درب کمد دیواری,کمد دیواری

جدیدترین مدل های درب کمد دیواری

  • یکشنبه 6 تیر 1400
  • 7403 نفر

از دیگر محصولات فروشگاه اتحاد درب، انواع درب کمد دیواری می باشد. این درب ها در مدل های مختلف و سایز های گوناگون ساخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش ساخت کمد دیواری با اتحاد درب تماس بگیرید.

اتحاد درب به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فروش درب ساختمانی، امکان عرضه انواع درب داخلی و درب ورودی ساختمان را فراهم آورده است. علاوه بر این محصولات شما می توانید سفارش ساخت بهترین مدل های کمد دیواری و درب کمد را در این فروشگاه ثبت نمایید. در بازار انواع مختلفی از درب کمد موجود می باشد. مانند درب کمد ریلی، درب کمد کودک، ام دی اف، هایگلاس و....

اگر به دنبال مدل کمد دیواری جدید لوکس هستید، بی شک باید از درب تمام چوب با رنگ پولیشی استفاده کنید. زیرا علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی هم دارد. ذکر این نکته ضروری است که که شیوه رنگ آمیزی هم با توجه به سلیقه خریداران می تواند تغییر نماید. برای مثال می توان از رنگ آمیزی پتینه، وایت واش، پوششی و … استفاده کرد.

در اتحاد درب علاوه بر محصولات درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان می توانید درب آماده کمد و یا سفارشی را نیز تهیه نمایید.

برای خرید این محصولات و ثبت سفارش و اطلاع از قیمت درب کمد با اتحاد درب تماس بگیرید.

 

زیبا ترین مدل کمد دیواری چه ویژگی دارد؟

درب کمد دیواری با روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می توان نهایت استفاده را از فضا کرد. ما در اتحاد درب انواع کمدهای دیواری چوبی را مطابق با فضا، استایل و بودجه شما برای منازل، ادارات و … پیشنهاد می نماید. همچنین با توجه به نیاز کارفرمایان قابلیت ساخت کمد شیک در انواع طرح های سفارشی از جمله ریلی را دارد.

کمد جدا از شکل و ظاهر می تواند بر اساس جنس چوب که در آن استفاده شده دسته بندی شود. لازم به ذکر است کمد های روماک همگی تمام چوب و روکش چوب می باشد.

کمد دیواری مدرن و شیک

درب کمد و درب اتاق شیک

مدل لوکس درب کمد دیواری

درب کمد دیواری طرح چوب

طراحی درب کمد دیواری

طراحان و استفاده کنندگان کمدهای دیواری ، در جهت رسیدن به اهداف خود در مورد کاربردی بودن فضای داخلی ، توجه ویژه ای به مبحث طراحی دارند و برای دستیابی به این منظور واحد طراحی اتحاد درب با استفاده از نظریات خریداران ، طرح های خود را آماده نموده و با سلیقه مشتریان متناسب می نماید. درب کمد روکش چوب قیمت و ظاهر مناسبی دارد. تنها مشکل درب کمد دیواری روکش چوب محدودیت در طراحی می باشد، زیرا درب پیش از ابزار روکش می شود. در مواردی که کمد روکشی انتخاب می شود، نوع روکش ( بلوط ، گردو و …) و رنگی که برای آن بکار برده می شود بر قیمت تاثیر می گذارد. یکی از لوکس ترین انواع کمد روکشی ، روکش جناقی می باشد که قیمت بالاتری دارد.

درب کمد دیواری آینه ای

برای اتاق خواب، به خصوص اتاق خواب های کوچک، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آینه ها را روی درب کمد های دیواری نصب کنید. اگر سبک اتاق خواب‌ تان کلاسیک است درب کمد دیواری نیز می تواند با نقش های مختلف با آینه ترکیب شود. برعکس اگر اتاق خوابی مدرن دارید از درب های آینه ای کاملا مینیمال و ساده استفاده نمایید. درب کمد دیوار آینه های هم مانند نمونه قبل برای درب های ثابت و ریلی قابل اجراست.

