیوار ها انجام می شود.
  • درب استیل عایق مناسب در برابر آلودگی صوتی و سرما ، گرما است.
  • ایمنی و استحکام درب استیل طلایی بسیار بالا است.

 

محصولات: درب ضد سرقت دو لنگه