نصب درب ضد حریق

هزینه نصب درب ضد حریق در تهران

  • سه شنبه 4 بهمن 1401
  • 1631 نفر

درب ضد حریق یکی از محصولاتی است که برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید این محصول و همچنین استفاده از خدمات نصب با اتحاد درب تماس بگیرید.

درب ضد حریق به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع درب ها به شمار می رود، که به خاطر ایجاد امنیت مورد نیاز افراد جزو درب های ایمنی شناخته می‌ شوند. همین موضوع باعث می شود، تا افرادی زیادی قصد نصب درب ضد حریق را برای ساختمان مسکونی و دفاتر کاری داشته باشند. نصب این درب ها زمانی امکان پذیر می باشد، که بتواند کیفیت و ایمنی را براساس استانداردهای لازم داشته باشند. برای نصب درب های ضد حریق بهتر است، از افرادی که تخصص و تجربه ی کافی در این زمینه دارند، کمک بگیرید. برای این که بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد نصب درب ضد حریق بدست بیاورید، با ما همراه باشید.
نصب این نوع از درب ها با توجه شرایط ساختمان شما متفاوت خواهد بود. برای نصب انواع درب های ضد حریق باید این کار با توجه به استانداردهای روی ساختمان ها انجام شوند. پس برای انجام درست و اصولی این کار باید این موضوع توسط ساختمان سازان مورد بررسی قرار بگیرند. نکات مهم و اصلی که باید توسط نصاب هنگام نصب به آن ها توجه کند، به شرح زیر می باشد.

انتخاب بهترین محل برای نصب درب ضد حریق 

بهترین محل برای این که شما بتوانید درب ضد حریق را در آن جا نصب کنید، پله های اضطراری و پاگرد ها می باشد. در مواردی که محل مناسبی برای نصب انتخاب نشود، نمی تواند در برابر وقوع حوادثی مانند آتش سوزی ایمنی مورد نیاز را ایجاد کنند. نصب درب های ضد حریق در محل مناسب کمک می کند، تا در صورت بروز حوادث مختلف راه خروجی برای افراد وجود داشته باشد، و شما بتوانید هنگام بروز حوادث در کوتاه ترین زمان ممکن از ساختمان خارج شوید. هم چنین در مواردی که ساختمان دچار آتش سوزی شود، از انتقال آتش به دیگر بخش ها جلوگیری می کند.
نکته ی مهمی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید، این است، که بعد از تعیین محل مناسب با توجه به شرایط و استانداردهای تعیین شده مشخص می شود، که درب ها را در بخش استاندارد ساختمان نصب کنید. نصب درب ضد حریق در محیط هایی مانند سالن های همایش، بیمارستان‌ ها، پالایشگاه‌ ها، فرودگاه‌ ها و... واجب و ضروری می باشد. درب ضد حریق شیشه ای یکی از انواع درب ضد حریق است که در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

هزینه نصب درب ضد حریق

محل نصب درب ضد حریق

جهت ایجاد ایمنی و امنیت مورد نیاز در فضاهای بسته (مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها و سازمان های دولتی، کارخانه ها، کارگاه های کوچک و بزرگ و...) نیاز است، درب ضد حریق را برای این مکانها نصب کنید. برای نصب این نوع از درب ها هم باید تأییدیه های مورد نیاز از طرف سازمان آتش نشانی صادر شود، و فروشگاه هایی که در زمینه ی تولید انواع درب ضد حریق در حال فعالیت می باشند، واگذار شود. فروشگاه اتحاد درب یکی از این فروشگاه ها می باشد، که به واسطه ی استفاده کردن از بهترین متریال ها توانسته است، بهترین محصولات را برای فروش به بازار عرضه کند. شما می توانید برای استعلام قیمت درب ضد حریق، درب ضد سرقت، درب ضد آب و... با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع روش نصب درب ضد حریق

نصب درب ضد حریق را باید با دقت انجام و به افراد با تجربه بسپارید. برای نصب این محصولات می توان از این روشها استفاده نمود:

رول بوت

روش رول بوت زمانی پیشنهاد می شود، که قرار باشد، درب برای دیوارهای آجری نصب شود. دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر می باشد، که این نوع از دیوارها مقاومت و استحکام مورد نیاز را ایجاد می کنند، تا شما بتوانید به واسطه ی استفاده کردن از این روش درب ضد حریق را نصب کنید.
نحوه ی انجام این روش به شرح زیر می باشد.
برای انجام این روش کافیست، با استفاده کردن از ملات سیمان به اندازه 15 سانتی متر بخش های داخلی قاب را آماده سازی کنید. به انجام این مرحله کار آسترسازی می گویند. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است، که اگر این مرحله به صورت درست و اصولی انجام نشود، هنگام نصب درب با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد. پس برای این که بتوانید از به وجود آمدن مشکلات مختلف در هنگام نصب جلوگیری کنید، به نکات مهم زیر توجه داشته باشید.
برای آغاز فرآیند نصب باید از صاف بودن سطح زیرسازی شده مطمئن شوید، و پیش از این که درب را در چهارچوب تعیین شده برای آن قرار دهید، باید اول درب را چند مرتبه باز و بسته کنید، تا مطمئن شوید، که درب سالم است، و یراق آلات نصب شده بر روی درب به درستی کار می کند. بعد از آن باید ضلع های درب را با چارچوب تراز کنید، و آن را در محل خود نصب کنید. بعد از اتمام مراحل ذکر شده نوبت به آن می رسد، که با استفاده از دریل از محل سوراخ هایی که در چهارچوب قرار دارد، مطمئن شده و بعد از محل همان سوراخ ها دیوار را سوارخ کنید. در این مرحله باید دوباره از تراز بودن درب در چهارچوب مطمئن شوید، و بررسی کنید، که رول بولت را داخل حفره هایی که ایجاد کرده اید، وارد شده اند.


نکته ی مهم در زمینه نصب دربهای ضد حریق

دقت کنید، که رول بوت ها را با استفاده از یک میله و یا پیچ گوشتی تا انتهای حفره هایی که ایجاد شده است، وارد کنید. بعد از آن باید با استفاده از آچار آن ها را محکم کنید. برای این تراز بودن درب از بین نرود، پیچ ها را به صورت تدریجی و به صورت همزمان محکم کنید. حال می توانید درب را با استفاده از لولا به فریم انتظار نصب کنید.

روش های نصب درب ضد حریق

جوش دادن

برای نصب درب ضد حریق به روش جوش دادن کافیست، که دهانه ی ورودی و ابعاد دربی که قصد خرید آن را دارید، و با استفاده از تجهیزات مورد نیاز اندازه گیری کنید. بعد از آن نوبت به آن می رسد، که فریم را یک سانتی متر کمتر از ابعاد درب آماده سازی کنید. ولی در برخی از موارد ممکن است، افراد بخواهند درب مد نظر خود را در ابعاد سفارشی، سفارش دهند. حتماً باید پیش از نصب ابعاد مد نظرتان را تعیین کنید، تا بتوانیم فریم مناسب را با توجه به ابعاد مد نظر شما طراحی کنیم.
در مورد نحوه نصب درب ضد حریق با روش زیر سازی جوش دادن باید بگوییم، که در مرحله ی نخست باید درب را از بخشی که باله ندارد، را وارد چهار چوب تعیین شده کنید، و از تراز بودن آن مطمئن شوید. بعد از این که از تراز بودن آن مطمئن شدید، بهتر است، برای این که مطمئن شوید، درب سالم است، و به درستی کار می کند، آن را چند بار باز و بسته کنید. بعد از انجام این مراحل کافیست، که از محل سوراخ های که در قسمت داخلی چهارچوب در قرار دارد. زمانی که در این مرحله از نصب هستید، باید به صورت موقتاً درب را با چند خال جوش نصب کنید، و دوباره از درست کار کردن درب مطمئن شوید، و در آخر نسبت به جوش کامل درب اقدام کنید.

نکته ی مهم:

پیش از این که نسبت به نصب درب ضد حریق اقدام کنید، باید آماده سازی های مورد نیاز در محل و قبل از انجام فرایند نصب در مورد زیرسازی های لازم انجام شود. با توجه به انجام این مراحل بسیار مهم می باشد، بهتر است، افراد کاربلد این کار را انجام دهند، تا از به وجود آمدن مشکلات فنی جلوگیری شود. برای جلوگیری از اتفاق افتادن این مشکل بهتر است، از چهارچوب های مختلفی با توجه به سلیقه و نظر مشتریان استفاده شود. چهارچوب های انتخاب شده برای نصب درب های ضد حریق در مقایسه با درب های معمولی متفاوت هستند.