درب کمد دیواری آینه ای

درب ریلی کمد

کمد اتاق خواب که درب آن به صورت ریلی است، تفاوت چندانی با کمدهای دیواری ندارد. در واقع تنها تفاوت آن درب کمد می باشد که به صورت کشویی باز و بسته می شود. این نوع از کمد به نام های کمد دیواری ریلی و یا کمد دیواری کشویی شناخته شده است.

 انواع مدل کمد دیواری ریلی

  • درب کمد ریلی چوبی و روکش چوب 
  • کمد نئوپان (دربی کاربردی و ارزان)
  •  ام دی اف و روکش چوب
  • کمد دیواری ريلي شیشه ای و آینه ای

عوامل تاثیر گذار در قیمت کمد دیواری

  • بدنه کمد: معمولا بدنه کمد ازMDF ساخته می شود که قابلیت روکش دار کردن با انواع طرح ها را دارد. طبیعتا ام دی اف خارجی با توجه به چگالی بالاتری که دارد مرغوب تر می باشد و البته قیمت بالاتری هم دارد. 
  • درب کمد:  درب کمد از جنس تمام چوب (طبیعی)، ام دی اف و یا ترکیب این دو تولید می گردد. لازم به ذکر است که درب کمد مهمترین فاکتور در تعیین قیمت کمدهای چوبی است. در تمام چوب زیباتر و طبیعی تر می باشد و قیمت بالاتری دارد. برای داشتن طرح کمد شیک ، درب تمام چوب بهترین انتخاب است. اما درب ام دی اف به راحتی ابزار می خورد و بهترین گزینه برای کمد های دارای رنگ پوششی می باشد.
  • رنگ کمد: رنگ کمد هم یکی از عوامل مهم و اصلی در قیمت تمام شده،می باشد. وقتی بحث رنگ به میان می آید منظورمان نوع رنگ به کار رفته و نحوه رنگ آمیزی می باشد. قیمت رنگ کمد از زیاد به کم به این ترتیب می باشد: رنگ های پولیش (براق و ضدآب)، پلی اورتان (ضد آب)، پلی استر ، نیم پلی استر  و…

از عوامل دیگر می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. مدل کمد
  2. یراق آلات کار شده در کمد
  3. تعدا کشو
  4. قفسه بندی

کمد دیواری اداری

قیمت درب کمد چوبی

اندازه گیری درب کمد دیواری

برای کمد دیواری فقط ابعاد دیوار را یادداشت میکنیم. کمد دیواری معمولا در فرورفتگی دیوار یا یک ضلع اتاق در نظر گرفته میشود، ما باید ابعاد ارتفاع و عرض دیوار مورد نظر را یادداشت کنیم و با توجه به فرورفتگی یا خواست مشتری عمق کمد را اندازه بزنیم.

ارتفاع کمد دیواری

معمولا کمد دیواری را به ارتفاع دیوار میسازند و به سقف میچسبد مگر اینکه آرک یا گچبری در سقف اجرا شده باشد.

عرض کمد دیواری

اگر کمد دیواری در فرورفتگی اجرا شود که عرض  آن مشخص است ولی اگر در یک ضلع دیوار باز اجرا شود محدودیت خاصی ندارد. البته باید متراژ اتاق را در نظر گرفت که بعد از نصب کمد دیواری ابعاد مفید اتاق خیلی کوچک نشود.

عمق کمد دیواری

عمق استاندارد کمد دیواری ۶۰ سانتیمتر است. اگر شما در یک ضلع دیوار باز کمد را اجرا کنید میتوانید عمق کمد دیواری را ۶۰ سانتیمتر یا بنا به در خواست مشتری بیشتر در نظر بگیرید.

برای سفارش ساخت کمد دیواری و درب کمد با شماره های درج شده در اتحاد درب تماس بگیرید. لطفا قبل از اعلام اندازه های درب حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید تا در اندازه گیری دچار اشتباه نشوید.

 

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.