ضدعفونی کردن درب ضد سرقت,ضد عفونی کردن درب ضد سرقت,نحوه ضدعفونی کردن درب ضد سرقت,نحوه ضد عفونی کردن درب ضد سرقت,بهترین روش ضدعفونی کردن درب ضد سرقت

روش های ضدعفونی و تمیز کردن انواع درب های ضد سرقت

  • جمعه 9 خرداد 1399
  • 1169 نفر

درب ها قسمتی از خانه هستند که بسیار زیاد در ارتباط با دست ساکنان قرار میگیرند و بهتر است حداقل روزی یکبار به طور کامل با روش های اصولی همراه با مواد مناسب ضدعفونی شوند که در این مقاله میتوانید با روش های ضدعفونی کردن درب ضد سرقت آشنا شوید

نحوه ضدعفونی کردن درب ضد سرقت

ضدعفونی کردن درب ضد سرقت ، دستگیره و سایر سطوحی که بیشترین تماس را با آنها داریم برای جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است، اما چگونه می توان درب های ضدسرقت را ضدعفونی کرد که آسیبی به آنها وارد نشود؟

درب های ضد سرقت از رویه و روکش چوب با رنگ پلی اورتان ساخته میشوند و الکل و موادی که دارای الکل هستند هم حلال رنگ هستند پس به همین علت توصیه میشود برای ضدعفونی کردن درب ضد سرقت بجای الکل از مقدار کمی وایتکس رقیق شده شده با آب بوسیله آبپاش و توسط دستمال استفاده کنید.الکل باعث کدر شدن رنگ و از بین بردن رویه و روکش درب ضد سرقت منزل شما میشود.

برای آشنایی با انواع رویه و روکش درب ضد سرقت در طرح و رنگ های مختلف اینجا کلیک کنید.

یراق آلات درب ضد سرقت معمولاً فلزی هستند که با آبکاری و یا رنگ آمیزی پوشیده می شوند و پاشیدن الکل به صورت مستقیم روی آنها باعث از بین رفتن این پوشش ها می شود. بنابراین توصیه می شود الکل را با آب مخلوط کرده و بعد دستمال را به این محلول آغشته و یراق آلات را با آن تمیز کنید و یا از مخلوط آب و وایتکس با دستمال آغشته به آن استفاده شود. با توجه به اینکه دست بیشترین تماس را با یراق آلات درب ضد سرقت دارد، توصیه می شود ضدعفونی کردن یراق آلات به صورت مستمر و در چندین مرحله در روز انجام شود. همچنین تمیز کردن کلیدهای درب با الکل و یا مخلوط آب و وایتکس نیز توصیه می شود.

 

ضد عفونی کردن درب ضد سرقت

 

 

نحوه ضدعفونی کردن درب ضد حریق

درب ضد حریق از فلز با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای ساخته می‌شود و با توجه به اینکه درب‌های ضد حریق برای خروج اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند، عملاً استفاده زیادی از آن‌ها نمی‌شود، بنابراین ضدعفونی کردن آن‌ها در فاصله زمانی بیشتری از درب ضد سرقت توصیه می‌شود که می‌توانید با الکل و یا وایتکس رقیق شده با آب آن را ضدعفونی کنید. همچنین دستگیره اهرمی درب ضد حریق فلزی است و با ۹۰۰ میکرون رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده و بهتر است هنگام تماس با دستگیره‌ها از قسمت بین قوزک تا کتف دست استفاده کنید تا با آن تماس کمتری داشته و در صورتی که نیاز به ضدعفونی کردن داشت از ترکیب ضد عفونی کننده درب استفاده کنید و دقت داشته باشید تمام اجزا درب ضد حریق شامل دستگیره و جک آرام‌بند آن به درستی عمل کند، زیرا این امر در زمان بروز حادثه در ساختمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

نحوه ضدعفونی کردن درب های داخلی منازل

با توجه به اینکه داخل منزل از امن‌ترین مکان‌ها در پیشگیری از بیماری ها است، بنابراین ضدعفونی بودن درب‌های منزل بسیار حائز اهمیت است. ابتدا توصیه می‌شود در زمان ورود به منزل و قبل از شست‌وشوی دست‌ها از دست زدن به دستگیره درب ضد آب و درب سرویس بهداشتی بپرهیزید.

راه حل ساده ضدعفونی کردن درب‌های سرویس بهداشتی نیز استفاده از محلول وایتکس و به همراه آب است و از تمیز کردن دستگیره و قفل درب‌ها به وسیله الکل خودداری کنید.

 

enlightened بجز همه این روش ها درب های ضد سرقت دارای یک سری ویژگی های خاصی نسبت به درب های دیگر هستند و نحوه تمیز کردن و ضدعفونی کردن این درب ها نیز با سایر درب ها متفاوت است.به همین علت توصیه میشود مقاله روش های تمیز کردن درب ضد سرقت را مطالعه کنید و اطلاعاتی مفید کسب کنید.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.