نکاتی مهم هنگام نصب درب ضد حریق

برای نصب دربهای ضد حریق با این موارد دقت نمایید:

توجه به نوع درب ضد حریق

اولین فاکتوری که شما باید هنگام نصب درب ضد حریق به آن توجه کنید، نوع درب ضد حریق می باشد. با توجه به این که درب های ضد حریق در مدل ها و اندازه های مختلف برای رفع نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند، شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.

توجه به به یراق آلات انتخاب شده

با توجه به این که درب های ضد حریق در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند، قابلیت نصب یراق آلات مختلف بر روی این درب ها وجود دارد. بهتر است، قبل از نصب یراق آلات مدل و ویژگی هایی که درب مد نظر شما دارد، را بررسی کنید، تا بتوانید با توجه به مدل و ساختار درب بهترین یراق آلات را برای نصب انتخاب کنید.

توجه به مکان نصب درب

تعیین محلی که قرار است، درب در آن جا نصب شود، از دیگر موارد مهمی به شمار می رود، که شما باید هنگام نصب به آن توجه کنید. نصابی که در این زمینه در حال فعالیت می باشد، می داند، که بهترین مکان برای نصب درب ضد حریق در کدام بخش می باشد، و باید با توجه به چه استاندارهایی درب را نصب کنند. همان طور که قبلاً هم گفتیم، راه پله‌ ها و پاگرد ها به عنوان بهترین مکان‌ ها برای نصب می باشند.

توجه به عملکرد درب

بعد از این که درب ضد حریق نصب شد، باید بررسی های لازم در مورد این درب ها انجام شود. نحوه ی عملکرد درب های ضد حریق در هر یک از ساختمان ها با توجه به ساختمان متفاوت می باشد. در برخی از محیط ها مانند نیروگاه‌ ها و پالایشگاه‌ ها که خطر آتش سوزی در این محیط ها بیشتر می باشد، باید بهترین مدل های درب ضد حریق در این محیط ها نصب شود، تا بتوانند از منتقل شدن حریق به بخش های دیگر جلوگیری کنند.

درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,کیفیت درب ضد سرقت ایرانی,خرید درب ضد سرقت ایرانی,انواع درب ضد سرقت ایرانی

قیمت بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی + 50 مدل جدید و پر طرفدار

اتحاد درب یکی از بزررگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت در داخل ایران است.درب ضد سرقت ایران دارای کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب است. برای مشاوره و استفاده از خدمات ما با اتحاد درب تماس بگیرید.
تمیز کردن درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت

روش های تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن و رنگ کردن درب ضد سرقت هم برای زیبایی و هم برای سلامتی بسیار مهم است.روش هایی ناب و تست شده با استفاده از ماده هایی که میتوانید بدون زمان و هزینه زیاد خودتان بسازید و درب های ضد سرقت و اجزای آن را رنگ کنید و براق نگه دارید.
بهترین نوع درب ضد سرقت,بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است,بهترین مدل درب ضد سرقت

قوی ترین و بهترین مدل های درب ضد سرقت نسبت به بودجه

آگاهی از بهترین نوع و مدل و برند درب ضد سرقت و آشنایی کامل با مشخصات فنی و ظاهری آن ها همراه با مقایسه بهترین مدل های درب های ضد سرقت برای خرید نسبت به بودجه.بهترین درب ضد سرقت را از ما بخواهید
تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت,آموزش کامل مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

آموزش کامل مراحل تعویض درب ضد سرقت و جایگزینی با درب قدیمی

آموزش گام به گام به همراه راهنمایی کامل برای تعویض درب های قدیمی منازل با درب های ضد سرقت جدید بدون نیاز به تخریب و صرف وقت و هزینه زیاد.تعویض درب ها یک امر مهم و امنیتی برای هر خانه ای است که زمان زیادی از تعویض درب هایش میگذرد.